EindelijkHogereSnelheid
en MeerUptime
Professioneel Hyves-weigeraar
- Bitchin'Fast
- Salvation
en
- Daniel=Koning
Gaia
Morpheus
Dione (moeder van Appie
Iris
Ophion
Scylla
Triton
Orthus (two-headed dog, leuk voor een SMP webserver
Pegasus
Python (PHP rulez)
Hydra
Typhon
Charon (
Keres (Grieks voor 'Kees'
Gaia
Nyx
Chimaera
Xanthos
Nike
Aix
Elektra
Thoon
Dodone
Triton, Dione en Iris vind ik wel leuk.
Arshia moet bdw ook gerenamed worden en Odin misschien ook.
Maar idd, what's in a name
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Hier staat tekst
Abas
Academus
Acantha
Acanthis
Acanthus
Acarnan
Acgaeus
Achaemenides
Achelois
Achelous
Acheron
Acidalia
Acis
Acoetes
Adamanthea
Admete
Admetus
Adonis
Adrasteia
Aedon
Aeëtes
Aegaeon
Aegea
Aegimius
Aegina
Aegis
Aegle
Aegyptus
Aello
Aeolus
Aeolus
Aesacus
Aether
Aethon
Aetna
Aetolus
Aganippe
Agave
Agdistis
Agelasta
Agenor
Aglaea
Aglaulus
Aglauros
Agron
Agrotora
Alastor
Alcestis
Alcippe
Alcyone
Alcyoneus
Alecto
Alectrona
Alectryon
Aloadae
Aloeus
Alope
Alpheus
Amaltheia
Amazons
Ambrosia
Ampelos
Amphion
Amphitrite
Amycus
Amymone
Ananke
Anaxarete
Andromeda
Anius
Antaeus
Antea
Anteros
Antheia
Antiope
Aoide
Aon
Apate
Aphaea
Apollyon
Apophis
Arachne
Arcadia
Arcas
Ares
Arges
Argus
Aristaeus
Asclepius
Asia
Asopus
Asteria
Astraea
Astraeus
Ate
Athos
Atlantides
Atlantis: the Myth
Atropos
Augeas
Auxesia
Zijn allemaal ook wel leuke namen
De loadbalancers heten op die moment: Arethusa en Atlas
andere servers heb ik nog geen naam voor, zolang het maar begint met een A
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
[topic=163823]
<hr>
---------------------
LVS - Arethusa
LVS - Alpheus
---------------------
+ Naam: Arethusa en Alpheus
+ Functie: Loadbalancing servers
+ Beroep: Waternimpf en riviergod
+ Leeftijd: ...
+ Goddelijk teken: Waterbron
Arethusa en Alpeus zijn wij. Alpheus werd zo verliefd op mij dat ik er van schrok en weg vluchtte naar sicilie. Aldaar verhoorde Artemis mij, en veranderde mij in een waterbron. Alpeus kon het niet verdragen, en door de grond heen vermenden onze wateren, om zo in eenheid uit de bronnen te vloeien. Hieruit komt ook onze taak voort. Wij zijn het waar je uiteindelijk contact mee hebt, en waar na alles samengevoedg te hebben de informatie van Tweakers naar jullie bezoekers toegestuurd wordt.
<hr>
-------------------
DB-Server1 - Athena
-------------------
+ Naam: Pallas Athena
+ Functie: Database Server
+ Beroep: Godin van de Wijsheid
+ Leeftijd: niet precies na te gaan
+ Goddelijk teken: Helm, Speer en Schild, vergezeld door een uil.
Mag ik mij voorstellen, Pallas Athena is mijn naam, Dochter van Zeus en Godin van de Wijsheid. Geëerd wordt ik door u, door mijn naam verbonden te krijgen aan uw Kennis, opgeslagen in wat u stervelingen een Database Server noemt. Het is waar, mijn Naam werd korte tijd door onverlaten aan een webserver geschonken. Zoals u al is verteld, zijn wij goden natuurlijk niet om zomaar opzij gezet te worden. Mijn toorn heeft duidelijk haar sporen nagelaten. Een heel wijs besluit om mijn naam in ere te herstellen.
Hoor aan mijn verhaal over hoe ik tot u gekomen ben.
Het was nog voor mijn vader met Hera trouwde, dat hij samen kwam met Metis, een van de aantrekkelijkste der godinnen in het hemelrijk. Vaak fluisterde zij hem raad in, maar langetijd weigerde zij de zijne te worden. Uiteindelijk gaf zij dan toch op. Het was reeds toen zij zwanger was van mij dat moeder aarde, Gaia, haar kleinzoon, mijn vader, de vreselijke voorspelling dat Metis hem eerst een Dochter zou schenken, maar dat een zoon die daar eventueel op zou volgen hem het zelfde zou aandoen als dat hij zijn vader had aangedaan. Om dit te verkomen at hij zijn geliefde op.
Na een korte tijd kreeg hij een enorme hooofdpijn, en kwam zijn broer Hephaistos, smid der goden, er aan te pas zijn hoofd open te klieven om na te gaan wat dit veroorzaakte. Met alle wijsheid en intelligentie van mijn ouders, Zeus en Metis, werd ik daar geboren, in een schitterend gewaad met verblindende helm een scherpe speer en een stevig schild. Wees gerust, hoewel mijn wapenuitrusting anders zou doen vermoeden is oorlog niet veel voor mij. Veel interessanter is de krijgskunst er omheen en het sluiten van vredesverdragen dan het brute geweld. Wee uw gebeente echter wanneer u mij kwaad maakt. Ik kan u ook in het verderf storten als u mij unheus bejegend.
Bij het ontstaan van de stad werd een wedstrijd uitgeschreven tussen mij en mijn oom Poseidon, God van de zee, wie zijn naam zou mogen schenken aan de nieuwe bloem van welvaard. Hoewel de gift van Poseidon indrukwekkend was, Paarden die de bevolking in oorlogen bij zou staan, werd mijn gift toch als het beste gezien. Olijf bomen, waarvan de takken de Vrede symboliseren, en de vruchten en het hout de welvaard van Athene zouden doen bloeien.
Toen Athene daar eenmaal toe instaat was werd mij gegeven de beroemde tempel op de Acropolis, het Parthenon, met een beeld van goud en ivoor van mij.
-------------------
DB-Server2 - Apollo
-------------------
+ Naam: Apollo
+ Functie: DB Server
+ Beroep: God van de schone kunsten en orde, de zon en geneeskunst.
+ Leeftijd: wederom niet precies na te gaan
+ Goddelijk teken: Ik ga veelal vergezeld van mijn lier, maar ook met pijlen kan ik goed overweg!
Als god van het orakel in Delphi, ben ik het die tot de mensen spreek, hun adviserend over de wil van mijn vader. Als zijn zoon bezit ik evenals Athena zijn kennis. Niet meer dan logisch dus dat ook ik een Database zal beheren.
Geboren ben ik van zachtmoedige Leto, ben ik Apollo, als tweelingbroer van Artemis. Hoewel een dochter van 2 Titanen, was Leto een mild en lieftallig. Geen wonder dat Zeus zijn aandacht aan haar schonk. Toen zij zwanger van ons was werd zij door de Python, een draak, over de hele wereld gejaagd. Natuurlijk zat de jaloerse Hera hier achter. Zeus heeft haar gered, en naar Delos gebracht. Een jaar oud heb ik de draak verslagen bij Delphi, alwaar het beest het orakel van Gaia, moeder aarde bewaakte. Die plaats heb ik ingenomen, en sindsdien heb ik daar de hellenen antwoord gegeven op hun vragen, via de tong van de Pythia, die op een kruk boven een spleet in de aarde in trance naar mijn stem luistert. Het antwoord is echter alleen voor degeen die het antwoord waardig is. Alleen een goed verstaander, zal mijn aanwijzingen begrijpen.
Veelal speel ik graag op mijn lier, maar daarnaast bescherm ik mijn dierbaren met mijn boog, laat ik de genezende kracht uitgaan van de natuur.
<hr>
--------------------
Webserver1 - Artemis
--------------------
+ Naam: Artemis
+ Functie: Webserver
+ Beroep: Godin van de Maan en de Jacht
+ Leeftijd: Net zo oud als mijn broer Apollo
+ Goddelijk teken: Met mijn pijl en boog, en mijn prachtige hert, ben ik een speelse verschijning.
Als godin van de jacht is mijn naam misschien wat minder voor de hand liggend. Toch is het niet geheel uit de lucht gegrepen. Ook ik ben zeker een toonbeeld van goddelijkheid. Daarnaast waak ik als maangodin over de nachtelijke uren die door de Tweakers wordne doorgebracht.
Ook ik ben geboren van Leto de schone, mijn broer heeft reeds van onze afkoms konde gedaan, dus dat is niet langer nodig. Godin van de Maan en de Jacht ben ik ook. Ik beheers het licht van de maan en al wat er in leeft. En zoals het een direct afstammeling van Zeus betaamt, heb ik lagere goden die voormij de maan verder bewegen. Dit geeft mij ook de tijd voor andere, belangerijke zaken. Ik sta de vrouwen bij bij hun bevalling, en bescherm de hulpelozen. Veelal wordt ik afgebeeld met een jong hertje, het dier dat mij zo bekoort. Zo schoon als dat ik ben, wens ik niet zomaar benaderd te worden door mannen. Het lot wat je treft is duidelijk als je weet hoe ik Aktaion heb gestraft. Hij Heeft mij aanschouwd terwijl ik mij aan het baden was. Na veranderd te zijn in een hert, heb ik hem door zijn eigen honden laten verslinden.
----------------------
Webserver2 - Aphrodite
----------------------
+ Naam: Aphrodite
+ Beroep: Godin van Schoonheid en de Liefe
+ Leeftijd: daar vraagt men een dame toch niet naar?
+ Goddelijk teken: Niet nodig, mijn verschijnig is al voldoende u te verblinden
Logisch dan ook dat ik de beschermvrouwe ben van de server die uw uiterlijk verzorgd. Naar mij vernoemd, de webserver, zult u zien hoe belangerijk ik ben. Aan kennis heb je niets, als het u niet door mij in mooie leesbare vorm wordt aangerijkt.
Hihi, men vertelt wel dat ik uit het schuim der zeeen geboren ben. Zelfs de Goden zouden niet instaat zijn mijn schoonheid voort te brengen. Hoewel grappig en zeker vermakelijk is dit slechts een verromantisering van mijn verschijning.
Neen, voortgekomen ben ik uit de liefde tussen Zeus en zijn eerste geliefde, Dione. Dione is een dochter van het eerste goden paar Ouranos en Gaia, en daarom ook is het dat mijn kracht in de liefde zo groot is.
Geheim is het met wie der Olympische Goden ik samen ben gekomen, maar het resultaat treft u allen, Eros mijn zoon (Erotiek komt in uw woordenboek hier over voor). Helaas een bengel, en niet zelden handelt hij op eigen wil. Laat ik u ervan verzekeren dat uw liefdes smarten ook door mij gevoeld zijn. Het was vermoedelijk een van mijn ooms, Ares, die mijn geluk met een sterveling vernietigde door mijn geliefde Adonis (Adoratie in uw woordenboek) te doden in de gedaante van een vervaarlijk wild zwijn.
Het zal u niet vreemd zijn, ik ben de mooiste van het heelal, en hoedt u dus voor mijn wraad over uw ijdelheid. Verblind mij niet met jaloezie of het vergaat u zoals Psyche: Zij werd zo zeer met mij vergeleken dat ik Eros heb gezegd haar verliefd te maken op de lelijkste man die maar te vinden was. Ach, dat de kluns zichzelf verwonden moest toen hij haar zag. Ingefluisterd heb ik toen haar zussen, omdat zij zo tots er op was dat het een god was met wie zij de liefde deelde, dat het nooit een god kon zijn, en gehuld door de duisternis zou dit vast een lelijke kleine man zijn. In verwarring gebracht door haar zussen heeft zij toen licht gemaakt in het bijzijn van Eros, waarna hij niet anders kon dan verdwijnen. Jarenlang nog heeft zij over de Aarde gezworven opzoek naar de god die zij gezien had. Het is dat Eros zijn grootvader dreigde niet langer meer god van de Liefde te zijn dat deze vrouw nectar te drinken kreeg, en onstervelijk geworden voorgoed bij mijn zoon blijven kon. Het is de wil van Zeus, en zal me er maar bij neer moeten leggen. Maar niet na de garantie van Zeus zelf dat ik het ben die ongeslagen de mooiste van Hemel en aarde is en blijft.
Niet zo plomp en zwaar uitgevoerd, maar licht en luchtig en vlot is mijn beschermeling
---------------------
Webserver3 - Achelois
---------------------
+ Naam: Achelois
+ Beroep: Maan Godin
+ Leeftijd: ?
+ Goddelijk teken: ?
Godin van de maan ben ik, wakend over de donkere tweaker nachten. Van mijn daden is niets bekend, ik hou mij liever op de achtergrond.
------------------
Webserver4 - Aegea
------------------
+ Naam: Aegea
+ Beroep: Dochter van de zon
+ Leeftijd:
+ Goddelijk teken: ?
Schoon en stralend als ik ben mag ook ik een webserver onder mijn hoede nemen. Van mij is vooral bekend hoe ik in bescherming werd genomen door moeder aarde, toen de Titanen de Olumpus bestormden. Zodoende was het donker hier op aarde.
<hr>
-------------------
FS-server1 - Aeolus
-------------------
+ Naam: Aeolus
+ Functie: Coda Fileserver
+ Beroep: God van de wind
+ Leeftijd: een vrij jonge god, maar mijn leeftijd blijft een raadsel
+ Goddelijk teken: de Wind
Zoon van een stervelijke, ben ik een lagere god, en voer slechts de wensen uit van de hogere goden. Op hun commando laat ik de windrichtingen los. Heel treffent zoals mijn beschermeling de de bestanden aangeeft naar de servers die het product leveren. Ik ben dus slechts op de achtergrond bezig.
Ooit kwam bij mij aan de Held Odysseus, op zijn lange 10-jarige tocht. Om zijn thuisreis te bespoedigen gaf ik met hem mee de zak met de windrichtingen. Helaas, jaloers als zij waren, openden zijn mannen toen hij in slaap was gevallen de zak, opzoek naar de rijkdommen die zij er in vermoedden. De enorme stormen die ontstaan bij het ongecontroleerd vrijlaten van de windrichtingen werden hen bijna fataal. Na de enorme storm spoelden ze aan op een eiland, verder weg van huis dan ooit.
<hr>
Dat is zoals het bij mij ongeveer in mijn gedachten zit.
De oplettende lezers zien dat Artemis een naam voor een webserver wordt en Athena voor een DB server. Verder verdwijnt de naam Arshia en is er een FS server in opgenomen
En jah, er is nog geen naam bedacht voor de 3e DB server, maar dat komt nog wel
Bericht hierboven
The ramblings of an idiot
Chimaera is ook _errug_ cool.
Ook wel tof, dat niet het hele verhaal was gekopieerd, maar ook nog wat is veranderd
BoeieOp dinsdag 09 oktober 2001 14:54 schreef RickJansen het volgende:
Nou, eerst die verhalen van Vuurvos dat de servers vervloekt worden als ze de verkeerde namen krijgen enzo.. dat is dus niks bij wat je over je heen krijgt als je Arshia probeert te hernoemen he!!
Arshia krijgt een ander OS en een ietwat andere taak, dan is een andere naam niet eens zo vergezocht, daarbij is Arshia niet echt een Griekse Godin wel? Dat ze jouw persoonlijke Godin is, dat weten we wel, maar ze wordt niet echt genoemd in de Griekse mythologie.
Femme: Namen met een A zijn misschien wel saai, maar het is een trend die je mede zelf hebt ingezet en die we dus ook vrolijk gaan voortzetten
Om je servers nou ws1.tweakers.net en db1.tweakers.net te noemen, vinnik pas saai
Bericht hierboven
En die magneettrein uit Transport Tycoon DeluxeOp dinsdag 09 oktober 2001 14:49 schreef Phantom_ het volgende:
Chimaera.. doet me ergens aan denken..
owja, dat enge virus (oid) uit M.I.2
He, dat zijn mijn namen!Op dinsdag 09 oktober 2001 15:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik stel voor:
- Inniminnie
- Loeki
- Pino
- Grover
serieus, ik heb
-iniminie (kleine proxy)
-pino (grote skytower)
-ik had tommy (is nu pino)
-en elmo (moest toch een beetje een normale naam voor mijn laptop die ook in het bedrijfsnetwerk hangt
haha
* Mior 's server heet pinoOp dinsdag 09 oktober 2001 15:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik stel voor:
- Inniminnie
- Loeki
- Pino
- Grover
VriendOp dinsdag 09 oktober 2001 15:16 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
* Nielsz 's server heet pino
Heb zelfs het domain pino.nu geregged.Op dinsdag 09 oktober 2001 15:17 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Vriend
pino.gov als lokaal domain en erbovenop nog een verzonnen, niet bestaand bedrijfje: PINO NetworX
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:19 schreef Phantom_ het volgende:
Heb zelf het domain pino.nu geregged.
pino.gov als lokaal domain en erbovenop nog een verzonnen, niet bestaand bedrijfje: PINO NetworX
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hier zijn al wat pics van de kast en de moederplank:
[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/1002639345.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/1002639346.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/1002639347.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/1002639348.jpg'[/img]
ook een van de sterrendestroyers uit Starwars. En zelfs in de boeken het vlaggenschip, na de dood van de keizer op Endor..Chimaera
(jah. k weet het. ik ben triest
Have a wheelie good weekend!
Chimaera
Monster uit de Griekse mythologie, van voren leeuw, in het midden geit, van achteren draak. Werd door Bellorophon (anti-gif in MI2) onschadelijk gemaakt. Men ziet het motief o.a. op gotische kathedralen. In algemene zin een tweeslachtig monster of organisme, figuurlijk een hersenschim of inbeeldsel
They made me do it.
en anders heb je altijd nog de decouperzaagOp dinsdag 09 oktober 2001 18:50 schreef Daniel Kegel het volgende:
Hmmz...2U kastje...dan hoop ik dat die koelers voor die Athlon MP's er nog in passen. Die zijn namelijk ruim 6 cm hoog
They made me do it.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Gewoon een stuk of 15 coole namen in die poll gooien, en de meerderheid beslist
Arianrhod is de Godin van de Reincarnatie en de sterren, en is m'n server. Aradia is de Heksengodin, is de dochter van Diana en Lucifer, en is m'n linux workstation. Ze zijn alleen niet grieks. Arianrhod komt uit Wales, en Aradia is Italiaans, maar heeft wel griekse roots
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Ennuh je hebt mijn post gelezen??Op dinsdag 09 oktober 2001 19:49 schreef fkooman het volgende:
$ORIGIN tweakers.net.
www1
www2
www3
db1
db2
lb1
lb2
Bericht hierboven
Was dat niet die afgekeurde troep die hij laatst op irc wilde verkopenOp dinsdag 09 oktober 2001 12:36 schreef BrZ het volgende:
[..]
ehmz.. is het dat ding wat je mij wilde aansmeren voor een leuk prijsje?
/crap, i know.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Maar daarna houdt het ook op... Er zijn 4 teletubbies, en hoeveel servers waren er ook weer?Op dinsdag 09 oktober 2001 22:30 schreef BOOTZ het volgende:
po
lala
dipsy
tinky winky
Kun je beter smurfen-namen gebruiken (zijn er wat meer)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
hmm niet echt, juist een berg enorm vette zooi, alleen mij te duur...Op dinsdag 09 oktober 2001 22:25 schreef pier het volgende:
[..]
Was dat niet die afgekeurde troep die hij laatst op irc wilde verkopen![]()
/crap, i know.
vooral na mijn aankopen voor m'n computer deze week die ik hopelijk morgen binnenkrijg
Verwijderd
dan hebben we gelijk een nieuwe smurf: de TweakSmurfOp dinsdag 09 oktober 2001 23:37 schreef Skef het volgende:
[..]
Maar daarna houdt het ook op... Er zijn 4 teletubbies, en hoeveel servers waren er ook weer?
Kun je beter smurfen-namen gebruiken (zijn er wat meer)![]()
Doornroosje
Sneeuwwitje
Roodkapje
Assepoester is in de maak
idee?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
- Tilburg1
- Tilburg2
- Tilburg3
- Tilburg4
Of rivieren ofzo:
- Rijn
- Waal
- IJssel
- Donge
- Dintel
- Mark
De islam kan uw vrijheid schaden
Gluttony, Greed, Sloth, Envy, Wrath, Pride en Lust
(ja, ik vond het een goede film
Er is ooit gekozen voor Griekse namen, niet voor Griekse namen beginnend met een a. Het lijkt me op zich wel handig om een mooie naam te geven die kort is, schrijfbaar en ook nog eens uitspreekbaar. Het renamen van bestaande servers naar een andere naam die al door een andere server in gebruik is gaat alleen maar verwarring opleveren. Bovendien zou een naam dan helemaal geen enkele betekenis hebben. Dat is hetzelfde als op de 12de verjaardag van Klaas besluiten dat-ie toch de naam van z'n broertje Piet moet krijgen.Op dinsdag 09 oktober 2001 14:59 schreef Floris Diemel het volgende:
Femme: Namen met een A zijn misschien wel saai, maar het is een trend die je mede zelf hebt ingezet en die we dus ook vrolijk gaan voortzetten
Verwijderd
Zou ik ook terecht vinden. Klaas is ook maar een rotnaamOp woensdag 10 oktober 2001 08:38 schreef Femme het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als op de 12de verjaardag van Klaas besluiten dat-ie toch de naam van z'n broertje Piet moet krijgen.
Maar op zich staat het wel mooi als je alle servers een naam met een 'a' geeft. Het heeft gewoon wat.
Aphrodite
Athena
Artemis
Apollo
Arethusa
Atlas
Achelois
Aegea
Aeolus
Maar ik geef toe dat het wel lastiger is om over de telefoon tegen Kees te zeggen welke server er problemen heeft.
"Ai...ai...aijolus..."
"Welke zeg je? Wacht ff, ik reset ze allemaal wel even."
Hmm.. als ze dat doen ben ik genoodzaakt in te grijpen (met een hamer ofzo)Op woensdag 10 oktober 2001 09:58 schreef GA!S het volgende:
AJAX?
![]()
Dan komt de uptime iig niet boven de 10 dagenOp woensdag 10 oktober 2001 09:58 schreef GA!S het volgende:
AJAX?
![]()
Ik ben een rasechte nerd ja ? Ik vind lichaamsbeweging eng !
Zeker als het ook nog eens met groene velden en schoppen tegen ballen betreft !
Aannames zijn fataal.
Southpark mode on:Op woensdag 10 oktober 2001 10:29 schreef GaMeOvEr het volgende:
Blergh ! Voetbal ! Aaargh !
First I kick you in the balls, and then you kick me in the balls
en weer ontopic:
Femme zou gisteren een .plannetje bouwen?
Hmmz, dat plaatje lijkt sterk op mijn videorecorder modOp dinsdag 09 oktober 2001 16:57 schreef Femme het volgende:
Ik wil vanavond wel ff een .plannetje bouwen.
Hier zijn al wat pics van de kast en de moederplank:
*en nog een paar plaatjes*
[topic=210974/2/25]
Ik heb hier nog een pentium 60 staan ,met 512mb harddisk (etc etc), hebben jullie daar nog iets aan? je mag hem gratis op komen halen/ of ik kom hem brengen.
(hij is alleen gratis voor t.net organisatie/crew)
39
Met cd-rom? (Volledig geautomatiseerde koffiebekerhouder!!Op woensdag 10 oktober 2001 11:20 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Hmmz, dat plaatje lijkt sterk op mijn videorecorder mod![]()
[topic=210974/2/25]
Ik heb hier nog een pentium 60 staan ,met 512mb harddisk (etc etc), hebben jullie daar nog iets aan? je mag hem gratis op komen halen/ of ik kom hem brengen.
de betaler vervuilt
deze is leuk.Op dinsdag 09 oktober 2001 13:36 schreef Femme het volgende:
Hier een paar Griekse namen van Goden, geesten en beesten(http://www.theoi.com/):
...
Keres (Grieks voor 'Kees')
...
Will work for food.
LOL iddOp woensdag 10 oktober 2001 10:29 schreef GaMeOvEr het volgende:
Blergh ! Voetbal ! Aaargh !
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Maar natuurlijk. Bovenop de Dual 1.2GHz Athlon zetten ze jou P60Op woensdag 10 oktober 2001 11:20 schreef Homedisc het volgende:
[..]
tuurlijk dan kan Kees tijdens ze pauze even Solitair spelen terwijl de rest van de apparatuur lekker doorwerkt.Op woensdag 10 oktober 2001 13:09 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Bovenop de Dual 1.2GHz Athlon zetten ze jou P60
39
Klop dat was in de Heir to the Empire trilogie van Timothy Zahn. De Chimaera was he vlaggeschip van Grand-Admiral Thrawn (Mitth'raw'nuruodo voor intimiOp dinsdag 09 oktober 2001 18:20 schreef FragDaddy het volgende:
[..]
ook een van de sterrendestroyers uit Starwars. En zelfs in de boeken het vlaggenschip, na de dood van de keizer op Endor..
(jah. k weet het. ik ben triest)
(jah, ik ben nog triester
The ramblings of an idiot
zonnegod, symbool voor de dag, voor het licht. kan wel voor de lvs ofzo, zonder die servers zien de anderen het licht niet...
hermes
boodschapper van de goden. ook deze kan voor de lvs
enz...
Floris' pc thuis heet al HeliosOp woensdag 10 oktober 2001 16:18 schreef BOOTZ het volgende:
helios
zonnegod, symbool voor de dag, voor het licht. kan wel voor de lvs ofzo, zonder die servers zien de anderen het licht niet...
hermes
boodschapper van de goden. ook deze kan voor de lvs
enz...
Waar blijft ie nouOp dinsdag 09 oktober 2001 16:57 schreef Femme het volgende:
Verwijderd
En waar verdient Femme deze lage troll aan?Op woensdag 10 oktober 2001 18:32 schreef ecteinascidin het volgende:
Wel, toezeggingen van Femme zijn niet altijd betrouwbaar. Eigenlijk moet ik de eerste nog waargemaakt zien worden.
Klinkt mij toch meer dan gemiddeld trollerig in de oren iig.
Er is nog een hele avond te gaan.
Femme zei dit gisteren.Op woensdag 10 oktober 2001 18:53 schreef HlpDsK het volgende:
Er is nog een hele avond te gaan.
Verwijderd
Mja. Zou kunnen. Maar zelfs dan is het nog niet zo dat het een afspraak is. Hij mag toch zelf wel uitmaken of hij het ook nog doet ook. Misschien fixt ie liever eerst een of ander bugje of zo. Da's toch wel belangrijker lijkt me zo.Op woensdag 10 oktober 2001 19:15 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Femme zei dit gisteren.
Weet je ook waar hij dat gezegd heeft? Misschien was het wel na 12ven, en dan is het dus nog steeds mogelijk dat het klopt wat ie zegt
Op woensdag 10 oktober 2001 20:00 schreef HlpDsK het volgende:
Weet je ook waar hij dat gezegd heeft? Misschien was het wel na 12ven, en dan is het dus nog steeds mogelijk dat het klopt wat ie zegt
NopeOp dinsdag 09 oktober 2001 16:57 schreef Femme het volgende:
hij is te laat, maar ja, lekker boeien als het een dag langer zou duren
Verwijderd
Aha, er staat niet dat hij het ook die avond zou posten. Enkel dat hij het dan zou bouwenOp woensdag 10 oktober 2001 20:38 schreef BrZ het volgende:
[..]
[..]
Nope
hij is te laat, maar ja, lekker boeien als het een dag langer zou duren
Zegt de term PowerMod jou iets? Lees dit draadje maar eens, dan zal je ontdekken wat er bedoeld wordt.En waar verdient Femme deze lage troll aan?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
en lees jij [topic=289072] maar eensOp donderdag 11 oktober 2001 00:59 schreef Beaves het volgende:
[..]
Zegt de term PowerMod jou iets? Lees dit draadje maar eens, dan zal je ontdekken wat er bedoeld wordt.
Klopt, ik voel me nu heel schuldigen lees jij PowerMod implementatie maar eens
Ik begrijp ook wel dat Femme hard bezig is, maar als hij dan niet verteld wat hij aan het doen is, ontstaan er irritaties bij sommige gebruikers.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
die kom ik niet meer tegen?
Duh, die gebruiken ze niet omdat je het als nick hebtOp donderdag 11 oktober 2001 11:34 schreef HermeS het volgende:
Wat is er met Hermes gebeurd?
Hermes is een testsysteem, ik weet niet van wie uit mijn hoofd, maar het was dacht ik Rick die deze machine voor het laatst had. (Hij is gedemonteerd echter.)Op donderdag 11 oktober 2001 11:34 schreef HermeS het volgende:
Wat is er met Hermes gebeurd?
Rosink (jah die schijnt nog te leven) is in het bezit van Hades, hoewel deze beter Hypnos genoemd had kunnen worden
Bericht hierboven
Neuh ik had geen Hermes.. ik had een.. eh.. weet ik het.Op donderdag 11 oktober 2001 19:40 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hermes is een testsysteem, ik weet niet van wie uit mijn hoofd, maar het was dacht ik Rick die deze machine voor het laatst had. (Hij is gedemonteerd echter.)
Rosink (jah die schijnt nog te leven) is in het bezit van Hades, hoewel deze beter Hypnos genoemd had kunnen worden
heb het ff opgezocht. (http://tweakers.net/reviews/137/2)
Daniel Kegel heeft hem dus
mystery solved
Hey don't fuck with Loek heOp dinsdag 09 oktober 2001 15:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik stel voor:
- Inniminnie
- Loeki
- Pino
- Grover
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Uhhmm ja ik zie 2x 1250 Mhz staan, soon de nieuwe Servers kees ?Op woensdag 24 oktober 2001 21:19 schreef Kees het volgende:
en de naam is nu dus ook openbaar gemaakt ??Op woensdag 24 oktober 2001 21:20 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Uhhmm ja ik zie 2x 1250 Mhz staan, soon de nieuwe Servers kees ?
Verwijderd
TestKeesOp woensdag 24 oktober 2001 21:21 schreef HGM het volgende:
[..]
en de naam is nu dus ook openbaar gemaakt ??
Wat zou je denken van Tiger?Op woensdag 24 oktober 2001 21:24 schreef ItSnows het volgende:
[..]
TestKees
Op woensdag 24 oktober 2001 21:19 schreef Kees het volgende:

Wanneer gingen we ze nou tegen elkaar laten schaken?
Jezus wat heb jij een beest staan thuis zegOp woensdag 24 oktober 2001 21:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brrrrr....met die IBM schijven hebik geen prettige ervaringenOp woensdag 24 oktober 2001 21:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verwijderd
Ach, als het SCSI's zijn, loopt het wel los denk ikOp woensdag 24 oktober 2001 22:26 schreef DR het volgende:
[..]
Brrrrr....met die IBM schijven hebik geen prettige ervaringen
die 2 IBM's die BrZ heeft zijn IDEOp woensdag 24 oktober 2001 22:48 schreef joska het volgende:
[..]
Ach, als het SCSI's zijn, loopt het wel los denk ik
Zijn dit toch ook, maar dan in s/w RAID als ik me niet vergis..Op woensdag 24 oktober 2001 22:53 schreef DR het volgende:
die 2 IBM's die BrZ heeft zijn IDE
[edit dom doen want slaaptekort]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ehmz, dat zijn mijn 2 IBM's jah.. en die draaien gewoon los, niet in raid...Op woensdag 24 oktober 2001 23:11 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Zijn dit toch ook, maar dan in s/w RAID als ik me niet vergis..
(ff uitvergroot)
[afbeelding]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device