tuurlijk dan kan Kees tijdens ze pauze even Solitair spelen terwijl de rest van de apparatuur lekker doorwerkt.Op woensdag 10 oktober 2001 13:09 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Bovenop de Dual 1.2GHz Athlon zetten ze jou P60
39
tuurlijk dan kan Kees tijdens ze pauze even Solitair spelen terwijl de rest van de apparatuur lekker doorwerkt.Op woensdag 10 oktober 2001 13:09 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Bovenop de Dual 1.2GHz Athlon zetten ze jou P60
39
Klop dat was in de Heir to the Empire trilogie van Timothy Zahn. De Chimaera was he vlaggeschip van Grand-Admiral Thrawn (Mitth'raw'nuruodo voor intimiOp dinsdag 09 oktober 2001 18:20 schreef FragDaddy het volgende:
[..]
ook een van de sterrendestroyers uit Starwars. En zelfs in de boeken het vlaggenschip, na de dood van de keizer op Endor..
(jah. k weet het. ik ben triest)
The ramblings of an idiot
Floris' pc thuis heet al HeliosOp woensdag 10 oktober 2001 16:18 schreef BOOTZ het volgende:
helios
zonnegod, symbool voor de dag, voor het licht. kan wel voor de lvs ofzo, zonder die servers zien de anderen het licht niet...
hermes
boodschapper van de goden. ook deze kan voor de lvs
enz...
Waar blijft ie nouOp dinsdag 09 oktober 2001 16:57 schreef Femme het volgende:
Ik wil vanavond wel ff een .plannetje bouwen.
Verwijderd
En waar verdient Femme deze lage troll aan?Op woensdag 10 oktober 2001 18:32 schreef ecteinascidin het volgende:
Wel, toezeggingen van Femme zijn niet altijd betrouwbaar. Eigenlijk moet ik de eerste nog waargemaakt zien worden.
Femme zei dit gisteren.Op woensdag 10 oktober 2001 18:53 schreef HlpDsK het volgende:
Er is nog een hele avond te gaan.
Verwijderd
Mja. Zou kunnen. Maar zelfs dan is het nog niet zo dat het een afspraak is. Hij mag toch zelf wel uitmaken of hij het ook nog doet ook. Misschien fixt ie liever eerst een of ander bugje of zo. Da's toch wel belangrijker lijkt me zo.Op woensdag 10 oktober 2001 19:15 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Femme zei dit gisteren.
Op woensdag 10 oktober 2001 20:00 schreef HlpDsK het volgende:
Weet je ook waar hij dat gezegd heeft? Misschien was het wel na 12ven, en dan is het dus nog steeds mogelijk dat het klopt wat ie zegt
NopeOp dinsdag 09 oktober 2001 16:57 schreef Femme het volgende:
Ik wil vanavond wel ff een .plannetje bouwen.
Verwijderd
Aha, er staat niet dat hij het ook die avond zou posten. Enkel dat hij het dan zou bouwenOp woensdag 10 oktober 2001 20:38 schreef BrZ het volgende:
[..]
[..]
Nope
hij is te laat, maar ja, lekker boeien als het een dag langer zou duren
Zegt de term PowerMod jou iets? Lees dit draadje maar eens, dan zal je ontdekken wat er bedoeld wordt.En waar verdient Femme deze lage troll aan?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
en lees jij [topic=289072] maar eensOp donderdag 11 oktober 2001 00:59 schreef Beaves het volgende:
[..]
Zegt de term PowerMod jou iets? Lees dit draadje maar eens, dan zal je ontdekken wat er bedoeld wordt.
Professioneel Hyves-weigeraar
Klopt, ik voel me nu heel schuldigen lees jij PowerMod implementatie maar eens
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Duh, die gebruiken ze niet omdat je het als nick hebtOp donderdag 11 oktober 2001 11:34 schreef HermeS het volgende:
Wat is er met Hermes gebeurd?
die kom ik niet meer tegen?
Hermes is een testsysteem, ik weet niet van wie uit mijn hoofd, maar het was dacht ik Rick die deze machine voor het laatst had. (Hij is gedemonteerd echter.)Op donderdag 11 oktober 2001 11:34 schreef HermeS het volgende:
Wat is er met Hermes gebeurd?
die kom ik niet meer tegen?
Bericht hierboven
Neuh ik had geen Hermes.. ik had een.. eh.. weet ik het.Op donderdag 11 oktober 2001 19:40 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hermes is een testsysteem, ik weet niet van wie uit mijn hoofd, maar het was dacht ik Rick die deze machine voor het laatst had. (Hij is gedemonteerd echter.)
Rosink (jah die schijnt nog te leven) is in het bezit van Hades, hoewel deze beter Hypnos genoemd had kunnen worden
Hey don't fuck with Loek heOp dinsdag 09 oktober 2001 15:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik stel voor:
- Inniminnie
- Loeki
- Pino
- Grover
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Uhhmm ja ik zie 2x 1250 Mhz staan, soon de nieuwe Servers kees ?Op woensdag 24 oktober 2001 21:19 schreef Kees het volgende:
en de naam is nu dus ook openbaar gemaakt ??Op woensdag 24 oktober 2001 21:20 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Uhhmm ja ik zie 2x 1250 Mhz staan, soon de nieuwe Servers kees ?
Verwijderd
TestKeesOp woensdag 24 oktober 2001 21:21 schreef HGM het volgende:
[..]
en de naam is nu dus ook openbaar gemaakt ??
Wat zou je denken van Tiger?Op woensdag 24 oktober 2001 21:24 schreef ItSnows het volgende:
[..]
TestKees
Op woensdag 24 oktober 2001 21:19 schreef Kees het volgende:

Jezus wat heb jij een beest staan thuis zegOp woensdag 24 oktober 2001 21:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wanneer gingen we ze nou tegen elkaar laten schaken?
Brrrrr....met die IBM schijven hebik geen prettige ervaringenOp woensdag 24 oktober 2001 21:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wanneer gingen we ze nou tegen elkaar laten schaken?
Verwijderd
Ach, als het SCSI's zijn, loopt het wel los denk ikOp woensdag 24 oktober 2001 22:26 schreef DR het volgende:
[..]
Brrrrr....met die IBM schijven hebik geen prettige ervaringen
die 2 IBM's die BrZ heeft zijn IDEOp woensdag 24 oktober 2001 22:48 schreef joska het volgende:
[..]
Ach, als het SCSI's zijn, loopt het wel los denk ik
Zijn dit toch ook, maar dan in s/w RAID als ik me niet vergis..Op woensdag 24 oktober 2001 22:53 schreef DR het volgende:
die 2 IBM's die BrZ heeft zijn IDE
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ehmz, dat zijn mijn 2 IBM's jah.. en die draaien gewoon los, niet in raid...Op woensdag 24 oktober 2001 23:11 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Zijn dit toch ook, maar dan in s/w RAID als ik me niet vergis..
(ff uitvergroot)
[afbeelding]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq