Verwijderd
Het is dus toch tè?Op zondag 07 oktober 2001 12:19 schreef Courage het volgende:
Ach je zal niet opvallen denk ik. Maar je maakt mij niet wijs dat je dat inmiddels zelf niet weet.
Kan toch wel denk ik?Uit de FAQ:
Mijn .JPG-dir stroomt over van de lekkere babes, met en zonder kleding. Hoe zit het daarmee?
We zijn niet vies van mooie vrouwen en topless vinden we ook geen probleem. Hou er alleen wel rekening mee dat dit forum toegankelijk is voor internetters van 4 tot 400 jaar en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje aanhebben (OVER de geslachtsdelen, that is). Het goed scrambelen van de schaamstreek is ook een optie. De zogenaamde camel-toe is op het randje; maar reken erop dat we die weghalen.
Voor foto's geldt ook dat moderators er van geval tot geval naar zullen kijken.
Verwijderd
Wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet kan
Er is niks expliciets te zien, dus geen reden om te verbieden toch?
Maar dat staat ook allemaal in de FAQ
Verwijderd
Nee ik zeg dat je niet zult opvallen, maw er zijn er heel wat meer met een soortgelijk icoon, en zelf nog 'erger'. En ik zeg dat je die 'wellicht al gezien hebt'.Op zondag 07 oktober 2001 12:21 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Het is dus toch tè?
De huidige mode schrijft voor dat je een desktop icoontje met blauwe achtergrond en pijltje rechts onder in de hoek moet hebben.
Who is John Galt?
Gelukkig doe ik niet mee aan mode grillenOp zondag 07 oktober 2001 12:36 schreef justmental het volgende:
Hij kan mi. wel, maar hij is wel uit de mode.
De huidige mode schrijft voor dat je een desktop icoontje met blauwe achtergrond en pijltje rechts onder in de hoek moet hebben.
Geen problemen met je icoontje hoor, ja zal idd niet erg opvallen tussen de rest van de users die een babe op z'n icon heeft
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Op zondag 07 oktober 2001 16:30 schreef Hoicks het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik niet mee aan mode grillen
Geen problemen met je icoontje hoor, ja zal idd niet erg opvallen tussen de rest van de users die een babe op z'n icon heeft
Mag ik na mijn 400e niet meer op GoT ??Op zondag 07 oktober 2001 12:22 kopieerde Webgoodie uit de FAQ het volgende:
Hou er alleen wel rekening mee dat dit forum toegankelijk is voor internetters van 4 tot 400 jaar en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Belachelijk he, vind je ook niet? Wat moet ik dan in godsnaam doen na m'n 400e verjaardag?Op zondag 07 oktober 2001 17:53 schreef SWINX het volgende:
[..]
Mag ik na mijn 400e niet meer op GoT ??
Verwijderd
Elke keer als ik m'n oogjes dicht doeOp zondag 07 oktober 2001 17:59 schreef Buzzman het volgende:
[..]
He, ik ook
Verwijderd
'exhibitioneren' dan maak ik een nieuw 'eyecoon'
met een manlijke 'uitstekende en opvallende' variant
daarop....
zul je de modjes 'es horen...
Je kan namelijk bijna geen topic meer openen of je heb meteen een paar blote tieten of het gezicht van een klaarkomende vrouw in beeld
Of een vrouw met een handbeweging die je ergens aan moet doen denken.
Niet dat ik daar irl iets op tegen heb maar hier vind ik het eerder storend dan leuk.
Maar dat is dan maar mijn bescheidene mening, andere mensen mogen daar uiteraard andere ideeën over hebben.
Verwijderd
ControlPanel, delete, tralalalaOp zondag 07 oktober 2001 18:15 schreef koekoeksjong het volgende:
Als het geoorloofd blijft om die vieze tieten te
daarop....
Verwijderd
Wat bedoel je HlpDsK...Op zondag 07 oktober 2001 18:16 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
ControlPanel, delete, tralalala
Het moet toch kunnen om ook de manlijke
'evenknie' te tonen op dit 'mannen-net'...?
Jij -off all people- 'woont' hier en ziet door de
twinkelende 'user-icon-bomen' toch het bos niet meer...
Je gaat een "pic" toch niet delaten...
Verwijderd
Vieze tieten?Op zondag 07 oktober 2001 18:15 schreef koekoeksjong het volgende:
Als het geoorloofd blijft om die vieze tieten te
daarop....
Ik word daar niet echt opgewonden van.Op zondag 07 oktober 2001 11:55 schreef ExiRana het volgende:
<--- Ben er namelijk niet zeker van, is nogal afleidend.
<-------- hiervan ook niet?Op zondag 07 oktober 2001 19:31 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Ik word daar niet echt opgewonden van.
//