Toon posts:

Nieuw Forum??

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom maken jullie niet een geldverdien forum?? Dan zou ik er best aan mee willen helpen!!

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 11:29 schreef mennokkio het volgende:
Waarom maken jullie niet een geldverdien forum?? Dan zou ik er best aan mee willen helpen!!
Afschuwelijk, dan kom je daarop en krijg je banners, met als iemand erop klikt dat je 1 cent krijgt terwijl het bedrijf die het regeld er 10 keer zo veel voor krijgt.
Trouwens, wat valt erover de discuseren? Ze werken allemaal niet echt, dus ik denk dat er weinig posts zouden komen. :r

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zoek eens in Lieve Adjes naar Nieuw Forum oid. :z

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik eerst ook, maar ik heb ut ook niet over bedrijven voor je homepage, maar toen ik bij m'n vriend een paar bankafschriften zag, denk ik nu wel anders, en er is genoeg over te discuseren!! Natuurlijk niet met urls dat ze zelf geldverdienen, maar over het programma zelf! Er zijn al een stel forums over en die doen ut ook goed!

Verwijderd

Quote uit FAQ :
GoT is een community, een verzamelplaats voor mensen met een voorliefde voor computers in de breedste zin van het woord. Met de meer dan 25.000 personen die hier rondlopen wandel je dus door 1 grote database aan kennis.
Voor een geldverdien-forum ga je natuurlijk naar www.makemoneyquick.nl :D

Verwijderd

Topicstarter
Voor een geldverdien-forum ga je natuurlijk naar www.makemoneyquick.nl :D
[/quote]

The page cannot be displayed

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Oh nee hè.... niet mennokkio weer |:(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000