Hallo, ik ben sinds een paar daagjes wat aan het spelen met Photoshop. Ik heb in 3dsmax heel ff snel een klein figuurtje gemaakt, en dat verwerkt in mijn PhotoShop creatie q=Þ
Ik hoop dat jullie wat kritiek kunnen geven, hoe ik iets mooier kan krijgen of wat jullie er nog graag bij zouden willen zien q=Þ
De tekst die er staat is een heel lang verhaal, is iets van in onze vriendengroep (een grapjuh). We hebben zechmaar 3 weken. en iedere week bevat 2 dagen... de donderdag en de vrijdag... na 3 weken is er een schrikkel-dag en dat is de zaterdag... waarom dit is is een beetje heel erg lang verhaal, dus dat vertel ik niet helemaal q=Þ het is iig voor ons wel relevant...
btw, de wedren is een parkje in Nijmegen q=Þ
Vertel me wat je ervan vind, en geef kritiek

Grote plaatje

Grote plaatje
Groetjes MaSsiE =) Een net beginnende Photo Shopper q=Þ
Ik hoop dat jullie wat kritiek kunnen geven, hoe ik iets mooier kan krijgen of wat jullie er nog graag bij zouden willen zien q=Þ
De tekst die er staat is een heel lang verhaal, is iets van in onze vriendengroep (een grapjuh). We hebben zechmaar 3 weken. en iedere week bevat 2 dagen... de donderdag en de vrijdag... na 3 weken is er een schrikkel-dag en dat is de zaterdag... waarom dit is is een beetje heel erg lang verhaal, dus dat vertel ik niet helemaal q=Þ het is iig voor ons wel relevant...
btw, de wedren is een parkje in Nijmegen q=Þ
Vertel me wat je ervan vind, en geef kritiek

Grote plaatje

Grote plaatje
Groetjes MaSsiE =) Een net beginnende Photo Shopper q=Þ