"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
die's niet echt heel erg interactief...Op maandag 08 oktober 2001 22:43 schreef Nielsz het volgende:
tsss en dien van mij dan
--Roy Goodman
Lees me sigOp maandag 08 oktober 2001 22:45 schreef Flat© het volgende:
[..]
die's niet echt heel erg interactief...
Grum: code code code!
ik zeg ook niet heel erg interactief, dus wel een beetjeOp maandag 08 oktober 2001 22:52 schreef Nielsz het volgende:
Lees me sig
verder is jelmervos' sms-idee ook erg leuk en interactief. toen ik die thread doorlas zag ik ook een redelijke oplossing voor het probleem dat die figuur (sorry naam vergeten) met z'n upload-icons had: gewoon ook een link in de signature met "deze icon verwijderen", zodat oplettende GoTters plaatjes die niet door de beugel kunnen vlug kunnen verwijderen. (sjeeez wat 'n zin zeg
verder als iemand nog leuke ideeen heeft, maar niet de technische kennis om het te maken: contact me of post hieronder, want ik heb een inspitatie-dip
--Roy Goodman
random icoon+sig rippen van de 10/50/100 most posters.
moet ik nou gaan coden of is dit een antwoord op me vraag of iemand me brakke code wilde hebbeOp maandag 08 oktober 2001 22:52 schreef Nielsz het volgende:
Grum: code code code!
Verwijderd
Mwah post het eens een keer. Steek ik er wellicht nog iets van op.Op maandag 08 oktober 2001 22:40 schreef Grum_ het volgende:
iemand intresse in et mega ranzige stuk code wat ik ervoor heb gebruikt ?
members.home.nl/klimstra/TelnetTest.java
(is ook een beetje brak, maar werkt meestal wel
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
| <? // default op oneindig bij mij :P set_time_limit(30); // connecten if(!($sock = fsockopen("shellz.nl",2300,$errno,$error,3))) { print "Error: $errno: $error\n"; } $i = 0; $buf = ''; // foreva!!!!!!!!!!!!!! while(1) { $line = ''; // unbuffered read $buf .= ($char = fread($sock,1)); // = en \n zijn me line terminators :P if($char == '=' || $char == "\n") { $line = $buf; $buf = ''; } // als ik een line heb ... ff printen if(strlen($line)) print $i++." ".$line; if(eregi('ENTER',$line)) fwrite($sock,"\n"); // een vraag! elseif(eregi('=',$line)) { $parts = ''; $id = 0; foreach(explode(' ',$line) as $part) { // alleen de even-items mogen getallen zijn (na de eerste opgrave heb // ik een line die begint met ' ' dus als ik die explode verneukt me telling) if(!strlen($part)) continue; // na de = if($part == '=') { // uitvoeren + opslaan + uit de loop eval('$raw_answer = '.$parts.';'); break; } else // getallen (alle even in de explode) kunnen beginnen met een 0 // dus 0+getal doen en daarna appenden $parts .= " ". (($id++&amp;1)?$part:($part+0)); } // deling, ff goed afronden if(eregi('/',$line)) $raw_answer = sprintf("%0.1f",$raw_answer); // printen en door de socket stampen (NIET fputs gebruiken .. die is buffered :P) print " >$raw_answer<\n"; fwrite($sock,"$raw_answer\r\n"); } // wel of niet saven .. JUH! ... en ook meteen me naam meeduwen elseif(eregi('J/N',$buf)) fwrite($sock,"J\nGrum_\n"); } ?> |
brrrrr smerige code
[edit] ff de enters voorzien van een spatie zodat ze echt gezien worden
jouw code controleert tenminste of de vraag er al staat --> snellerOp maandag 08 oktober 2001 23:32 schreef Grum_ het volgende:brrrrr smerige code
Heb je het over mijn uploadable user-icons ?Op maandag 08 oktober 2001 22:40 schreef Flat© het volgende:
hmmz ik heb tot nu toe 3 echt leuke, vernieuwende dingen gezien, namelijk: RickJansen met z'n telnet-spelletje, die signature waar je kon voten wat de kwaliteit van z'n post was, en de uploadable user-icons.
die laatste kan misschien een probleem opleveren, maar zou kunnen checken dat niet meer dan 50% van de pixels huidkleurig is ofzo
Verwijderd
Whoohoo1. thomaske (20 sec)
2. mithalph (24 sec)
3. mithalph (25 sec)
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
select,copy,alt-tab,paste,[enter],copy,alt-tab,paste,[enter] power1. Grum (13 sec)
2. Grum (15 sec)
3. Grum (17 sec)
Triest eigenlijk dat iedereen er meteen aan denkt om zo'n game te "hacken"
|_____vakje______|
ssssh!Op dinsdag 09 oktober 2001 13:38 schreef CyberSnooP het volgende:
Hehe.. ik kan gewoon Grums scriptje gebruiken met een sleep van 3 seconden ofzo.
ps ik was de enige die er aan dacht
hey, hoe weet je dat nou!?Op dinsdag 09 oktober 2001 13:42 schreef Grum_ het volgende:
ps ik was de enige die er aan dacht(naja .. iig de eerste )
zoiets kun je natuurlijk verwachten in P&WTriest eigenlijk dat iedereen er meteen aan denkt om zo'n game te "hacken"
Triest dat je iemand anders script gebruiken om zo'n game te "hacken"Op dinsdag 09 oktober 2001 13:38 schreef CyberSnooP het volgende:
Hehe.. ik kan gewoon Grums scriptje gebruiken met een sleep van 3 seconden ofzo.
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:28 schreef Nielsz het volgende:
Triest dat je iemand anders script gebruiken om zo'n game te "hacken"
Als ik zeg dat het kan, betekend het niet dat ik dat doe.
|_____vakje______|
Nee, maar je hebt wel getest of het werkt met een sleep van 3 secondenOp dinsdag 09 oktober 2001 21:44 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
Ik != zielo-hackert...
Als ik zeg dat het kan, betekend het niet dat ik dat doe.
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
mijn nick staat er nu in
ThanxOp woensdag 10 oktober 2001 14:44 schreef DasH het volgende:
mocean, jouwe vind ik toch ook wel één van de origineelsten
mijn nick staat er nu in
Nu staan de laatste 5 creaties in een animated gifje
Het ging toch om een dynamisch icoon? Niet om een dynamische signature...Op woensdag 10 oktober 2001 15:55 schreef RickJansen het volgende:
Damn.. 'k moet meer ruimte in de sig
Maar toch wel mooi hoor
En waarom moet het gif zijn?Op woensdag 10 oktober 2001 16:03 schreef RickJansen het volgende:
Icon komt er aan.. als ik een GD kan vinden die GIF uitpoept
Voor geanimeerde plaatjes moet je wil GIF, dus ik denk dat ie dat wil of zo.Op woensdag 10 oktober 2001 16:04 schreef Nielsz het volgende:
[..]
En waarom moet het gif zijn?
Ik heb je net GeICQ-ed, maar als je dus een DLL wil voor GD met gif-support, moet je me maar even mailen.Op woensdag 10 oktober 2001 16:05 schreef RickJansen het volgende:
Dan kan ik em animaten, 60*60px is veeeeeeels te weinig
ORDER BY timeOp woensdag 10 oktober 2001 16:10 schreef Nielsz het volgende:
Hey, hoezo is mijn punt naar beneden gezakt??
Maar jouw zus blijft er wel in staan?Op woensdag 10 oktober 2001 16:14 schreef RickJansen het volgende:
[..]
ORDER BY time
Jah, die is als eerste ingevoerd, daarna was mithalph, daarna jij..Op woensdag 10 oktober 2001 16:15 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Maar jouw zus blijft er wel in staan?
Maar ik stond toenet echt als 2e..Op woensdag 10 oktober 2001 16:22 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Jah, die is als eerste ingevoerd, daarna was mitmalph, daarna jij..
Jah, en toen stond de ORDER BY nog niet in de MySQL query.Op woensdag 10 oktober 2001 16:23 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Maar ik stond toenet echt als 2e..
ja, dat zeg je er niet bijOp woensdag 10 oktober 2001 16:27 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Jah, en toen stond de ORDER BY nog niet in de MySQL query.
Mijn icoontje bestaat momenteel uit 3 static png's, 4 animated overgangen en een jpg.Op woensdag 10 oktober 2001 16:04 schreef mocean het volgende:
Voor geanimeerde plaatjes moet je wil GIF, dus ik denk dat ie dat wil of zo.
Deze zijn daarna weer aan elkaar gebreid via convert van ImageMagick (de overgangen via convert -morph) en daarna geoptimaliseerd met gifsicle..
Dus hoezo gifsupport nodig?
hij heeft blijkbaar de server overbelast
* wasigh kijkt scheinheilig de andere kant op7-10-2001: Server11 had problemen. Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door een website, waar een aantal bugs inzitten. Dit zal dan in PHP-scripting zitten. Wij hebben nu een aantal aanpassingen gemaakt, waardoor dit niet meer voor moet komen.
Het is mithalph!Op woensdag 10 oktober 2001 16:22 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Jah, die is als eerste ingevoerd, daarna was mitmalph, daarna jij..
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Vind je het echt ZO erg?Op woensdag 10 oktober 2001 18:12 schreef chem het volgende:
uit protest heb ik lekker geen dynamisch icon meer!
jaja, je bent ondertussen zeker keihard aan het klussen....Op woensdag 10 oktober 2001 18:12 schreef chem het volgende:
uit protest heb ik lekker geen dynamisch icon meer!
* ACM heeft chem alweer op zijn voorbeeld functie gewezenOp woensdag 10 oktober 2001 18:53 schreef mocean het volgende:
jaja, je bent ondertussen zeker keihard aan het klussen....
Sorry, typo.Op woensdag 10 oktober 2001 18:12 schreef mithalph het volgende:
[..]
Het is mithalph!
![]()
Maar je staat nu wel lekker in mijn dynamische en interactieve icon!
heb ik al gewonnen?
Tsk? Want?Op woensdag 10 oktober 2001 21:36 schreef RickJansen het volgende:
heb ik al gewonnen?
Mijn icon is al veeel langer dynamisch (geloof ik
En veeel interactiever (je kan precies zien of er veel of weinig mensen in CS zitten... en dat zijn er dus 36mensen die het tegelijkertijd bedienen
1Op woensdag 10 oktober 2001 21:50 schreef ACM het volgende:
[..]
Tsk? Want?
Mijn icon is al veeel langer dynamisch (geloof ik),
2veeel langer animerend (dat zowiezo).
3.. en ook 3 keer zo groot!En veeel interactiever (je kan precies zien of er veel of weinig mensen in CS zitten... en dat zijn er dus 36mensen die het tegelijkertijd bedienen)
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:00 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
oke,
dit is het icon wedstrijd topic waar de wedstrijd gehouden gaat worden.
-plus moet hij GoT vriendelijk zijn.
dus niet dat je door de je icon GoT enorm vertraagt.
dus hij moet redelijk snel laden.
2x zo groot, die van jou is 15k, die van ACM is 32k. En als ACM die onbekende dame eruit sloopt is 'ie nog kleinerOp woensdag 10 oktober 2001 22:01 schreef RickJansen het volgende:
3.. en ook 3 keer zo groot!
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Zonder marijse is 17KB momenteel (hoe meer "bars" hoe meer bytesOp woensdag 10 oktober 2001 22:04 schreef Gerco het volgende:
2x zo groot, die van jou is 15k, die van ACM is 32k. En als ACM die onbekende dame eruit sloopt is 'ie nog kleinerIk geloof dat 'ie ooit <10k is geweest.
Met marijse is momenteel 34KB
Af en toe is ie 12KB, soms 18KB.. het varieert nogal
Als je ff je ICQ aanzet..Op woensdag 10 oktober 2001 22:08 schreef Nielsz het volgende:
Ik heb echt een tof idee voor mijn signature...
Iemand zin om te helpen?
Ok, ok, eerst ff opnieuw installeren...Op woensdag 10 oktober 2001 22:29 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Als je ff je ICQ aanzet..
edit: brakke 56.6 nog 15 minuten downloaden
En diegene die helpen mogen het weten, dus het is in principe een stokje achter de deur
13:08 nog...
Gaan er nog meer mensen meedoen?
En door wie?
Goeie vraagOp donderdag 11 oktober 2001 00:47 schreef mocean het volgende:
Op welke criteria wordt een en ander eigenlijk beoordeeld?
En door wie?
Veel van m'n src staat op www.shellz.nl, behalve aanpassen van m'n profile op GoT.
maar DIT topic gaat toch over dynamische icons!, niet dynamische icoontjesOp donderdag 11 oktober 2001 15:48 schreef Nielsz het volgende:
Hard aan het werk voor dynamische signatures. De een nog toffer als de andere
--Roy Goodman
daar gaat mijn idOp donderdag 11 oktober 2001 16:28 schreef Flat© het volgende:
hmmm in m'n icon dat nu in development is, staat m'n huidige up- en downstream... nu nog zeer ranzige code, maar 't werkt
Verwijderd
Kewl, weet iemand hoe ik die onder linux met php kan vinden (programma /proc/file oid?)Op donderdag 11 oktober 2001 16:28 schreef Flat© het volgende:
hmmm in m'n icon dat nu in development is, staat m'n huidige up- en downstream... nu nog zeer ranzige code, maar 't werkt
Op donderdag 11 oktober 2001 17:45 schreef Zef het volgende:
Kewl, weet iemand hoe ik die onder linux met php kan vinden (programma /proc/file oid?)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <? // uitvoer-stukje $mtime1 = microtime(); exec(" cat /proc/net/dev | grep 'eth0' | cut -d ' ' -f 3-3| cut -d ':' -f 2-2", $eth0_rx_1); exec(" cat /proc/net/dev | grep 'eth0' | cut -d ' ' -f 36-36", $eth0_tx_1); usleep (250000); $mtime2 = microtime(); exec(" cat /proc/net/dev | grep 'eth0' | cut -d ' ' -f 3-3| cut -d ':' -f 2-2", $eth0_rx_2); exec(" cat /proc/net/dev | grep 'eth0' | cut -d ' ' -f 36-36", $eth0_tx_2); // reken-stukje $mtime1 = explode(" ",$mtime1); $mtime1 = $mtime1[1] + $mtime1[0]; $mtime2 = explode(" ",$mtime2); $mtime2 = $mtime2[1] + $mtime2[0]; $totaltime = ($mtime2 - $mtime1); $total_eth0_rx = $eth0_rx_2[0] - $eth0_rx_1[0]; $total_eth0_tx = $eth0_tx_2[0] - $eth0_tx_1[0]; $eth0_rx_speed = round(8 * $total_eth0_rx / (1024 * $totaltime),1); $eth0_tx_speed = round(8 * $total_eth0_tx / (1024 * $totaltime),1); ?> |
ja, dit is dus niet echt lekkere php-code, maar ik zit op dit moment thuis met 40 graden koorts, dus ik ben al lang blij dat ik iets werkends heb kunnen produceren
dat cutten enzo wil ik eigenlijk gewoon in php doen, maar nou ben ik gisteren 4 uur bezig geweest met omder andere explode, split en regexen om er iets leuks van te maken, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar.
gevolg is trouwens ook dat ik m'n script af en toe moet aanpassen omdat het aantal spaties wel eens wil veranderen
nou dacht ik dat ik wel makkelijk een willekeurig aantal spaties achter elkaar zou kunnen vervangen door een spatie, maar ook dat wilde dus voor geen meter lukken
waarschijnlijk weten jullie allemaal wel hoe het moet, dus ik zou het wel waarderen als jullie mij een beetje zouden willen helpen
daarom hier even /proc/net/dev, waar ik alle info uithaal
1
2
3
4
5
6
7
| [root@gateway /root]# cat /proc/net/dev
Inter-| Receive | Transmit
face |bytes packets errs drop fifo frame compressed multicast|bytes packets errs drop fifo colls carrier compressed
lo: 100 2 0 0 0 0 0 0 100 2 0 0 0 0 0 0
eth0:2701378271 2100803 0 0 0 2 0 122796 119806474 1367906 0 0 0 88672 0 0
eth1:194269130 1354059 414 0 423 414 0 0 2695242595 1966866 0 0 0 0 0 0
[root@gateway /root]# |
--Roy Goodman
Hij laat zien of, en hoeveel mail ik heb
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
ik vind het eenbeetje slecht leesbaar imhoOp donderdag 11 oktober 2001 20:58 schreef corani het volgende:
Ik was zo geinspireerd hier, dat ik ook maar ff snel wat in elkaar geknutseld heb. Niet interactief, wel dynamisch..
maar wel errug leuk!
mijn icoon is heel dynamisch
en heel interactief,
dus tegenstanders, kom maar op.....
was Fritsz ook (als je hem kent)Op donderdag 11 oktober 2001 22:34 schreef mocean het volgende:
Ik wil gewoon deze wedstrijd gaan winnen!!!
mijn icoon is heel dynamisch
en heel interactief,
dus tegenstanders, kom maar op.....
maar idd die van jou is nu nog wel het dynamisch
en interactiefste
thanxOp donderdag 11 oktober 2001 23:01 schreef razor-x het volgende:
[..]
was Fritsz ook (als je hem kent)
maar idd die van jou is nu nog wel het dynamisch
en interactiefste(en liefste
)
Verwijderd
You've got mailOp donderdag 11 oktober 2001 20:58 schreef corani het volgende:
Ik was zo geinspireerd hier, dat ik ook maar ff snel wat in elkaar geknutseld heb. Niet interactief, wel dynamisch..
dat blijft dan mijn icon totdat iemand anders weer voor iets anders kiest.
heeft m'n icon bij iedereen trouwens een transparent background? in mozilla namelijk wel, maar ik beschik tijdelijk niet over andere browsers.
ik snap trouwens niet hoe 't komt dat 'ie doorzichtig is, want ik zie net dat ik een tikfout in de code heb gemaakt. toen die regel met de fout even weggequote, en toen werkte het nog steeds. heel vaag, als je 't mij vraagt (of ik heb ff niet logisch nagedacht, kan ook
1
2
3
4
5
6
| <? $im = ImageCreate (60, 60); $background_color = ImageColorAllocate ($im, 255, 255, 255); // $trans_color = ImageColorAllocate ($im, 255, 255, 255); ImageColorTransparent ($im, $trans_color); ?> |
--Roy Goodman
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Had ik eindelijk eens een FUNCTIONELE signature bedacht, willen ze me niet helpen! Nouja...
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 5 plaatjes achter elkaar gaat tekenenOp vrijdag 12 oktober 2001 22:22 schreef razor-x het volgende:
mocean je icoon is nu wel mooi met mijn naam erin![]()
Ik ga maar eens een IP check en zo inbouwen....
morgen ga ik ook load-averages, en ping-tijden naar zelf te bepalen servers toevoegen
--Roy Goodman
Verwijderd
\mij wil eens proberen een icoon te maken dat uit een divx film wat frames capatured en deze in animated gif zet (animated gif coder heb ik zelf al bijna af voor c).
Vervolgens de beginframes van elk hoofdstuk in de text-file zodat je een keuze kan maken welke random frames van welk hoofdstuk uitgekozen kunnen worden.
Ja, als je het een beetje volgt weet je dat het dynamisch sig aanpassen niet openbaar gemaakt worden door de, inmiddels vele, personen die het geprogd hebben.Op vrijdag 12 oktober 2001 21:54 schreef Explore het volgende:
Flauw!Dan zoek ik 't zelf wel uit.
Had ik eindelijk eens een FUNCTIONELE signature bedacht, willen ze me niet helpen! Nouja...
Dit om een abrubte explosie van dynamische sigs te voorkomen en zo mogelijk GoT plat te leggen en om te voorkomen dat dynamische sigs (of misschien wel alle sigs) verwijderd worden.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
ThanxOp zaterdag 13 oktober 2001 16:10 schreef Zef het volgende:
mocean heeft wat mij betreft tot nu toe de origineelste en leukste (ookal werkt hij bij mij niet, ik gebruik mozilla).
Verwijderd
Lijntjes trekken, cirkeltjes tekenen (Ik wens je succesOp zaterdag 13 oktober 2001 17:18 schreef mocean het volgende:
[..]
ThanxIk zit nu na te denken over nieuwe features wat betreft het tekenen van mn icon... iemand ideeen?
Hogere resolutie, zodat je ook echt 60x60 pixels kan gebruiken. Als dat niet in HTML kan, maak er dan een applet van. Kun je gelijk zoom en andere koele dingen in bouwen.Op zaterdag 13 oktober 2001 17:18 schreef mocean het volgende:
[..]
ThanxIk zit nu na te denken over nieuwe features wat betreft het tekenen van mn icon... iemand ideeen?
mmm, ik ben meer een Scripter, appletje bouwen kost me wat teveel tijd denk ik, maar het is wel een goed idee.Op zaterdag 13 oktober 2001 17:58 schreef Gerco het volgende:
[..]
Hogere resolutie, zodat je ook echt 60x60 pixels kan gebruiken. Als dat niet in HTML kan, maak er dan een applet van. Kun je gelijk zoom en andere koele dingen in bouwen.
Ik kan natuurlijk op zoek gaan naar een bestaande teken-applet, maar dan is het niet meer helemaal mijn werk...
Icoontjes kunnen alleen plaatjes zijn (Gif/JPG etc) In flash zou je inderdaad het ultieme dynamische icoon kunnen klussen, maar de beprekingen hebben ook zijn charmes natuurlijkOp zaterdag 13 oktober 2001 18:25 schreef GraasGast het volgende:
flash?