Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Es even iets leuks proberen te bedenken...
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Overigens: weet iemand of er voor Linx ook een icoontje is? (anders doe ik gewoon een dos-logootje)
TuxOp zaterdag 06 oktober 2001 14:34 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik ben nu bezig met animated gifjes te maken die de browser en het OS laat zien (linux icoontje onder linux, win onder windows).
Overigens: weet iemand of er voor Linx ook een icoontje is? (anders doe ik gewoon een dos-logootje)
Ik heb nog niet veel dynamisch gegenereerde icons gezien die je ook nog es helpen je eigen server in de gaten te houden
Verwijderd
Verwijderd
[topic=160653]
[topic=164696]
[topic=166807]
[topic=168317]
[topic=174414]
als je dan nog niet gezien icons gezien hebt...
Gezoen
GezoenOp zaterdag 06 oktober 2001 15:49 schreef Zef het volgende:
blah
als je dan nog niet gezoen icons gezien hebt...
Mijn icon is natuurlijk ook extreem super dynamisch
Verwijderd
Als de GoT buggy/overbelast is, wordt 'ie uitgeschakeld... [topic=221332/1/50].
edit: ACM/chem kunnen jullie maybe de topictitle veranderen zodat het duidelijk is dat het over interactive icons gaat?
ik zat te denken aan een DU meter van mijn servertje hier , en dat in een mooi grafiekje te proppen
mhm naja dat zal wel heel veel server load opleveren , en ik zit maar achter een chello verbinding ...
beter zo?edit: ACM/chem kunnen jullie maybe de topictitle veranderen zodat het duidelijk is dat het over interactive icons gaat?
perfectOp zaterdag 06 oktober 2001 18:11 schreef ACM het volgende:
[..]
beter zo?
geeft je snelheid weerOp zaterdag 06 oktober 2001 19:08 schreef Nielsz het volgende:
wtf is een DU meter?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Owh! Waarvan?Op zaterdag 06 oktober 2001 19:09 schreef D2k het volgende:
[..]
geeft je snelheid weer
Verwijderd
http://www.dumeter.comOp zaterdag 06 oktober 2001 19:08 schreef Nielsz het volgende:
wtf is een DU meter?
Snelheid en hoeveelheid die je geupload/gedownload hebt.
Elke 2 uur een update (om en nabij)
Hij is alleen een beetje slecht te lezen op monitoren met een hoge resolutie of gare monitoren. Maar ik heb hier een LCD en daar is het toch goed op te lezen.
Das alleen maar actiefOp zaterdag 06 oktober 2001 19:22 schreef om3ega het volgende:
Ik gebruik hem nu ff niet , maar hij is wel interactief
niet interactief
Topic: Het (dynamische|interactieve) Icon Wedstrijd topicOp zaterdag 06 oktober 2001 19:58 schreef Nielsz het volgende:
En wat is er interactief aan die van jou, ACM
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik moet nog een interface maken zodat je het weer in Rotterdam kan regelen.Op zaterdag 06 oktober 2001 19:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Das alleen maar actief
niet interactief
als er mensen iets niet KUNNEN maar wel WILLEN maken dan wil ik wel helpen...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
edit: welcome back
edit2: ja ik wil een random sig maar ik heb geen tijd ervoor, hoe gaan we dat oplossen?
doet-ie het nu niet uiteraardOp zaterdag 06 oktober 2001 20:08 schreef chem het volgende:
dynamisch en interactief genoeg? (de mijne dus)
als er mensen iets niet KUNNEN maar wel WILLEN maken dan wil ik wel helpen...
ff bartvb pesten
Die is heel interactief hoor. Zodra ik een paar minuten een koe draai op de server staat er gelijk een spike in! Hoezo niet interactief?Op zaterdag 06 oktober 2001 19:58 schreef Nielsz het volgende:
En wat is er interactief aan die van jou, ACM
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
JA !!!Op zaterdag 06 oktober 2001 20:49 schreef Timpie2000 het volgende:
Gaan we weer tamagotchi's proggen?
Hehehe, dat wilde ik net zeggenOp zaterdag 06 oktober 2001 20:21 schreef Gerco het volgende:
Die is heel interactief hoor. Zodra ik een paar minuten een koe draai op de server staat er gelijk een spike in! Hoezo niet interactief?
[edit]
Bovendien heb ik die van jullie nog niet in tekstmode gezien
nee, want jouw textversie is 50x groter dan mijn gif versieOp zaterdag 06 oktober 2001 21:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Hehehe, dat wilde ik net zeggen
[edit]
Bovendien heb ik die van jullie nog niet in tekstmode gezien
Nu nog maar 7 keerOp zaterdag 06 oktober 2001 22:10 schreef chem het volgende:
nee, want jouw textversie is 50x groter dan mijn gif versie
[edit]
En met de zlib compressie is ie maar 2.9KB
PuTTY Error: Unable to open connection: Connection refusedProbeer ook in de top 3 te komen, door (met een fatsoenlijke, dus geen MS, client) naar shellz.nl:2300 te telnetten!
WIPOp zaterdag 06 oktober 2001 23:36 schreef marcusk het volgende:
[..]
PuTTY Error: Unable to open connection: Connection refused
Work In Progress
Hij moet ff meerdere clients tegelijk aankunnen
* Rense Klinkenberg tooOp zaterdag 06 oktober 2001 23:36 schreef marcusk het volgende:
PuTTY Error: Unable to open connection: Connection refused
(jaja, nettere oplossing komt eraan)
Nadeel is dat de snelheid waarmee je het kan uitvoeren zo erg van je verbinding afhangt...Op zondag 07 oktober 2001 00:20 schreef RickJansen het volgende:
Oke, hij draait.. krijg je niet meteen een melding van "Dit is de signature server van RickJansen" dan is er al iemand bezig, en moet je even wachten tot hij klaar is.
't Kostte mij 76 seconden, maar dat was voornamelijk wachttijd
Die link naar web-con is verkeerd (niet die naar het forum, maar de andere). Jij hebt webcon.nl , en dan vraagt ie om een password, web-con.nl doet het wel
Chem >> Kan je helpen?
Moet je ff aan d2k vragen hoe je mij kan contacten
een ani gif van een klok die ook nog goed loopt,
dat de seconde teller blijft lopen
maar dat zou dan wel 60 frames betekenen
Nielsz & Chem > D2k staat onder de douche
Verwijderd
Heb ik ook over nagedacht, maar nee kan helaas nietOp zondag 07 oktober 2001 13:38 schreef Nielsz het volgende:
Ik heb een vet idee voor een icon, maar ik weet ff niet hoe ik de username kan ontdekken wie 'm opent. Cookies kan ik nl. niet lezen
Chem >> Kan je helpen?
Moet je ff aan d2k vragen hoe je mij kan contacten
wedden ??Op zondag 07 oktober 2001 13:45 schreef Zef het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, maar nee kan helaas niet
Je snap het niet helemaal
De uur en minuten wijzer blijft staan
alleen de seconde wijzer die beweegt steeds een rondje (loop)
snap je het nu beter ? (ik kan slecht uitleggen
Verwijderd
Ik zie het verband nietOp zondag 07 oktober 2001 13:53 schreef razor-x het volgende:
[..]
wedden ??
Je snap het niet helemaal
De uur en minuten wijzer blijft staan
alleen de seconde wijzer die beweegt steeds een rondje (loop)
snap je het nu beter ? (ik kan slecht uitleggen)
Verwijderd
Hmm, kan ik me niet herrinneren te hebben gezien. Es even kijken (en volgens mij is nelske een hijOp zondag 07 oktober 2001 13:50 schreef Nielsz het volgende:
Nelske heeft dat toch in haar sig staan wie als laatste haar pagina heeft gekeken? En dan niet alleen het ip maar ook de username?
Nee, ik zie het niet staan
het ziet ergewoon veel leuker uitOp zondag 07 oktober 2001 13:55 schreef Zef het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet
//off
Mr-FaTMeN waar ben je nou??
Verwijderd
He?Op zondag 07 oktober 2001 13:58 schreef razor-x het volgende:
[..]
het ziet ergewoon veel leuker uit
zal wel aan mij liggenOp zondag 07 oktober 2001 13:59 schreef Zef het volgende:
[..]
He?Of ik begrijp niet waar jij het over hebt of je hebt mij bericht fout gelezen
Ik probeer het wel eens te maken
thx nielszjeOp zondag 07 oktober 2001 14:28 schreef Nielsz het volgende:
Het ligt aan razor-x, ik snap 'm ook niet
En Nelske, moet hij maar een normale naam nemen
Je kunt hem nu veranderen door op het linkje te klikken in m'n signature
Had iemand anders nog leuke ideeen ?
Nou volgens mij snap ik het wel.Op zondag 07 oktober 2001 14:28 schreef Nielsz het volgende:
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
EeeehOp zondag 07 oktober 2001 14:28 schreef Nielsz het volgende:
En dat zegt een naamgenoot nog wel
Gewoon afkorting van voornaam en achternaam en dan een beetje mixen.
Maar hoe wil je in godsnaam via GoT aan usernames gaan komen? Is qua privacy nou ook niet echt aan te raden he
(er staan me nog een paar leuke discussies daarover bij
Je kan uiteraad wel een pagina maken waarop mensen hun username in kunnen voeren, zodat je die aan hun IP kan koppelen.
Verwijderd
Op zondag 07 oktober 2001 19:26 schreef Zef het volgende:
Zien jullie nou welIk ben niet zo dom
Overigens zal je de naam in de link wel bedoelen
Dat is gewoon de naam van de topicstarter tussen haakjes.
Ik heb een scriptje gemaakt waarmee ik mijn historie parse.
(http://www.nklomp.com/got/topics.php )
zal ik ff?Op zondag 07 oktober 2001 14:07 schreef razor-x het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen
Ik probeer het wel eens te maken
momentje, eens zien wat ik er van kan bakken...
Ja maar als je je naam eerst in moeten voeren voordat ik je icoon kan hijacken, dat is weer iets minderOp zondag 07 oktober 2001 19:23 schreef nelske het volgende:
[..]
Eeeeh![]()
En dat zegt een naamgenoot nog wel
Gewoon afkorting van voornaam en achternaam en dan een beetje mixen.
Maar hoe wil je in godsnaam via GoT aan usernames gaan komen? Is qua privacy nou ook niet echt aan te raden he
(er staan me nog een paar leuke discussies daarover bij).
Je kan uiteraad wel een pagina maken waarop mensen hun username in kunnen voeren, zodat je die aan hun IP kan koppelen.
Want ik wilde dus het icoon van de viewer als icon nemen.
Krijg je zo'n prutser in [SU] :"Hey, Nielsz heeft mijn icon gejat!" Waarna ACM (whehehe
*kuch*, Ik zou best de usernames via de ip's kunnen achterhalenOp zondag 07 oktober 2001 19:23 schreef nelske het volgende:
(er staan me nog een paar leuke discussies daarover bij).
Maar idd, dat is zelfs voor mij (en chem) nog vrij lastig.
Ik denk dat je helaas niet de icon van een ander kan pakken, op die manier...
En het kon ook nog wel es erg sloom worden
ik kan wel wat oplossingen bedenken maar die zouden veel tijd kosten om een volledige db op te bouwen... wellicht is het zelfs onmogelijk... moeilijk iigOp maandag 08 oktober 2001 10:14 schreef ACM het volgende:
[..]
*kuch*, Ik zou best de usernames via de ip's kunnen achterhalen
Maar idd, dat is zelfs voor mij (en chem) nog vrij lastig.
Ik denk dat je helaas niet de icon van een ander kan pakken, op die manier...
En het kon ook nog wel es erg sloom worden
Verwijderd
Dan is het gewoon een regex erovergooien en databeestje opbouwen van usernames en posts (de IP's daarvan).
Niet dat het mag, maar jullie zouden het kunnen
Je zou ook een database aan kunnen leggen welke ip's welke topics het meeste kijken ofzo. Als je ervan uit gaat dat de topicstarter het topic het meeste leest heb je zijn ip dus alOp maandag 08 oktober 2001 12:00 schreef nelske het volgende:
Voor jullie moet het wel kunnen. Ik neem aan dat bij jullie in het CP zo het IP is te achterhalen. (Of is dat alleen voor admins mogelijk).
Dan is het gewoon een regex erovergooien en databeestje opbouwen van usernames en posts (de IP's daarvan).
Niet dat het mag, maar jullie zouden het kunnen
(of mag dat niet
* RdeTuinman heeft nog niet echt een idee voor interactiviteit
Tsja, probeer de woonplaats/woongebied uit het ip te halen en geef daar een temperatuur enzo voorOp maandag 08 oktober 2001 12:14 schreef RdeTuinman het volgende:
* RdeTuinman heeft nog niet echt een idee voor interactiviteit
Ja, dat werkt nu al... Tenminste, alleen als je in de buurt van Rotterdam woontOp maandag 08 oktober 2001 12:18 schreef ACM het volgende:
[..]
Tsja, probeer de woonplaats/woongebied uit het ip te halen en geef daar een temperatuur enzo voor
Verwijderd
Sja het mag sowieso niet, vanwege privacy redenen lijkt me zo.Op maandag 08 oktober 2001 12:10 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Je zou ook een database aan kunnen leggen welke ip's welke topics het meeste kijken ofzo. Als je ervan uit gaat dat de topicstarter het topic het meeste leest heb je zijn ip dus al
(of mag dat niet)
Verder is de kans dat je de goede persoon pakt nogal klein. Ten eerste kunnen er een hele hoop mensen met redelijk wat interesse een draadje lezen. Ofwel de kans dat je de verkeerde persoon pakt is vrij groot. Ten tweede zijn er een hele hoop mensen die niet webicons aan hebben staan. Je gaat dan sowieso de verkeerde persoon nemen
Ten derde kan je pas gaan tellen zodra jij gereageerd hebt. Als dat al laat in een draadje is, dan zijn jouw gegevens waarschijnlijk niet echt representatief
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
* RvdH gaat aan icon werken.
Maar wat moet er in, naast de top3.. hmz.
er zit een fout in je reken-vraag script. Alle vragen die gaan over delen gaan beschouwd ie de antwoorden fout van. (Ook al zijn ze goed).
Decimalen met een punt schrijven, niet met comma's?Op maandag 08 oktober 2001 20:32 schreef Access het volgende:
RickJansen,
er zit een fout in je reken-vraag script. Alle vragen die gaan over delen gaan beschouwd ie de antwoorden fout van. (Ook al zijn ze goed).
Hint: Je moet wel goed afronden en ook maar 1 decimaal geven.Op maandag 08 oktober 2001 21:20 schreef Access het volgende:
Ja, met het numeriek toetsenbord, en met de gewone punt. Toen dat niet werkte heb ik maar de comma geprobeerd, werkte ook niet.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ontopic: Jou icon, dat is echt vragen om problemen denk ik.Op maandag 08 oktober 2001 21:20 schreef Access het volgende:
Ja, met het numeriek toetsenbord, en met de gewone punt. Toen dat niet werkte heb ik maar de comma geprobeerd, werkte ook niet.
Ik zie nu een mooie meidOp maandag 08 oktober 2001 21:24 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ontopic: Jou icon, dat is echt vragen om problemen denk ik.
Dan moet je een degelijke telnet client gebruiken en echo aanzetten. Maar het zou wel leuk zijn als dat script het zou doen iig.Op maandag 08 oktober 2001 21:52 schreef marcusk het volgende:
RickJansen, 'exit' enzo werkt nog niet echtzou ook wel handig zijn als je je invoer kunt zien trouwens
Exit werkt gewoon hier. Net als bye en quit. En dat Microsoft geen telnet clients kan programmeren, kan ik niks aan doen.Op maandag 08 oktober 2001 21:52 schreef marcusk het volgende:
RickJansen, 'exit' enzo werkt nog niet echtzou ook wel handig zijn als je je invoer kunt zien trouwens
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
* Gerco denkt dat 25 sec wel heeeeeeeel kort is.Op maandag 08 oktober 2001 22:14 schreef mithalph het volgende:
* Gerco denkt dat RickJansen iets heul verslavends heeft bedacht
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Wat dacht je hiervan:Op maandag 08 oktober 2001 22:17 schreef Gerco het volgende:
[..]
* Gerco denkt dat 25 sec wel heeeeeeeel kort is.
Probeer ook in de top 3 te komen, door naar shellz.nl:2300 te telnetten!
1. mithalph (25 sec)
2. mithalph (25 sec)
3. mithalph (25 sec)
* kenneth gaat weer een poging wagen...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
D'r loopt iemand de rotzooienProbeer ook in de top 3 te komen, door naar shellz.nl:2300 te telnetten!
1. (1 sec)
2. (2 sec)
3. mithalph (25 sec)
kon et niet laten
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| erik@exit:~/projects/prive$ php auto_solve.php X-Powered-By: PHP/4.0.6 Content-type: text/html 0 -------------------------------------------------- 1 | Dit is de signature server van Rick Jansen. | 2 | Ik ga je nu 5 rekensommen voorleggen, | 3 | Je kunt het programma op elk moment onderbreken| 4 | door 'quit','exit', of 'bye' te antwoorden. | 5 | deze moet je zo snel mogelijk beantwoorden. | 6 | Resultaten die onwerkelijk snel zijn worden | 7 | beschouwd als scriptjes, en verwijderd. | 8 | De gedeeld-door vraag moet je beantwoorden met | 9 | 1 decimaal! | 10 -------------------------------------------------- 11 DRUK OP ENTER ALS JE ER KLAAR VOOR BENT! 12 563 + 009 = >572< 13 028 - 992 = >-964< 14 337 / 513 = >0.7< 15 998 * 199 = >198602< 16 968 * 9 * 416 = >3624192< 17 Je deed er 1 seconden over! 18 Dat is goed voor plaats nummer 1!! 19 Wil je dat deze score opgeslagen wordt? [J/N]>J< 20 Oke dan! Vul hierachter jouw naam in: >Grum_< 21 Je resultaten worden nu opgeslagen in de database... opgeslagen. 21 Bezig met updaten signature en icon..../sigd.pl 329: reaped 331 at Mon Oct 8 22:31:28 2001 22 ./sigd.pl 329: reaped 335 at Mon Oct 8 22:31:28 2001 |
sjah, heb ik eindelijk 20 seconde gehaald, zit er iemand (GRUM1. (1 sec)
2. (2 sec)
3. Grum (2 sec)
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."