Op maandag 08 oktober 2001 06:43 schreef gitaarwerk het volgende:
trend trends trends...

trend trends trends...

Velen gaan met trends mee, zeker op internet, al die scanline etc (ook mijn graphics hoor) Het s echt neit verkeerd om dat soort dingetjes te gebruiken,
tja, verkeerd is een groot woord maar erg origineel is het niet (totaal uitgekauwd concept)
omdat et erg leerzaam is.
das wel waar idd maar goed, dat heeft weinig met de kwaliteit van iemands ontwerpen te maken
Grafische hoogstandjes zijn ook erg leuk, voor je portfolio meestal.
een mooi strak ontworpen huisstijl oid staat net zo goed in je portfolio

Waar designers zich mee bezig houden (qua vormgeving ) zijn zeker trends.
1. Je kan meegaan in een trend, en heb de kans dat je word uitgemaakt voor "ripper" voor sommige hier onder ons die dat weleens zeggen.
2. Je kan wat "nieuws" ontwerpen, en vervolgends erachter komen dat et helemaal neit nieuw is, maar toch wel neiuwe dan de rest.
3. Je kan alles van je afzetten en je laten inspireren door bijv het verleden

Even over punt nummer 2. : Dit is het meeste waar je op moet doelen, kijk als je in MTV nou etzelfde heb als op je site (bedoel dan op tv he , van MTV) dan is dat helemaal niet zo heel erg, want dan is dat ergens ook weer een stukje reclame voor jou dingetjes (vergeet neit de datum eronder et zetten wanneer et gecreëerd is).
dat denk ik dus niet, eerder het tegenovergestelde. als iemand de creaties van een amateur ziet en bij zichzelf na gaat denken dat hij/zij zo'n soort stijl ook bij MTV heeft gezien, dan gaat hij echt niet denken dat MTV zich heeft laten inspireren door hem. Integendeel, hij/zij zou eerder denken die die amateur de stijl van MTV heeft overgenomen/geript (ongeacht of je er een datum oid bij zet).
EN het betekent, (als het werkelijk wat nieuws is) dat je goed bezig bent, en door moet gaan met dingen verzinnen, want om voor te lopen op de rest is erg belangrijk
daar heb je wel weer gelijk in

ok,.. dat was mijn mening weer
en de mijnes