Toon posts:

Anoniem bellen...

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de laatste tijd allemaal telefoontjes die als afzender een anonieme beller hebben :(
Ik word hier helemaal gestoord van, telkens word er weer opgehangen.
Is het mogelijk om dat telefoonnumer toch te traceren?
Het is gewoon zwaar irri als je gebeld word en er wordt daarna gelijk weer opgehangen :(
Iemand een ID :?

Verwijderd

Bel met KPN klantenservice en stel daar je vraag bijvoorbeeld... of je laat de hoorn van de haak >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over m'n mobiel :)

Verwijderd

Deze mensen hebben allemaal hun nummerweergave uitgezet.
Doordat uitgezet is kan het nummer niet meegezonden worden en zal je geen nummer zien in het scherm. Je ziet dan alleen ANONIEM of 0000000.

Hier sprak een kpnner

Verwijderd

Ah, het *31* verhaal dus. Ehm trust-xyz, dan kan je misschien ook wel vertellen of de KPN je verder kan helpen met zo'n probleem :? Ben ook wel benieuwd hiernaar eigenlijk :)

Verwijderd

Het probleem is dat een klant daarvoor kiest. Dit kan zijn door een optie in de telefoon als wel door een dienst die wij bieden. Daardoor kan KPN daar niets aan doen.
Het is een vorm van privacy! Wanneer je echter telefonische overlast ondervind van een en de zelfde persoon kan je in extreme gevallen aanvragen om een val te plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Gnegne, das een leuk ID, maar anders is het dus om privacyschennis te voorkomen niet mogelijk het nummer te achterhalen?

Verwijderd

nope

Verwijderd

trust-xyz : Werk je er nu wel of niet ? Ik vind eerlijk gezegd dat je of erg vaag lult, of de boel een beetje loopt te dollen hiero. :(
In dit topic doe je je voor als KPN-medewerker... :
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:48 schreef trust-xyz het volgende:
...door een dienst die wij bieden. Daardoor kan KPN daar niets aan doen.

Verwijderd

vage gast dan die xyz dinges |:(

Verwijderd

thnx

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:39

DataCopy

Dum vita est spes est

Nou het lijkt me toch wel mogelijk hoor, om maar eens in termen te spreken (voor onze KPN-medewerker), het A-nummer wordt meegestuurd tot aan de laatste switch alwaar het (door die dienst van jullie) geblokkeerd wordt.

Toch kunnen die nummers echt wel getraceerd worden.... ik ken iig geen mobiele operator die een telefoon toelaat die zijn subscribtie-nummer blokkeert..... (en dat kan niet want die is gekoppeld aan zijn SIM-nr)

Door de privacy wordt het wat moeilijker, maar met de juiste opsporingsbevoegdheid kunnen ze echt wel wat voor je betekenen hoor...... :)

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Verwijderd

Tuurlijk is het te tracen door de KPN... tis alleen de vraag of ze het doen als je erom vraagt, tenminste dat vraag IK me af. En daarom was het juist zo leuk dat hiero een KPN-er in ons midden is, maar hij is wat stilletjes geworden jammer genoeg.

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:39

DataCopy

Dum vita est spes est

Je moet geloof ik minimaal 3 momenten (precieze tijd) kunnen aangeven waarop je gebeld wordt en 'lastig' gevallen wordt. Kunnen er ook wel meer zijn, lijkt me trouwens.... en dan kunnen ze er wel iets aan doen...... het probleem moet dan inderdaad wel iets serieuzer zijn, want anders zou iedereen het gaan aanvragen.....

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Je kan ook naar de klantenservic bellen en vragen of je altijd anoniem kan bellen. Bij mij in ieder geval wel en ik heb telfort.

Verwijderd

ik heb het ook gehad,, ik werd een x uitgescholden door een wijf van 15 die alles van mij wist... dat was behoorlijk kut!!! ik had geen idee wie het was.. ik heb de tijdstippen genoteerd en ben gebeld, zij kunnen het wel uitzoeken maar geven jou niet de dader door,, ze gaan dan zelf bellen.. net of ik daar wat aan had.. dus ik heb maar niks ondernomen, en gelukkig ben ik ook niet meer gebeld....
ze kunnen wel gratis een ander mob nummer geven.. maar dat is ook niet handig :(

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Gewoon de klantenservice bellen.....zij kunnen evt. wel
helpen (is wel handig om tijdstippen bij de hand te hebben).
Pagina: 1