Toon posts:

Wie gelooft er nog in providers als BEN ??

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die vertrouwen hebben in de "goedkope" providers.
Bereik slecht, prijzen gaan omhoog etc.
Ik heb mijn vertrouwen volledig verloren toen ik klanten miste omdat ik ineens nergens bereik meer had. Ben bood mij een ander toestel aan met bij beta;ling van 150,-. UIteindelijk ben ik over gestapt naar KPN en alles is ok! Ik ga daar niet meer weg! Maar hoe zit dat bij jullie?

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik vind het allemaal perfect bij Ben®, ze hebben ook veel netwerk diensten wat ik van KPN niet kan zeggen...

Overigens heb ik tijdens het begin van Ben® een abonnement afgesloten en heb dus een behoorlijk goedkoop abonnement

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ermmm, ben je wel echt objectief?

Ter info, de topicstarter werkt bij KPN.
Zie dit topic.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk NIET bij kpn! ik ben een groot voorstander van kpn en heb daar ook mijn scriptie over geschreven! daardoor weet ik veel van de diensten!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 05 oktober 2001 14:07 schreef trust-xyz het volgende:
Ik werk NIET bij kpn! ik ben een groot voorstander van kpn en heb daar ook mijn scriptie over geschreven! daardoor weet ik veel van de diensten!
Eh, je bent aandeelhouder dan?
Zonder dollen, waarom ben je zo'n voorstander van KPN?

Who is John Galt?

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:22

evaarties

Powerball @ 12.582

Ikke wel!!!

Zit nl bij BEN en kan nog steeds lekker smsjes ontvangen via internet :P.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor kpn omdat kpn en sinds mensen heugenis bestaat.
KPN is een bedrijf die in alle vormen van telecommunicatie nog steeds de beste diensten/services e.d. leveren.
Ik heb (gelukkig) geen aandelen want dan was ik ineens niet zo blij met KPN!!! :)
Het is niet zo dat ik tegen de andere providers ben maar mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar kpn!

Verwijderd

Ben vindt het leuk om telefoonrekeningen te sturen van 700 piek terwijl je niet eens veel gebelt hebt. Ik ben helaas niet de enige, ik ken meer mensen die de grapje hebben meegemaakt. Verder is de klantenservice klote en hebben ze de kennis van een mossel.

Nee, doe mij maar KPN of Libertel.

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Heb nu sinds een half jaartje Ben en dat bevalt prima. Mijn broer werkt bij een Rabobank en daar konden ze naast voor zichzelf een Ben Bijzonder-abo ook voor iemand anders zo'n abo regelen. Of met nokia 3210 (gratis) of met Siemens C35i (fl. 50,-, deze heb ik nu). Tarieven zijn ook laag, tenminste als je naar een vaste aansluiting belt (5 tot 10 cent per minuut)

Over het bereik: ik heb tot nu toe nog nauwelijks problemen gehad (regio Nijmegen), behalve als ik op het platteland }:O kom (Druten). Ik had hiervoor Telfort en dat was (toen) duidelijk minder.

Kortom, ik Ben tot nu toe Bijzonder tevreden en nee ik heb geen aandelen ;)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben vind het ook leuk om geen telefoonrekeningen te versturen :)

Me zus in portugal veel zitten bellen, en na anderhalf jaar nog geen rekening ervan gehad :P

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 14:07 schreef trust-xyz het volgende:
Ik werk NIET bij kpn!
Waarom zit je dan nu bij de KPN te internetten, bezigheidstherapie?
Kom op jongen, ga ergens anders spammen voor je werkgever.
Voor de duidelijkheid... jouw hostname is *.kpn.com...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.