Je mooiste kill ooit in een FPS

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-11 19:52
Met quake 3 rail-only een percentage halen van 95% dat is errug lekker :P :9~

Verwijderd

Ik probeer in q3a mensen eerst omhoog te blazen en dan met de railgun uit de lucht te schieten, lukt me steeds beter :)

Ik had er laatst eentje die wel leuk was in Ra3, ik gooide een granaat op de grond en op dat ding deed hij net een rocketjump dus hij vloog meters door de lucht, toen uit de lucht geraild en een rocketje onder hem geschoten. Dit allemaal in 5sec ofzo. :P

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik heb al heel wat lollige dingentjes meegemaakt in UT DM-Morpheus, bijvoorbeeld : Ik sta op de bovenste toren, met de Rocket Launcher die daar ligt, en gooi met alternate fire een granade richting het trapje omhaag van de tweede, middelste toren. Door de geringe zwaartekracht kwam die granaat heel langzaam aanzeilen, het duurde 3 sec. ofzo, en toen vol op het hoofd van een tegenstander, echt prachtig.

Maar een telefrag in de lucht mag er ook wel zijn...

Verwijderd

In CS als enige overgebleven terrorist 6 cters koud gemaakt met een awp . De laatste twee van zeer korte afstand ik schoot ereen neer en draaide me om en schoot meteen weer en daar bleek er dus een te staan. Het was een toevallige actie maar de mensen die meekeken dachten dat ik het expres deed :)

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 17:12

EXX

EXtended eXchange

Heel eenvoudig in UT. Men neme de Relic of Vengeance en springt tussen een hele meute players. Je wordt geheid gefragt en dan, booooom, heb je dus een Monsterkill.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Bij Quake hoorde ik een raket op me afkomen, ik zag hem niet dus moest-ie wel van achteren komen. Ik draai me snel om, strafe erg snel naar links, en op het moment dat ik de raket hoor inslaan rail ik de gozer die die raket afschoot. Geweldig, zoiets...echt, het ging _precies_ gelijk. Kon gewoonweg niet beter...

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 17:12

EXX

EXtended eXchange

Nog een leuke, is wel geen frag, maar toch:

In UT (IIRC, DM-Gotic) hoor ik in de verte al het geluid van de Redeemer. Zonder op of om te kijken hollen naar de dichtsbijzijnde teleport. Het geluid van de redeemer wordt steeds luider..... Jump in de teleport en kom ergens anders tevoorschijn, terwijl in de verte de Redeemer ontploft. Wow, narrow escape. Commentaar van de afzender: "Damn, that was close"

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Als laatste CT in de_dust met 1 hp en dan de laatste 3 T afknallen! *D

Leuk maar is nooit meer voorgekomen ;)

Verwijderd

Ik heb het voor elkaar gekregen om met Hartenjagen te winnen met de score 0 !!

(Ik zat toen nog bij Casema en was iets groots van 3 Mb aan het downen) >:)

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

binnenkomen op een CS server, je team wint zonder dat je gejoined bent, colt kopen en dan in dat halletje met die 2 crates als je rechtdoor gaan in de_rotterdam 5 terrors afknallen met die colt :D
en dan bovenaan staan

had ik zonet. >:)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

Was op een lan UT Lavagiant aan het spelen en zat niet zo op te letten. Superspannende partij. Zag de tegenstander met laatste vlag van het spel niet aankomen, toegejuichd irl door zijn hele team.

Transponderde op de vijandelijke vlag, maakte daarbij een telefrag op de carrier zonder dat ik mijn eigen vlag terugpakte en huppelde weer vrolijk weg. De halve zaal zat me echt volkomen verbaasd aan te staren terwijl ik fluitend wegstuiterde.

(afknapper: werd met vlag gesniped toen de eerste weer bij zinnen was)

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11 16:17
Op dinsdag 19 juni 2001 17:16 schreef cristalclear het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen om met Hartenjagen te winnen met de score 0 !!

(Ik zat toen nog bij Casema en was iets groots van 3 Mb aan het downen) >:)
LOL! :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

niet van mij, maar van een maat van me

op inferno, hij laatste T met Sig P228 de andere, laatste CT met USP

hij zit op dat balkonnetje en wordt door die ander geraakt terwijl hij naar achter loopt ziet ie CT naar dat hoekie lopen en herladen, hij had nog 6 health over, dus vallen was funnest.

hij springt over het hekje, in zijn val schiet ie zijn P228 leeg op die CT -> Terrorists WIN!! plof, suicide vlak daarna :) echt stoer gezicht :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Speel al jaren quake 1(4 jaar) & 3 (1,5 jaar) Maar heb ondertussen al veel bizarre kills gemaakt, maar het mooiste was altijd nog met q1 in dm6 de hele map vastzetten met 4 mensen. Stond ik met 100-100 bij de grenade launcher en maar knalle op de respawnpoints :) Dan kom je uiteindelijk wel uit op 160 frags in 20 mins ofzo :P
Laatst nog wel een mooie frag gemaakt... Kwam zo'n ventje uit de lucht gesprongen en knal een rocket beetje richting de plaats waar hij komt (met q3 best moeilijk) en wat denk je vol in zijn bakkes haha daar moet ik altijd wel om lachen om zulke kills >:)

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:07

backupdevice

No Risk , Full Push

double kill met de fraggun. In de lucht iemand fraggen en toen ik de grond raakte met een alter fire iemand uit een toren schieten. Dat allemaal in één beweging

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op donderdag 08 juni 2000 20:09 schreef Reiko het volgende:
Ik loop in Ctf-EternalCave rond, terwijl mijn raketten aan het opladen waren loop ik in een klein gangetje, komen daar toch wel vier gasten van het andere team op mij af.<BR>Bangg!!! ik schiet en we waren allemaal dood [afbeelding] MMmmmOnster Kill !!!!!!!!!!<P>[CDD]Spawn
Dat heet een ultrakill :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 22:59

Wildfire

Joy to the world!

Was in Counterstrike, cs_assault... zat bovenop het huis. Ver weg stond er een terrorist (ik was CT). Ik hoopte dat het me zou lukken 'm met burst-fire van de MP5 om zeep te helpen. Helaas niet dus, gauw overschakelen naar de Deagle want de ammo van de MP5 was op. Ik mik op die gast terwijl 'ie een flashbang gooit. Ik schiet terwijl ik blind ben en ik heb nog een headshot ook!

Dat was echt cewl! Alleen nooit meer kunnen herhalen... :(

<edit> Was niet cs_assault, maar cs_militia </edit>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

Chakotay

Lick here to continue

UT, dat level met 2 forten en een rots met 4 doorgangen ertussen. Ik was een beetje met bots aan het spelen, ik zat te snipen op mijn fort. Komen er opeens 5 bots achter elkaar door hetzelfde tunneltje lopen. Ik inzoomen, *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* Headshot Headshot Double kill Headshot Multikill Headshot Ultrakill Headshot MMMMONSTERKILLLL GODLIKE! :D:D:D

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Verwijderd

In tribes2...daar kun je pas frags maken..
wanneer je allebei in de lucht 'jet' en dan die gozer uit de lucht schieten.....vet man..
dat jetten kun je echt hele gave dingen mee doen.....

• twiekert
  • Laatst online: 08:28
hele terror team (6) in siege met AWP :)

ik was ct en bezig met snipen terwijl de t's ook aan het snipen waren aan de andere kant (grote ingang naar terror spawn). 5 awp headshots en 1 normale. ze hadden allemaal awp maar ik was net ietsjes eerder >:)

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-10 22:46
In UT heb ik al zoveel mooie kills gemaakt maar het mooiste was nog met Rune: Op een Lan met teamdeathmatch. ik liep po me alleen kwam ik de hele groep van de tegenstanders tegen, had geen rune of power enzo alleen een viking broadsword, kwam volaan aanrennen en zij op mij aan en ik ertussen en 5 van de 6 gekilt, draai me om en gooi me zwaard en dood was de 6e, dat was pas bruut >:)

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 12:55
In Marathon Infinity op de Mac, aantal jaartje terug. Weet niet meer hoe het level heette, maar het was een nauw pad langs een ravijn. Een vriend van mij had zoŽn beetje alle guns en achtervolgde mij over dat pad. Ik had alleen een shotgun met nog twee cartridges, dus ik wegrennen. Hij leegde zoŽn beetje al zijn munitie in al zijn wapens op me, ik was bijna dood toen ik een flauw bochtje omging en een zijgangetje zag en daarin dook. Hij lette ff niet op, kwam voorbijrennen, en BOEM, ik had hem met de shotgun :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

CS_assault. ikke T.

Er gaan bijna altijd ct's op het dak bij dat roostertje auwe hoeren. Ik kocht maar's een para. aan het begin van de level keek ik op de camera's en zag 4 man het dak op gaan.

Ik naar beneden rennen en pompte 1 magazijn (100 kogels) dwars door het dak heen (ik stond dus nog gewoon binnen), meestal waar ze stonden. 3 Kills :) toen rende ik weer naar boven en gooide een HE grenade door het rooster. BOOM! :o no een dood. 4 man gekilled zonder dat ik ze heb gezien.

Ik rende naar beneden, maar heb de andere CT's al lang weer vergeten, ze waren dus al binnen. Boom ikke dood.

In de *dead* modus kreeg ik als eerste te horen "cheater" maar de Admin zat in mijn team en had alles zo'n beetje gevolgd en lachte die gasten maar wat uit :)

Soms is een para toch leuk

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Unreal Tournament :
2 keer een 5 dubbele monster kill :)
en een keer op Godlike (ok gesnipert dan)

Q3

een rail door drie bots heen : "Ïmpressive",
(wat weel je met (de gisteren behaalde) 33900 frags :) :) :) :) )
:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~fjbgp/CSfrag.jpg
niet mijn mooiste kill, maar wel een mooi shotje (wel tegen bot's maja ;) )

mijn mooiste kill was een keer met een SIG commando in de_dust2 (bij de grote bomplek, bij dat poortje naar de T toe) 4 CT achter elkaar dood (ze stonden op een rijtje) waarvan 3 met een headshot!
dat was wel kewl, vooral omdat het 4 vs 4 was en ik nog als enige T over was.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Mijn mooiste kill was in de sewers van Militia (als T) :)

Ik had een awp gekocht, en net op het moment dat ik de hoek om wil, hoor ik ct's aan komen rennen. Ik spring de hoek om en schiet op de voorste ct. Die schoot ik dood, maar het mooiste was dat d'r nog 2 ct's vlak achter hem liepen: ook dood :9~

3 ct's met 1 single shot van een awp, was leuk (slechts 1x gelukt)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Pagina: 1 2 Laatste