Verwijderd
Ik had er laatst eentje die wel leuk was in Ra3, ik gooide een granaat op de grond en op dat ding deed hij net een rocketjump dus hij vloog meters door de lucht, toen uit de lucht geraild en een rocketje onder hem geschoten. Dit allemaal in 5sec ofzo.
Maar een telefrag in de lucht mag er ook wel zijn...
Verwijderd
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
In UT (IIRC, DM-Gotic) hoor ik in de verte al het geluid van de Redeemer. Zonder op of om te kijken hollen naar de dichtsbijzijnde teleport. Het geluid van de redeemer wordt steeds luider..... Jump in de teleport en kom ergens anders tevoorschijn, terwijl in de verte de Redeemer ontploft. Wow, narrow escape. Commentaar van de afzender: "Damn, that was close"
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Leuk maar is nooit meer voorgekomen
Verwijderd
(Ik zat toen nog bij Casema en was iets groots van 3 Mb aan het downen)
en dan bovenaan staan
had ik zonet.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Transponderde op de vijandelijke vlag, maakte daarbij een telefrag op de carrier zonder dat ik mijn eigen vlag terugpakte en huppelde weer vrolijk weg. De halve zaal zat me echt volkomen verbaasd aan te staren terwijl ik fluitend wegstuiterde.
(afknapper: werd met vlag gesniped toen de eerste weer bij zinnen was)
LOL!Op dinsdag 19 juni 2001 17:16 schreef cristalclear het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen om met Hartenjagen te winnen met de score 0 !!
(Ik zat toen nog bij Casema en was iets groots van 3 Mb aan het downen)
op inferno, hij laatste T met Sig P228 de andere, laatste CT met USP
hij zit op dat balkonnetje en wordt door die ander geraakt terwijl hij naar achter loopt ziet ie CT naar dat hoekie lopen en herladen, hij had nog 6 health over, dus vallen was funnest.
hij springt over het hekje, in zijn val schiet ie zijn P228 leeg op die CT -> Terrorists WIN!! plof, suicide vlak daarna
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Laatst nog wel een mooie frag gemaakt... Kwam zo'n ventje uit de lucht gesprongen en knal een rocket beetje richting de plaats waar hij komt (met q3 best moeilijk) en wat denk je vol in zijn bakkes haha daar moet ik altijd wel om lachen om zulke kills
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dat heet een ultrakillOp donderdag 08 juni 2000 20:09 schreef Reiko het volgende:
Ik loop in Ctf-EternalCave rond, terwijl mijn raketten aan het opladen waren loop ik in een klein gangetje, komen daar toch wel vier gasten van het andere team op mij af.<BR>Bangg!!! ik schiet en we waren allemaal dood [afbeelding] MMmmmOnster Kill !!!!!!!!!!<P>[CDD]Spawn
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat was echt cewl! Alleen nooit meer kunnen herhalen...
<edit> Was niet cs_assault, maar cs_militia </edit>
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
wanneer je allebei in de lucht 'jet' en dan die gozer uit de lucht schieten.....vet man..
dat jetten kun je echt hele gave dingen mee doen.....
ik was ct en bezig met snipen terwijl de t's ook aan het snipen waren aan de andere kant (grote ingang naar terror spawn). 5 awp headshots en 1 normale. ze hadden allemaal awp maar ik was net ietsjes eerder
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Er gaan bijna altijd ct's op het dak bij dat roostertje auwe hoeren. Ik kocht maar's een para. aan het begin van de level keek ik op de camera's en zag 4 man het dak op gaan.
Ik naar beneden rennen en pompte 1 magazijn (100 kogels) dwars door het dak heen (ik stond dus nog gewoon binnen), meestal waar ze stonden. 3 Kills
Ik rende naar beneden, maar heb de andere CT's al lang weer vergeten, ze waren dus al binnen. Boom ikke dood.
In de *dead* modus kreeg ik als eerste te horen "cheater" maar de Admin zat in mijn team en had alles zo'n beetje gevolgd en lachte die gasten maar wat uit
Soms is een para toch leuk
2 keer een 5 dubbele monster kill
en een keer op Godlike (ok gesnipert dan)
Q3
een rail door drie bots heen : "Ïmpressive",
(wat weel je met (de gisteren behaalde) 33900 frags
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

niet mijn mooiste kill, maar wel een mooi shotje (wel tegen bot's maja
mijn mooiste kill was een keer met een SIG commando in de_dust2 (bij de grote bomplek, bij dat poortje naar de T toe) 4 CT achter elkaar dood (ze stonden op een rijtje) waarvan 3 met een headshot!
dat was wel kewl, vooral omdat het 4 vs 4 was en ik nog als enige T over was.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik had een awp gekocht, en net op het moment dat ik de hoek om wil, hoor ik ct's aan komen rennen. Ik spring de hoek om en schiet op de voorste ct. Die schoot ik dood, maar het mooiste was dat d'r nog 2 ct's vlak achter hem liepen: ook dood
3 ct's met 1 single shot van een awp, was leuk (slechts 1x gelukt)
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden