Ik had m gisteren in counterstrike; in de_nuke. Ik liep (vanuit terrorists gezien) naar het gebouw helemaal rechts achter. Ik liep er de ene kant in, daar stond iemand met een awp (ik had mp5), schoot hem dood(
), en wilde net zn awp pakken, toen een ventje op het balkon +/- 30m verder op me begon te schieten, ik liet mn mp5 vallen, en liep naar de awp, richtte alvast op dat mannetje, pakte de awp op, en schoot dat ventje meteen in de loop dood. Dat was best een strakke actie al zeg ik het zelf.
Verwijderd
Ik heb bij Q3 een keer een mooie dubbele kill gemaakt:
We waren met 3 man aan het deathmatchen in het level the campgrounds geloof ik, en
op een gegeven moment hadden ik en die andere geen ammo meer, dus probeerde we elkaar met zo'n gauntlet te killen, toen kwam gast nummer 3 met een rocketlauncher maar deze zag mij niet waardoor ik hem fragte en daarna in de loop de rocketlauncher pakte en die andere neerschoot...
Maar met UT een ultra kill maken met de minigun geeft ook een kick
We waren met 3 man aan het deathmatchen in het level the campgrounds geloof ik, en
op een gegeven moment hadden ik en die andere geen ammo meer, dus probeerde we elkaar met zo'n gauntlet te killen, toen kwam gast nummer 3 met een rocketlauncher maar deze zag mij niet waardoor ik hem fragte en daarna in de loop de rocketlauncher pakte en die andere neerschoot...
Maar met UT een ultra kill maken met de minigun geeft ook een kick
Verwijderd
Mijn mooiste was ooit in quake3, ik had die Railgun en toevallig toen ik schoot stonden er Drie man achter elkaar allemaal met weinig health.
Bang, en ik had ze alledrie dat vond ik toch echt wel kicke
Hoi
Bang, en ik had ze alledrie dat vond ik toch echt wel kicke
Hoi
Verwijderd
Q3A DM6.....heb net de railgun gepakt op de normale plaats...jump er vanaf rail iemand dood op het plateau van trap naar rl, kom beneden rail iemand normaal raak, en erna iemand uit de meest onmogelijke positie hoorde iemand boven me draai me om en direct raak.....geeft je echt zoiets van "WAT DOE IK?"
...wel leuk 3x achterelkaar railen en 3x dood.
Verwijderd
Yup, railguns rule(heeeeeel soms dan)
Je moet alleen wel een beetje framerate hebben wil je fatsoenlijk railen
Hoi
Je moet alleen wel een beetje framerate hebben wil je fatsoenlijk railen
Hoi
UT level face, 10 headshots achter elkaar in combinatie met een ultrakill
May the Force be with You instead of Bill
Verwijderd
UT Facing Worlds
Jump uit het redeemer hok van de tegenstanders met de redeemer&de flag in mijn klauwen.
Jump op iemands hoofd===kill
Doe paar stappen naar voren, draai me om schiet redeemer====ULTRAKILL. Hele team plat.
Beter krijg je ze niet.
Jump uit het redeemer hok van de tegenstanders met de redeemer&de flag in mijn klauwen.
Jump op iemands hoofd===kill
Doe paar stappen naar voren, draai me om schiet redeemer====ULTRAKILL. Hele team plat.
Beter krijg je ze niet.
Verwijderd
Kheb er een keer 4 tegelijk opgeblazen bij CS
in de_dust in dat halletje waar alle CT's altijd zo heerlijk bij elkaar staan .
in de_dust in dat halletje waar alle CT's altijd zo heerlijk bij elkaar staan .
Mijn mooiste was in Q3, toen ik eindelijk Rufus afknalde.... ik kwam op T2 door de teleport, naar de shaft... Ik RJ en in de lucht shaft ik hem......
30-3 verloren
maar dat geeft niet
30-3 verloren
}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Ik had een keer met Unreal Tournament met Infiltration in AS-Bridge: Ik was aan het snipen met mn Robar en toen had ik een vijand in mijn vizier en ik wou net schieten, toen kwam een domme bot van mijn team ervoor wandelen (ik reageerde te laat en haalde de trekker over: de kogel ging dwars door mijn teamlid heen en door de vijand die ik eerst wou snipen) het was wel een double maar wel een friendlyfire,das wel minder
Shi'ngoth: Dat je Rufus 3 keer afgemaakt heb vind ik al bikkelig, die gast is echt asociaal goed!
Ik heb een keer tegen =OL=Jurrie Q2 gespeeld en nog gewonnen ook!! (nou ja, hij ging na een kwartier weg, en ik had meer kills)
Ik weet niet hoe het kwam dat het zo goed ging, want als ik weer tegen hem zou spelen ga ik gigantisch dood
Ik heb een keer tegen =OL=Jurrie Q2 gespeeld en nog gewonnen ook!! (nou ja, hij ging na een kwartier weg, en ik had meer kills)
Ik weet niet hoe het kwam dat het zo goed ging, want als ik weer tegen hem zou spelen ga ik gigantisch dood
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Q3 Demo - Jump level. Sprong mis en viel naar beneden, met de Railgun mikte ik nog gauw iemand mee het graf in.
Q2
iemand springt op me af
knal hem neer met m'n railgun waardoor is besmeurd met bloed de rest afmaak
iemand springt op me af
knal hem neer met m'n railgun waardoor is besmeurd met bloed de rest afmaak
Verwijderd
Counterstrike,
zat in de_nuke,als je daar als T meteen het gebouw inrent (links) dan kom je in een open ruimte met een soort balkonnetje,
daar ff met een colt gaan staan en zo 2 CT na elkaar afgeknald, en toen doodleuk naar de nuke toe wandelen en de bom geplaatst
yeah!
zat in de_nuke,als je daar als T meteen het gebouw inrent (links) dan kom je in een open ruimte met een soort balkonnetje,
daar ff met een colt gaan staan en zo 2 CT na elkaar afgeknald, en toen doodleuk naar de nuke toe wandelen en de bom geplaatst
yeah!
Verwijderd
in de_fang een awpŽer van het dak geknald met pistooltje...kwam aan rennen en zonder echt te mikken met 1 schot dood...
In Q2 the edge, ik liep midden op dat pleintje, en een gast sprong van boven bij de grenade launcher naar beneden.
Ik ragde mijn crosshair omhoog, en in een loodrecht schot boven mijn hoofd knalde ik die gast aan gort met de railgun. Een regen van gibs boven me, het was net vuurwerk!
En dit allemaal in een oogwenk.
In UT doe ik zoveel rare dingen, dat hou ik niet meer bij. Maar telefrags vanuit het water in november, en liftjumps gecombineerd met ladende rockets en ondertussen zooi oppakken is ook wel gaaf. Soms sta ik er zelf van te kijken. dan zeg ik "wow, hoe deed ik dat" en die ander is dan net zo verbaasd.
Ik ragde mijn crosshair omhoog, en in een loodrecht schot boven mijn hoofd knalde ik die gast aan gort met de railgun. Een regen van gibs boven me, het was net vuurwerk!
En dit allemaal in een oogwenk.
In UT doe ik zoveel rare dingen, dat hou ik niet meer bij. Maar telefrags vanuit het water in november, en liftjumps gecombineerd met ladende rockets en ondertussen zooi oppakken is ook wel gaaf. Soms sta ik er zelf van te kijken. dan zeg ik "wow, hoe deed ik dat" en die ander is dan net zo verbaasd.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
in ut, liep achter iemand aan die in een lift sprong,ik achteruit en granaatlob omhoog.
kwam die over de rand kijken ... BAM,he never knew what hit him
kwam die over de rand kijken ... BAM,he never knew what hit him
Gisteren nog in met cs.
De dust. driekwart van mijn team was vermoorde en stond in die grote gang. Ik keek naar de uitgang waar al die tr altijd staan te wachten, komen er opeens twee schietende tr van de zijkant.
Ik draai me snel om en neem de ene die het verste weg staat onder vuur. Die legt het loodje en door stom toeval loopt die andere precies in de vuurlinie en ploft ook neer. Vervolgens komt er nog een uit de andere uitgang die ik gelijk neermaai . Drie man achter elkaar
colt rulez
De dust. driekwart van mijn team was vermoorde en stond in die grote gang. Ik keek naar de uitgang waar al die tr altijd staan te wachten, komen er opeens twee schietende tr van de zijkant.
Ik draai me snel om en neem de ene die het verste weg staat onder vuur. Die legt het loodje en door stom toeval loopt die andere precies in de vuurlinie en ploft ook neer. Vervolgens komt er nog een uit de andere uitgang die ik gelijk neermaai . Drie man achter elkaar
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Zie de posting van Rafthor.
Speelde dus gewoon met alleen maar bots. Had de vlag, grijp hun redeemer, drop naar beneden en schiet.
Maar inderdaad, hele team plat. (en nee, jumpte NIET op iemand
)
Met de botjes krijg je het wel vaker dan met gewone players, maar het voelt wel okeej.
Ga zo maar weer ff spelen.
Als je "Lee's Server" ziet staan en es wat afwisseling wilt, moet je daar es checken. (CTF-FACE)
Tja, tenzij je een MONSTER KILL krijgt.Beter krijg je ze niet
Met de botjes krijg je het wel vaker dan met gewone players, maar het voelt wel okeej.
Dat zal wel FACE zijn geweest op een LAN party.
6 vs 6 waarvan een stuk of 8-10 in het blauwe gebouw. Ik en nog een gasterd pakken allebei een redeemer en schieten tegelijk zo'n bestuurbare dat gebouw in.
Ik links, andere gast rechts, knallen we in de midden tegen elkaar op!
M.M.M.M.M.M.MONSTER KILL!!!!!!
Daarna hetzelfde nog 50 keer geprobeerd maar tevergeefs.
6 vs 6 waarvan een stuk of 8-10 in het blauwe gebouw. Ik en nog een gasterd pakken allebei een redeemer en schieten tegelijk zo'n bestuurbare dat gebouw in.
Ik links, andere gast rechts, knallen we in de midden tegen elkaar op!
M.M.M.M.M.M.MONSTER KILL!!!!!!
Daarna hetzelfde nog 50 keer geprobeerd maar tevergeefs.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Dr_Frickin_Evil, waarom gebruik je niet gewoon MP5???
Net zo goed voor afstand...
Maar ehhh, ja me mooiste... Dat zijn er teveel om op te noemen...
Ik denk een keer van dichtbij 3 ventjes neer met AWP, toen de vierde er aan kwam 1 shot met DE in de kop...
Dat was wel lache.
4 ventjes tegelijk met Colt is ook wel leuk.
Of de laatste 6 van het andere team.
www.death2u.net
Net zo goed voor afstand...
Maar ehhh, ja me mooiste... Dat zijn er teveel om op te noemen...
Ik denk een keer van dichtbij 3 ventjes neer met AWP, toen de vierde er aan kwam 1 shot met DE in de kop...
Dat was wel lache.
4 ventjes tegelijk met Colt is ook wel leuk.
Of de laatste 6 van het andere team.
www.death2u.net
Verwijderd
'K heb een keer in UT iemand ECHT LOODRECHT IN ZIJN GEZICHT GEVLOGEN MET DE REDEEMER op flight mode OVERKILL Heel mooi, hij draaide zich net om, ik zag het wit van zijn ogen en BOOOM.....SPLAT
(oeps nogal raar spelfoutje)
(oeps nogal raar spelfoutje)
Verwijderd
Counter-Strike, Assault
Ik was T en er zaten 4 CT'ers in de buis, ik knalde met mijn AWP 3 man met 1 schot dood, de 4e man had nog 10% over en schoot mij ff een headshot terwijl ik aan het reloaden was.
Ik was T en er zaten 4 CT'ers in de buis, ik knalde met mijn AWP 3 man met 1 schot dood, de 4e man had nog 10% over en schoot mij ff een headshot terwijl ik aan het reloaden was.
Domme vraag Snake; natuurlijk is de awp (op afstand) beter als de mp5. Als ik een awp zie liggen, raap ik m wel op hoor met mn mp5'je.
Het roelt om in Quake2 in biggun de railgun op te pakken naar de andere kant van het meertje te lopen en dan met 10 schoten 10 man neer te schieten 
Doe ik de laatste tijd nogal vaak met mijn ADSL verbindinkje
Ik sta er nog steeds wel van te kijken, dat wel
Doe ik de laatste tijd nogal vaak met mijn ADSL verbindinkje
Ik sta er nog steeds wel van te kijken, dat wel
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
mn tofste kill was (voor zover ik nog weet) toen ik in liandry central core (UT) naar beneden sprong, terwijl ik nog een flak grenade naar mn achtervolger plofte (dood
)en in tijdens de val nog iemand op het eerste plateautje afknal om vervolgens, met 10 health over, bendeden nog 3 kills te maken...heerlijk.
Naast dit soort dingen blijft het natuurlijk fantastisch om "godlike" uit je boxjes te horen
Naast dit soort dingen blijft het natuurlijk fantastisch om "godlike" uit je boxjes te horen
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Q2 Biggun 5 man met een schot van mijn railgun....
zalig.........
en helaas ook eenmalig
Pjemco.
zalig.........
en helaas ook eenmalig
Pjemco.
Verwijderd
De Mp5 is superzuiver op afstand...
Met een MP5 burst schieten is vet goed. Als iemand tegen een AWP beweegt raak je hem moeilijk. En dat die vent jou niet killed als jij die AWP aan het pakken bent zegt al genoeg... Hij heette zeker Blaster...
Grtz
Met een MP5 burst schieten is vet goed. Als iemand tegen een AWP beweegt raak je hem moeilijk. En dat die vent jou niet killed als jij die AWP aan het pakken bent zegt al genoeg... Hij heette zeker Blaster...
Grtz
UT (toen nog demo) DM-Morpheus 12 mensen met redemer 9 dood (10 als ik me zelf mee reken
) in 1 keer....
In Quake1 (ja ik ben bejaard
) DM6: in de kamer met de vierkante wenteltrap, ik sta beneden, maat loopt naar boven, ik schiet een rocket een heel stuk voor hem, denk 'naja, da's mis', ik draai me al om.. WAAAAAAAAHH... was ie nog raak ook
En een keertje in DM5 op de universiteit gingen we allemaal (5 man) spontaan met alleen de bijl vechten... man het was ineens doodstil in de level
En een keertje in DM5 op de universiteit gingen we allemaal (5 man) spontaan met alleen de bijl vechten... man het was ineens doodstil in de level
wat zeur je nou Snake? Waarom gebruik jij dan een awp van dichtbij?! Waarom dan niet de mp5 waar je zon koning mee bent (volgens jezelf). En als ik zo strafe zonder wapen, dan ben ik niet makkelijk te raken hoor. Ik zeg ook niet dat hij mij niet raakte!
Ik had net nog een mooie; in de_railroad. Ik zie 3 terrorists de wagon in lopen. Ik loop er achteraan, en kan ze allemaal omleggen met mn colt. Never knew what hit em.
Ik had net nog een mooie; in de_railroad. Ik zie 3 terrorists de wagon in lopen. Ik loop er achteraan, en kan ze allemaal omleggen met mn colt. Never knew what hit em.
Verwijderd
Het gaat er niet om wat je mooi vind, maar hoeveel je kunt killen...
Ik gebruik AWP pas sinds kort en heb pas 5 weken internet... Mp5 ownzzzzz....
Maar als jij dat niet vind... Ik wil wel een keer 1 vs 1
. Jij mag alle wapens gebruiken en ik alleen MP-5, dan zulen we zien...
Grtz Sn@ke
Ik gebruik AWP pas sinds kort en heb pas 5 weken internet... Mp5 ownzzzzz....
Maar als jij dat niet vind... Ik wil wel een keer 1 vs 1
Grtz Sn@ke
O maar ik zeg ook niet dat ik beter ben als jij (misschien wel, wie weet), ik zeg alleen dat ik de awp fijner vind (op lange afstand) als de mp5.
Verwijderd
Counter-Strike assault
Groepje T's staat bij de ingang van de garage te snipen en een groepje CT's staat bij de eerste bocht terug te snipen. Effe (als CT'er) via 't riool in de garage komen en als je naast die T staat je mes pakken die gast hoort het draait zich om.. te laat. Die derde hoorde naast zich zo'n vreemd chop chop geluid en dacht ook laat ik es kijken wat daar aan de hand is. Die was dus ook vet te laat
Groepje T's staat bij de ingang van de garage te snipen en een groepje CT's staat bij de eerste bocht terug te snipen. Effe (als CT'er) via 't riool in de garage komen en als je naast die T staat je mes pakken die gast hoort het draait zich om.. te laat. Die derde hoorde naast zich zo'n vreemd chop chop geluid en dacht ook laat ik es kijken wat daar aan de hand is. Die was dus ook vet te laat
Riool in cs_assault? Je bedoelt de luchtschacht?
Verwijderd
Nee joh, dat is CS_Millitia
Ownee, sorry (maar hij heb wel een garage) Ik denk dat je inderdad Siege bedoeld, dat is met die boch vlak voor die garage en een hele lange rioolpijp vol met zooi eronder
Ownee, sorry (maar hij heb wel een garage) Ik denk dat je inderdad Siege bedoeld, dat is met die boch vlak voor die garage en een hele lange rioolpijp vol met zooi eronder
Collega in Quake 2 in een hoek duwen met z'n gezicht naar de muur en hem gewoon lomp in z'n rug schieten.
Allemachtig wat mooi.
Was wel geinig, vooral omdat ik altijd van die eikel verlies.
Allemachtig wat mooi.
Was wel geinig, vooral omdat ik altijd van die eikel verlies.
mooiste kill ever toch zeker in counterstrike, als terrorist stond ik op dak van het huis (een van eerste levels geen idee hoe het heet)met glazen ramen. Komt er een CT'er beneden langslopen ik schiet met m'n mp5 door het glas val zelf naar beneden en blijf schieten, CT'er dood en geen idee wat er gebeurde.
Ik heb ooit 3 Headshots in a row gehad op TFC's "Well".
Dat was wel geinig.
Dat was wel geinig.
Ik vind het niet zo speciaal als je er 4 achter mekaar killt. Niet dat het niet gaaf is. 3 is mijn max (in cs dan, met casema), Maar de mmoiste kills vind ik de tactische. Ik zag dat iemand op een vriend aan het schieten was, ik stond veilig achter het muurtje, hoor ik hem reloaden... Dus ik eropaf met mijn ak47, bam weg ws ie. Hij had geen schot op mij gelost 
ook een mooie was toen ik fanatiek in siege (denk ik, t's in gebouw, ct moeten binnenvallen) de achterdeur open en dicht aan het doen, en elke keer dat ik het deed begon die gast spontaan op de deur te schieten om mij te raken, ik ging niet naar binnen, ik dacht: daar gaan ze clips, wacht maar tot ie een keer niet schiet!
Maar nee hoor bleek het een val te zijn, staat er opeens een t naast me, schiet me zo door mijn hoofd
. Dat vond ik wel een hele gave tactiek hoewel ik betwijfel of hij uitgedacht was
ook een mooie was toen ik fanatiek in siege (denk ik, t's in gebouw, ct moeten binnenvallen) de achterdeur open en dicht aan het doen, en elke keer dat ik het deed begon die gast spontaan op de deur te schieten om mij te raken, ik ging niet naar binnen, ik dacht: daar gaan ze clips, wacht maar tot ie een keer niet schiet!
Maar nee hoor bleek het een val te zijn, staat er opeens een t naast me, schiet me zo door mijn hoofd
Dat jullie allemaal zo goed met mij kunnen spelen zeg...
Knap hoor!
Knap hoor!
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Ik loop in Ctf-EternalCave rond, terwijl mijn raketten aan het opladen waren loop ik in een klein gangetje, komen daar toch wel vier gasten van het andere team op mij af.
Bangg!!! ik schiet en we waren allemaal dood
MMmmmOnster Kill !!!!!!!!!!
[CDD]Spawn
Bangg!!! ik schiet en we waren allemaal dood
[CDD]Spawn
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
Q2 in kick met zijn 3em ik heb de rail gun en maak 5 kills achter elkaar met 5 keer schieten.
CS in assault ging ik als ct in de buis met het pistooltje komt er opeens een terro met zijn hoofd omhoog poef 1 shot 1 kill en een andere keer in assualt heb ik de colt en schiet 4 terro's neer die van alle kanten kwamen en mij hele team was al gekild en een keer in jail in mijn eentje 7 ct afgemaakt met de para
CS in assault ging ik als ct in de buis met het pistooltje komt er opeens een terro met zijn hoofd omhoog poef 1 shot 1 kill en een andere keer in assualt heb ik de colt en schiet 4 terro's neer die van alle kanten kwamen en mij hele team was al gekild en een keer in jail in mijn eentje 7 ct afgemaakt met de para
Mooiste van mij was dat iemand toevallig op me afsprong en schoot en ik 'm in de lucht railde/rockette 
Piece'o'meat all over tha place hehe
.
Piece'o'meat all over tha place hehe
Net nog in CTF-Face][
Ik stond op de redeemer plaats en tegenover mij aan de overkant stonden 3 snipers van het andere team.
En toen had ik ineens 3 headshots en een multikill op mijn naam staan
En wat denk je, nog geen 3 minuten later, precies hetzelfde alleen stond ik toen achter ze
Ik stond op de redeemer plaats en tegenover mij aan de overkant stonden 3 snipers van het andere team.
En toen had ik ineens 3 headshots en een multikill op mijn naam staan
En wat denk je, nog geen 3 minuten later, precies hetzelfde alleen stond ik toen achter ze
En wat zeggen we daarop?
That's the way uh uh.......
.
That's the way uh uh.......
Een leuk weetje:
Daarstraks begonnen we net aan het level AS-Siege (moesten verdedigen), ging de telefoon, kwam ik terug, waren er nog 5 minuten speeltijd over.
Dus ff lekker spelen, bleek ik na die 5 minuten 22 frags gedaan te hebben en bovenaan het resultatenscherm te staan
Dat zijn leuke dingen
Daarstraks begonnen we net aan het level AS-Siege (moesten verdedigen), ging de telefoon, kwam ik terug, waren er nog 5 minuten speeltijd over.
Dus ff lekker spelen, bleek ik na die 5 minuten 22 frags gedaan te hebben en bovenaan het resultatenscherm te staan
Dat zijn leuke dingen
[Stomme vraag]
Je kan toch niet op pauze staan in het spel?
[/Stomme vraag]
Je kan toch niet op pauze staan in het spel?
[/Stomme vraag]
Kan alleen als je tegen bots speelt, dan gaat hij automatisch op pauze als je naar de het hoofdmenu gaat.
En als je op die post van mij doelt:
In AS-Siege sta je als verdediger in de toren, daar komen geen aanvallers en word ik dus niet gekilled.
En de telefoon ging toen we net aan het level begonnen.
Capiche?
En als je op die post van mij doelt:
In AS-Siege sta je als verdediger in de toren, daar komen geen aanvallers en word ik dus niet gekilled.
En de telefoon ging toen we net aan het level begonnen.
Capiche?
Een rondje CS duurt dat meer dan 5 minuten dan? ( let nooit op de tijd
).
En Bots, heb jij een goed botproggie voor CS misschien? Zou gaaf zijn, kom namelijk amper op een server deze dagen.
Mooiste kill ( uit 25000 kiezen is moeilijk ), denk in CS met een AWP zonder zoom 3 man van het dak knallen in dat level met dat huis half in de berg ( geen idee hoe het heet ).
En Bots, heb jij een goed botproggie voor CS misschien? Zou gaaf zijn, kom namelijk amper op een server deze dagen.
Mooiste kill ( uit 25000 kiezen is moeilijk ), denk in CS met een AWP zonder zoom 3 man van het dak knallen in dat level met dat huis half in de berg ( geen idee hoe het heet ).
In CS (retegaaf en erggg verslavend)
Ik was weer helemaal alleen in cs_backally en moest nog 3 mensen neer schieten. Ik kwam een tegen bij begin van C. Terroristen. Bam dood met shotgun. Toen doorlopen in die lange gang en toen ik eenmaal in ons gebouw was hoorde ik iemand drukken op hostages dus wist ik precies waar ze waren en ze kwamen me kant op. Ik draaide me de gang in op die geblokte vloergang en bam precies met 1 schot allebeide door hoofd. Ongelooflijk mooi was dat
Ik was weer helemaal alleen in cs_backally en moest nog 3 mensen neer schieten. Ik kwam een tegen bij begin van C. Terroristen. Bam dood met shotgun. Toen doorlopen in die lange gang en toen ik eenmaal in ons gebouw was hoorde ik iemand drukken op hostages dus wist ik precies waar ze waren en ze kwamen me kant op. Ik draaide me de gang in op die geblokte vloergang en bam precies met 1 schot allebeide door hoofd. Ongelooflijk mooi was dat
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Met CS6.5 , net nog in cs747.
Ik had een Sig gejat van de vijand en het potje erna alle armour aangedaan en ammo gekocht. Ik ren echt als een gek dat vliegtuig in en al rennend door dat vliegtuig schiet ik 4 terrorist neer en red 4 hostages ( op de terug weg) nu moet je niet denken , zo van stap voor stap door het vliegtuig.. nee echt volop naar voren , met de muis om me heen kijkend..
Prachtig...
Ik had een Sig gejat van de vijand en het potje erna alle armour aangedaan en ammo gekocht. Ik ren echt als een gek dat vliegtuig in en al rennend door dat vliegtuig schiet ik 4 terrorist neer en red 4 hostages ( op de terug weg) nu moet je niet denken , zo van stap voor stap door het vliegtuig.. nee echt volop naar voren , met de muis om me heen kijkend..
Prachtig...
Half-Life Dm.
Een of andere dwaas op mij durven richten met 't rode puntje van de rpg. Whoeps, ik gauss de lucht in en schiet em vanuit de lucht in z'n voorhoofd met de xbow. Of, erg lame (en voor de 1.1.0.0 patch), maargoed.. hoop herrie in de gluonbunker in bootcamp, gauss opladen en laten gaan, poef, 4 frags...
Een of andere dwaas op mij durven richten met 't rode puntje van de rpg. Whoeps, ik gauss de lucht in en schiet em vanuit de lucht in z'n voorhoofd met de xbow. Of, erg lame (en voor de 1.1.0.0 patch), maargoed.. hoop herrie in de gluonbunker in bootcamp, gauss opladen en laten gaan, poef, 4 frags...
mijn mooiste in CS in oilrig..
ik sta als terror met awp op het dak.. komen er 2 ct's via die trap het dak opp .. ik 2 schoten allebei dood..
ik draai me voor de zekerheid om, om de helicopter te checken .. ja hoor..
komt de vip vrolijk aanspringen ..
ik aarzel niet .. zonder zoom knal hem zo uit de lucht..
als ie was geland haddedn de ct's gewonnen ..
ik sta als terror met awp op het dak.. komen er 2 ct's via die trap het dak opp .. ik 2 schoten allebei dood..
ik draai me voor de zekerheid om, om de helicopter te checken .. ja hoor..
komt de vip vrolijk aanspringen ..
ik aarzel niet .. zonder zoom knal hem zo uit de lucht..
als ie was geland haddedn de ct's gewonnen ..
Iedereen kent Rufus ook heh...
Ik d8 dat hij een heletijd ook meedeed aan Q2BC (Quake2 Benelux Competition) georganiseerd door Gamepoint..
Ik heette toen nog UltraKill, hij viel me toen wat tegen, we speelden de Finale ook met 10 in 1 map, en das wat rommelig natuurlijk.
Rufus zal wel erg goed zijn in 1-1, en dat kan ik helaas voor geen meter, me is een echte ffa dude.
affijn, ik werd 6e en ging met Shogo, een Moederplank en een videokaart naar huis
, dat vond ik toch ook wel een leuke overwinning.
Ik d8 dat hij een heletijd ook meedeed aan Q2BC (Quake2 Benelux Competition) georganiseerd door Gamepoint..
Ik heette toen nog UltraKill, hij viel me toen wat tegen, we speelden de Finale ook met 10 in 1 map, en das wat rommelig natuurlijk.
Rufus zal wel erg goed zijn in 1-1, en dat kan ik helaas voor geen meter, me is een echte ffa dude.
affijn, ik werd 6e en ging met Shogo, een Moederplank en een videokaart naar huis
Verwijderd
al mijn kills zijn geweldig spectaculer...(in UT) win altijd... (NasTroDamuS</\/> is mine name, fragging is my fame!)
nog een paar keer "godlike" door me speakers en ik kan ze weggooien...
nog een paar keer "godlike" door me speakers en ik kan ze weggooien...
Hmmm, kan me niet herinneren ooit je tegengekomen te zijn (zo ja, dan zal je toch wel niet zo indrukwekkend geweest zijn
). Kom eens op een goeie server (TnX servers of BarrysWorld (CTF)), even kijken of je dan ook nog godlike haalt
hmm was niet echt mooie kill of zo en was ook niet van mij alleen maar wel wreed
zitte een maat en ik te CSen, wij nog al laatste 3 t's over (ik me maat en nog een gast) tegen nog 7 AT's me maat een AK47 ik een FN P90 en die andere een MP5, wij gezamelijk komen die At's de kamer in waar de hostages zijn, waar wij in hinderlaag liggen
wij alledrie tegelijk het vuur openen -> TERRORISTS WIN
was zeer cool en zeer dom van die andere gasten dat ze tegelijk dei kamer binnenkwamen
zitte een maat en ik te CSen, wij nog al laatste 3 t's over (ik me maat en nog een gast) tegen nog 7 AT's me maat een AK47 ik een FN P90 en die andere een MP5, wij gezamelijk komen die At's de kamer in waar de hostages zijn, waar wij in hinderlaag liggen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Counter-Strike....In alle eerlijkheid mijn broer heeft hem gemaakt maar toch een hele goede: Hij ziet een ventje lopen en schiet daarop met een Artic Warfare. vlak na de eerste liepen er echter nog twee en die kregen ook een kogel door hun. Drie kills in a row.
Weet je wat pas echt kikke is? Quake 1 DM4.. Volle shaft.. beetje armor.. 16 man in het veld.. quad pakken
en met je shaft door het veld roeren.. heppik een paar keer gehad. maak je als je mazzel hebt en op de goede plek staat hep je zo 20 kills in paar secs
De leukste "kills" vind ik iemand de diepte in schieten. Kost hem een punt 
[img]"http://nl.nedstatbasic.net/cgi-bin/nedstat.gif?name=desite"[/img]
[img]"http://nl.nedstatbasic.net/cgi-bin/nedstat.gif?name=desite"[/img]
Da's idd ERG vals. 
Trouwens, hier nog een goeie voor UT (ik poste hem al in het 'taktieken' topic - hij's ook erg vals
). Er staat iemand op de 'brug' bij Facing Worlds, je richt met de raketwerper, zorgt dat je crosshair rood wordt, laadt op tot 6 en boem!!!!
Er gaan dan altijd wel wat raketten door en als die persoon een beetje snel respawnd aan de juiste kant van zijn gebouw, vliegen de overige raketten weer op hem af.
't Is me nog niet gelukt zo iemand 2x af te maken, maar wat nog niet is kan nog komen.
Trouwens, hier nog een goeie voor UT (ik poste hem al in het 'taktieken' topic - hij's ook erg vals
Er gaan dan altijd wel wat raketten door en als die persoon een beetje snel respawnd aan de juiste kant van zijn gebouw, vliegen de overige raketten weer op hem af.
't Is me nog niet gelukt zo iemand 2x af te maken, maar wat nog niet is kan nog komen.
Van de week nog in Q3DM12:
Team deathmatch 4 tegen 4, ik sta op de verhoging bij het gangetje naar de open plaats, waar de plasmagun te vinden is:
Het complete vijandig team kwam van de open plaats via de trampoline het gangtje inlopen, 2 schoten met BFG en in een sec. een heel team weggevaagd.
Of nog leuker: Tegenstanders in een hoek dauwen en vernederen met de gauntlet, of iemand de op een randje staat gewoon naartoe lopen en hopen dat ze schieten. Zelf wel damage, maar de splash damage dauwt hunzelf ook van het randje af. (Zelf ook vaak zat meegemaakt als iemand dicht bij mij kwam, in ik de BFG in de aanslag had.
)
Team deathmatch 4 tegen 4, ik sta op de verhoging bij het gangetje naar de open plaats, waar de plasmagun te vinden is:
Het complete vijandig team kwam van de open plaats via de trampoline het gangtje inlopen, 2 schoten met BFG en in een sec. een heel team weggevaagd.
Of nog leuker: Tegenstanders in een hoek dauwen en vernederen met de gauntlet, of iemand de op een randje staat gewoon naartoe lopen en hopen dat ze schieten. Zelf wel damage, maar de splash damage dauwt hunzelf ook van het randje af. (Zelf ook vaak zat meegemaakt als iemand dicht bij mij kwam, in ik de BFG in de aanslag had.
Verwijderd
De mooiste kills in UT zijn de kills met de bio sludge gun. Laatst nog met 1 lading een multi kill gehaald.
/me likes to kill people with my dripping green load
/me likes to kill people with my dripping green load
Hoe doe jij dat een multi kill met de Bio Sludge? Dat zijn drie personen in een fractie van een second.
Bij Ctf laad ik hem met mijn rechtermuisknop altijd op en als ze dan juist de vlag hebben laat ik mijn vingertje los en tjah Spletter!! Altijd wel vettig dat groen wapentje. Krachtig maar moeilijk te gebruiken.
[CDD]Spawn alias Reiko
Bij Ctf laad ik hem met mijn rechtermuisknop altijd op en als ze dan juist de vlag hebben laat ik mijn vingertje los en tjah Spletter!! Altijd wel vettig dat groen wapentje. Krachtig maar moeilijk te gebruiken.
[CDD]Spawn alias Reiko
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
De truuk met de biosludge is om te voorspellen waar iemand heen gaat lopen en de ladingen zo te plaatsten dat de er niet meer omheen kunnen. Die druppels richten erg veel schade aan en een volle lading spreidt flink uit als die op de grond terecht komt. Die multi kill had ik in November, bij een trap, dus veel kanten konden ze niet uit 
Vooral de rode basis in November is goed te verdedigen met de bio rifle, omdat er maar 1 weg gaat uit de pijp, dus weet je al waar iemand heen gaat
Vooral de rode basis in November is goed te verdedigen met de bio rifle, omdat er maar 1 weg gaat uit de pijp, dus weet je al waar iemand heen gaat
Verwijderd
Counterstrike!
Ik was even koffie gaan zetten. Kom ik terug ver na start tijd en loop door de hal (de_dust) naar de eerste bomb_place staan 3 CT's aan de geplante bomb te frunikken.
Met een standaard handgun alle 3 afgeschoten!
Ha, zul je zien dat ik met de duurste guns binnen de eerste 10 sec al dood ben
Ik was even koffie gaan zetten. Kom ik terug ver na start tijd en loop door de hal (de_dust) naar de eerste bomb_place staan 3 CT's aan de geplante bomb te frunikken.
Met een standaard handgun alle 3 afgeschoten!
Ha, zul je zien dat ik met de duurste guns binnen de eerste 10 sec al dood ben
Cstrike, dust als T met AK47, staan bij bombspot bij spawn CT 2 CT's aan het campen, ik kom van tunnel naar boven kijk naar rechts bam bam 2 kogels, 2 headshots, toen beweerden zij natuurlijk dat ik aan het cheaten was.. zoals altijd everybody is a good winner, but a bad loser!! 
Maar goed, was erg kewl!!!
Grtz 2 all cstrikerz
Maar goed, was erg kewl!!!
Grtz 2 all cstrikerz
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Vind het altijd het mooist als iemand op je af komt rennen, en je hem fragged nog voor hij je gezien heeft
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Dat heb ik ook een x gehad, dat vond ik toch wel 1 van de mooist kills die ik heb gemaaktOp zaterdag 03 juni 2000 15:58 schreef Monkey het volgende:
Mijn mooiste was ooit in quake3, ik had die Railgun en toevallig toen ik schoot stonden er Drie man achter elkaar allemaal met weinig health.<BR>Bang, en ik had ze alledrie dat vond ik toch echt wel kicke<P>Hoi
Verwijderd
[18+]
Hmm... Soldier of Fortune waarbij ik eerst iemand van zijn hoofd ontdeed en daar met een mes secuur alle onderdelen erafsneed en toen...
[/18+]
Gewelddadig ventje? Neuh... valt wel mee hoor.
Hmm... Soldier of Fortune waarbij ik eerst iemand van zijn hoofd ontdeed en daar met een mes secuur alle onderdelen erafsneed en toen...
[/18+]
Gewelddadig ventje? Neuh... valt wel mee hoor.
Verwijderd
Met Action Half-Life kun je mooie frags maken : tegenstander stond op dak, ik ren achteruit de deur uit, druk op stunt key, spring daardoor naar achter en knal, terwijl ik achteruit door de lucht vlieg, die gast met een akimbo Colt door zijn kop heen!!
Verwijderd
UT...
5 lui in een kleine kamer proberen elkaar neer te knallen, maar ik dump er een redeemer tussen, komen er net nog 2 bij
MON-MON-MONSTERKILL... mwuhahahaha
7 killz binnen 2 seconden..... monsterkill(+double kill, alhoewel die laatste niet wordt omgeroepen) *snik*... mooj moment
p.s. geen gelul
5 lui in een kleine kamer proberen elkaar neer te knallen, maar ik dump er een redeemer tussen, komen er net nog 2 bij
MON-MON-MONSTERKILL... mwuhahahaha
7 killz binnen 2 seconden..... monsterkill(+double kill, alhoewel die laatste niet wordt omgeroepen) *snik*... mooj moment
p.s. geen gelul
<mierenuek mode>Op donderdag 08 juni 2000 20:09 schreef Reiko het volgende:
Ik loop in Ctf-EternalCave rond, terwijl mijn raketten aan het opladen waren loop ik in een klein gangetje, komen daar toch wel vier gasten van het andere team op mij af.<BR>Bangg!!! ik schiet en we waren allemaal dood [afbeelding] MMmmmOnster Kill !!!!!!!!!!<P>[CDD]Spawn
Dan waren het er 5 ;1=niks 2=double 3=multi 4=ultra "5=monster"
</miereneuk mode>
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
In CS een schot met de scout 2 ct's dood en een derde geraakt (had nog een paar hp over)en toen begon iedereen zoals gewoonlijk weer te klagen dat ik was aant het cheaten
. Maar ja was wel een strakke actie al zeg ik het zelf.
Verwijderd
Ik weet niet echt wat mijn mooiste zijn, een paar leuke:
In de_dust zit een T te campen helemaal achter de T spawn bovenin met zijn awm. Dat deed hij de ronde ervoor ook al. Toen had hij mij te pakken dus ik denk, nee niet nog ee keer, loop de hoek om met DE en, boem, 1 schot door zijn hoofd. Daarna nog een T doorzeefd die achter/onder de kratten richting de tunnel zat.
In de_rats als T meteen op de allerbovenste richel lopen en dan met DE CT's afschieten die een awm hebben. Levert wel een 1/3 score op ofzo, maar ach, beter dan lame met je awm op de koelkast zitten.
In de_dust zit een T te campen helemaal achter de T spawn bovenin met zijn awm. Dat deed hij de ronde ervoor ook al. Toen had hij mij te pakken dus ik denk, nee niet nog ee keer, loop de hoek om met DE en, boem, 1 schot door zijn hoofd. Daarna nog een T doorzeefd die achter/onder de kratten richting de tunnel zat.
In de_rats als T meteen op de allerbovenste richel lopen en dan met DE CT's afschieten die een awm hebben. Levert wel een 1/3 score op ofzo, maar ach, beter dan lame met je awm op de koelkast zitten.
Verwijderd
op de_dust ( hoe kan het ook anders)
zit ik bij zij uitgang (tegenover CT sniperspot) om het hoekje
Ik hoor een boel voet stappen, wacht paar seconden en jump ervoor, tijdens jumpen druk ik me vuurknop in en zie vervolgens 3 of 4 Terror naar de grond gaan
Was tijdens war.. volgens mij vonden ze het niet echt leuk
zit ik bij zij uitgang (tegenover CT sniperspot) om het hoekje
Ik hoor een boel voet stappen, wacht paar seconden en jump ervoor, tijdens jumpen druk ik me vuurknop in en zie vervolgens 3 of 4 Terror naar de grond gaan
Was tijdens war.. volgens mij vonden ze het niet echt leuk
Verwijderd
Niet mijn mooiste kill, maar wel een van de leuker:)
UT (hoe kan het ook anders:) )
DM-Morpheus.
lms match. We zijn nog met zijn tweeen over. Stand is 8-1 (mijn voordeel:))
Ik maak een misstapje en val naar beneden. Ik kom op de loopbaan onderin terecht en wil naar boven jumpen via het springkussen.
Dat ventje boven me vliegt over mee heen en probeert me te raken. Ik ontwijk zijn shots en spring op het kussen.
Nu stoot ik me hoofd aan de rand aan de zijkant(doh.. gebeurt me normaal nooit) en val naar beneden.
Nu schiet ik gewoon al vallend een paar keer naar boven.. en ja hoor. raak!!
Haha die gozer balen en ik weer iets om over te lachen:)
UT (hoe kan het ook anders:) )
DM-Morpheus.
lms match. We zijn nog met zijn tweeen over. Stand is 8-1 (mijn voordeel:))
Ik maak een misstapje en val naar beneden. Ik kom op de loopbaan onderin terecht en wil naar boven jumpen via het springkussen.
Dat ventje boven me vliegt over mee heen en probeert me te raken. Ik ontwijk zijn shots en spring op het kussen.
Nu stoot ik me hoofd aan de rand aan de zijkant(doh.. gebeurt me normaal nooit) en val naar beneden.
Nu schiet ik gewoon al vallend een paar keer naar boven.. en ja hoor. raak!!
Verwijderd
Vanmiddag, Urban Terror online. Zat in The Docks te spelen met 13 man of zo, ik liep op een dak en zag dat er beneden een flink vuurgevecht was. Ik pas m'n HE granaat, gooi die ertussen en BOEM!!! 4 kills erbij
Ik had alleen niet gezien dat er aan de andere kant van de straat een sniper zat.. had dus een xtra gaatje in m'n hoofd, maar dat kon me niets schelen
Verwijderd
eergisteren op DE_DUST
Ik loop met een m3 zie daar zo CT camperen en ik denk die is mij ik loop stukje door springen er 2 bij de hoek om 1 had AWM + 2 colts
hgun schieten op mij ik ontwijk alles ben dichtbij schiet 3 x met m3 alledrie dood ik niet geraakt
Dat was mooie actie
Ik loop met een m3 zie daar zo CT camperen en ik denk die is mij ik loop stukje door springen er 2 bij de hoek om 1 had AWM + 2 colts
hgun schieten op mij ik ontwijk alles ben dichtbij schiet 3 x met m3 alledrie dood ik niet geraakt
Dat was mooie actie
met UT, er stonden een hoop poppekes (over het internet) in DM-Curse][ met de flak te schieten
ik stond op een kleine afstand en schoot een bal met de shock en schoot erin
BAM
ULTRA-KILL !
da was echt vet !
ik stond op een kleine afstand en schoot een bal met de shock en schoot erin
BAM
ULTRA-KILL !
CAMPER!!!Op zaterdag 03 juni 2000 18:52 schreef Jedi Lord het volgende:
UT level face, 10 headshots achter elkaar in combinatie met een ultrakill [afbeelding] [afbeelding]
It seemed like a good idea at the time
Jou ken ik ook nog ergens van..Op woensdag 14 juni 2000 01:20 schreef BruT@LysT het volgende:
Iedereen kent Rufus ook heh...<BR>Ik d8 dat hij een heletijd ook meedeed aan Q2BC (Quake2 Benelux Competition) georganiseerd door Gamepoint..<BR>Ik heette toen nog UltraKill, hij viel me toen wat tegen, we speelden de Finale ook met 10 in 1 map, en das wat rommelig natuurlijk.<BR>Rufus zal wel erg goed zijn in 1-1, en dat kan ik helaas voor geen meter, me is een echte ffa dude.<BR>affijn, ik werd 6e en ging met Shogo, een Moederplank en een videokaart naar huis [afbeelding], dat vond ik toch ook wel een leuke overwinning.
* RelaXXinG is [KoF]THuNDeR
fs*shi zag ik hier ook nog posten
Mooiste kill is denk ik bij counterstrike. In Cobble ik zit als terrorist met een AK even achter een kist te wachten op de ct's die gaan komen. Gaan ze achter mekaar staan om op mij te schieten. Dubbele headshot met 1 kogel
Bij UT-DM, dat level met dat kasteel met die 2 torens en die muur.
We waren met z'n 2en. Ik zat op de ene toren en die ander stond beneden. Hij wist dat ik daar zat dus ik zag op een gegeven moment wat granaten vallen, maar die misten mij.
Dus ik ff een raket doelloos weggeschoten om te laten zien dat ik er nog zat. En vervolgens meteen aan de achterkant van de toren afspringen.
Ff omlopen, stond ie daar nog lekker granaten naar boven te mikken.
Toen was het dus voor hem ook afgelopen.
Zo tactisch kunnen spelen is wel het leukst, kan alleen tegen de bots nooit.
We waren met z'n 2en. Ik zat op de ene toren en die ander stond beneden. Hij wist dat ik daar zat dus ik zag op een gegeven moment wat granaten vallen, maar die misten mij.
Dus ik ff een raket doelloos weggeschoten om te laten zien dat ik er nog zat. En vervolgens meteen aan de achterkant van de toren afspringen.
Ff omlopen, stond ie daar nog lekker granaten naar boven te mikken.
Toen was het dus voor hem ook afgelopen.
Zo tactisch kunnen spelen is wel het leukst, kan alleen tegen de bots nooit.
Q3, met dat leven dat ook in de demo zat, met die lange gangen.
Na de hele tijd elkaar achterna gezeten te hebben, springt die gozer op een jumppad, maar precies op het hoogste punt raak ik hem met de rocketlauncher, paf, in stukjes!
Na de hele tijd elkaar achterna gezeten te hebben, springt die gozer op een jumppad, maar precies op het hoogste punt raak ik hem met de rocketlauncher, paf, in stukjes!
Aller eerst ben ik een persoon die iemand naar de volgende wereld wil helpen d.m.v. zo min mogelijk ammo te verbruiken (zodoende ook minder geluid) dus vak op keel / hoofd mik. 
Dussss.....
IGI, 4 tegenstanders.....(waarvan 1 wacht lopend)
Sniper Rifle, aim......plop, strotje open, geen geluid, door de knieen, good bye.
MP5 erbij, om het hoekje kijken, 2 man met rug naar me toe.. met 1 man daarachter die naar hun toe liep.
Ik om het hoekje vandaan rennen, 1 pers. in de rug gevloerd, waardoor de 2e zich omdraaid en de achterste begint te schieten, schiet z'n mede soldaatje neer, zakt door knieen waardoor ik een beter schietveld krijg, vrot vrot....2 kogels door hoofd...
Just 10 sec.
P.s. Heb net Hitman gekregen...zal binnenkort nog wel een leukere kill krijgen denk ik
Dussss.....
IGI, 4 tegenstanders.....(waarvan 1 wacht lopend)
Sniper Rifle, aim......plop, strotje open, geen geluid, door de knieen, good bye.
MP5 erbij, om het hoekje kijken, 2 man met rug naar me toe.. met 1 man daarachter die naar hun toe liep.
Ik om het hoekje vandaan rennen, 1 pers. in de rug gevloerd, waardoor de 2e zich omdraaid en de achterste begint te schieten, schiet z'n mede soldaatje neer, zakt door knieen waardoor ik een beter schietveld krijg, vrot vrot....2 kogels door hoofd...
Just 10 sec.
P.s. Heb net Hitman gekregen...zal binnenkort nog wel een leukere kill krijgen denk ik
Verwijderd
mijn vetste kill is denk ik 2 keer verschillende personen gefragd in 1 jump van de jump pad bij dm7(die bij de quad en de rail) In met 4 personen
Verwijderd
In UT ctf map FACE
ik met een sniper gun een M O N S T E R KILL
best wel strak wat er dan gezegt wordt
ik met een sniper gun een M O N S T E R KILL
best wel strak wat er dan gezegt wordt
Mijn mooiste kill was een keer met CS in De_Dust..ik was weer eens gigantisch aan het laggen met m'n 56k. En ik dacht laat ik is een keer een AWP kopen! Ik zat maar wat in het rond te schieten en toen opeens schoot ik 3 gasten in EEN schot dood!!
Niet echt skill maar wel mooi
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com