Kan best traag lopen hoor, Pontifex moet heel veel berekening uitvoeren die je CPU zwaar belasten.
Help..... Ik kom bij Pontifex II niet door level 7 (Hard)... Heb al 1000 dingen geprobeerd, maar nix helpt... Iemand een idee?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Spoiler level hard 7RobIII schreef op 27 oktober 2002 @ 17:20:
Help..... Ik kom bij Pontifex II niet door level 7 (Hard)... Heb al 1000 dingen geprobeerd, maar nix helpt... Iemand een idee?
Verder is dit draadje er ook nog Pontifex 2 (Bridgebuilder 3)
vet spel zeg
alleen jammer dat ik m na een uur al uit heb (demo)
traktor scratch!
Voor de bruggen die open moeten en breken, moet je J (joint) ingedrukt houden en op het "breekpunt" klikken..die wordt dan geel ,en dan gaat de brug goed open 
(Misschien was dit al gezegd btw)
(Misschien was dit al gezegd btw)
Verwijderd
Er is al een topic dat zich speciaal op Pontifex II richt... Pontifex 2 (Bridgebuilder 3)
Verwijderd
Woepi, daar is er ook iemand wakker en komt met de zoveelste melding.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 17:49:
Er is al een topic dat zich speciaal op Pontifex II richt... Pontifex 2 (Bridgebuilder 3)
Ik zal eens kijken of iemand in het andere draadje heeft zitten storen dat ze een topic teveel hebben geopend.

Verwijderd
Ja maar het is verwarrend als mensen in dit topic over pontifex II beginnen. Want in het begin van de topic gaat het over pontifex I. En dan krijg je weer van die mensen, dit spel heb ik al duizend keer uitgespeeld. bla bla bla. Daarom lijkt het me handiger als we pontifex II in het pontifex II topic bespreken. Maar ja het boeit me ook eigenlijk geen reet...
Verwijderd
Jaaah ik kan het zo spelen
... hopen of het wat wordt ... want pontifex 1 had je aardig snel uitgespeeld ... zijn er nog meer functies naast cables en suspension bridges ?
Echt zwaar vet dit ja 
Ik heb ook maar meteen een site gemaakt met mijn creaties:
http://rene.tyne.nl/pontifex/
Ik heb ook maar meteen een site gemaakt met mijn creaties:
http://rene.tyne.nl/pontifex/
ben er net aan begonnen. superverslavend spelletje. Maar goed dat ik geen civiele techniek ben gaan studeren
Nog niemand Complex 8 opgelost in Pontifex II?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
RobIII LET OP!!!!! Er is een pontifex II topic, post daar aub in als je er iets over wilt horen...
sorry hoor maar ik draai een beetje door
sorry hoor maar ik draai een beetje door