It seemed like a good idea at the time

Alles heavy steal, en hij houd het
rotflOp zaterdag 06 oktober 2001 13:50 schreef hdd het volgende:
Check deez:
[afbeelding]
KOELOp zaterdag 06 oktober 2001 13:50 schreef hdd het volgende:
Check deez:
[afbeelding]
-- Altijd blijven prutsen --
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
maar erg leuk, had alleen liever wat meer invloeden van bv wind gezien, en problemen met resonantie (wie heeft wellus dat filmpje met zon zwiepende brug gezien
Anoniem: 25275
Alleen jammer dat de demo zo vreselijk makkelijk is
Terwijl je treintje over de brug rijd veroorzaak jij een vette aarbeving
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Hoe dan?Op zaterdag 06 oktober 2001 17:16 schreef SteAlthmAn het volgende:
Whahaha quake mode roeleert zwaar ..
Terwijl je treintje over de brug rijd veroorzaak jij een vette aarbeving
Dammit, ik moet ook eens de full versie kopen of zo.
Anoniem: 12304
monitor heen en weer schuddenOp zaterdag 06 oktober 2001 17:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hoe dan?
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Ben ik nou niet duidelijkOp zaterdag 06 oktober 2001 17:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hoe dan?

Anoniem: 12304
hehehOp zaterdag 06 oktober 2001 18:24 schreef hdd het volgende:
Yeah! Ik heb het treintje verslagen!![]()
[afbeelding]
ik ga ook eff kutten

Beat That
Koste een slordige 9ton
ROFLOp zaterdag 06 oktober 2001 18:32 schreef SteAlthmAn het volgende:
[afbeelding]
Beat That
Koste een slordige 9ton
btw, waar haal jij dat quake & Run hav vandaan
Ook al gedaan, bij demo en full versionOp zaterdag 06 oktober 2001 13:49 schreef Strumxector het volgende:
[..]
nu nog de goedkoopste bruggen maken
Uhm .. na de lvl editor kan je testen, en dan heb je die opties (d8 ik)Op zaterdag 06 oktober 2001 18:37 schreef hdd het volgende:
[..]
ROFL
btw, waar haal jij dat quake & Run hav vandaan
Als ik het start gaat het beeld 0,1 frames per seconde ofzo en als ik de muis probeer te bewegen duurt het 2 seconden voordat ie reageert.
Komt zeker door mijn videokaart ofzo dat is een Matrox G400 DH 32MB
Khad net een koele loop gemaakt, maar om alles bij elkaar te houden had ik zoveel heavy metal stukken nodig dat alles begon te schokken.
Hier issie iig:

De complete baan was ongeveer 20x zo groot als dit plaatje, en net zoveel metaal als hier.
Die lengte was dus nodig om op flinke hoogte te komen, kheb ook eerst zo'n 5 minuten zitten takelen
WowOp zaterdag 06 oktober 2001 19:20 schreef hdd het volgende:
Jammer dat het spel zo CPU vretend is
Khad net een koele loop gemaakt, maar om alles bij elkaar te houden had ik zoveel heavy metal stukken nodig dat alles begon te schokken.
Hier issie iig:
[afbeelding]
De complete baan was ongeveer 20x zo groot als dit plaatje, en net zoveel metaal als hier.
Die lengte was dus nodig om op flinke hoogte te komen, kheb ook eerst zo'n 5 minuten zitten takelen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
CPU is het meest limiterend.Op zaterdag 06 oktober 2001 18:55 schreef Jona112 het volgende:
Zo kut het werkt voor geen meter bij mij
Als ik het start gaat het beeld 0,1 frames per seconde ofzo en als ik de muis probeer te bewegen duurt het 2 seconden voordat ie reageert.
Komt zeker door mijn videokaart ofzo dat is een Matrox G400 DH 32MB
mijn PII-450 kan mijn meeste bouwsels alleen schokkerig weergeven
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
veel duurder voor dat stukje kan haast niet, moet je nagaan hoe slecht ik eigenlijk ben, zelfs dit trok de brug maar net
BF1: Don-Panio
Die zit niet in de demoOp zaterdag 06 oktober 2001 21:18 schreef Wesley het volgende:
waar is die level editor dan? Ik kan hem niet vinden in de demo
de GOT brug online met het GOT logo
BouweOp zaterdag 06 oktober 2001 21:34 schreef Qorne het volgende:
Morgen zet ik (en ow wee als iemand mij na aapt!!!)
de GOT brug online met het GOT logo
Nou volgens mij komt het daar niet door want ik heb een pentium3 667 dus dat lijkt me goed genoeg en me intern geheugen is 384mb dus ik denk toch echt dat het door me videokaart komtOp zaterdag 06 oktober 2001 19:58 schreef Kees het volgende:
[..]
CPU is het meest limiterend.
mijn PII-450 kan mijn meeste bouwsels alleen schokkerig weergeven
Of heeft iemand anders met een matrox g400 DH 32mb het ook gespeeld??
Nope, ik hier athlon 800 mhz met 192MB geheugen, en schokt ook.Op zondag 07 oktober 2001 00:34 schreef Jona112 het volgende:
[..]
Nou volgens mij komt het daar niet door want ik heb een pentium3 667 dus dat lijkt me goed genoeg
Kheb ook maar 16MB videokaart, maar dat heeft nix met schokken te maken..
ik wil ook leipe constructies bouwen..
die 16 levels ben je nl. zo door
-edit-
Merk net dat er 32 levels zijn
je kan complex ook aanklikken voor je een level start, dan krijg je 16 andere levels!!!
die zijn dan ook iets moeilijker (ben nu in de eerste) maar dan moet je je decks dus idd schuin bouwen!!
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Gewoon een eigen map bouwen en dan money op 10000000 zetten ofzoOp zondag 07 oktober 2001 01:48 schreef Dizzle het volgende:
kan iemand ff een link naar de geld cheat posten plz????
ik wil ook leipe constructies bouwen..
die 16 levels ben je nl. zo door
-edit-
Merk net dat er 32 levels zijn![]()
je kan complex ook aanklikken voor je een level start, dan krijg je 16 andere levels!!!
die zijn dan ook iets moeilijker (ben nu in de eerste) maar dan moet je je decks dus idd schuin bouwen!!
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Anoniem: 29886
IS DIT WAAR??????Op vrijdag 05 oktober 2001 00:30 schreef Wouter17 het volgende:
WEET je wat pas tof zou zijn?
Als ze deze functie in zouden bouwen in Transport Tycoon 2
In volledige 3D
als ze dat goed zouden aanpakken, zou echt een toptitel zijn
Ik ben maanden verslaafd geweest aan TransportTycoonDeluxe!!! Waar is de demo te downloaden?!?!?!?!?!!??
en TTDeluxe 2?
kewl!!!!!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
uhmOp zondag 07 oktober 2001 02:47 schreef --tID-- het volgende:
[..]
IS DIT WAAR??????
Ik ben maanden verslaafd geweest aan TransportTycoonDeluxe!!! Waar is de demo te downloaden?!?!?!?!?!!??
ik zeg alleen maar dat het tof zou zijn
alleen met die complex levels kom ik niet verder bij level 3, daar hangen van die dingen in d elucht bij mij..., maarja, tzal wel
BF1: Don-Panio
Ahum ahumOp zondag 07 oktober 2001 10:42 schreef Baviaan het volgende:
hmm. wilde dat ik de warez versie kon vinden. iemand?
___
dit mag niet he om warze vragen maar...
heb hier precie shetzelfeOp zondag 07 oktober 2001 10:37 schreef Predator_NL het volgende:
Haahhahaha...
alleen met die complex levels kom ik niet verder bij level 3, daar hangen van die dingen in d elucht bij mij..., maarja, tzal wel
Oke laat ik het dan anders zeggen het ziet er bij mij niet uit en mijn muis bewegen gaat bijna niet. In het begin als het beeld rond draait dan duurt het waarschijnlijk wel een half uurtje ofzo voor dat ie helemaal rond gedraaid is. En in het spel is het zo moeilijk om ook maar een balk aan te klikken dat ik misschien in een half uurtje eindelijk een balkje heb kunnen maken.Op zondag 07 oktober 2001 00:47 schreef hdd het volgende:
[..]
Nope, ik hier athlon 800 mhz met 192MB geheugen, en schokt ook.
Kheb ook maar 16MB videokaart, maar dat heeft nix met schokken te maken..
Hier ik heb effe een screenshot gemaakt van hoe het eruit ziet bij mij :

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
nogal ja heel irri verder gaat get wel goed hierOp zondag 07 oktober 2001 11:56 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Kan er geen 3D antialiasing in die proggie aan ofzo, zou 't er meteen een stuk beter uitzien
Is makkelijk, er staat links forward en back, duw 1x op back, dan wordt punt boven wit, maak een kabel er aan vast en doe dan weer op forward en dan kan je kabel vast maken aan de brug, en dat dan zo vaak als je wilt.Op zondag 07 oktober 2001 10:37 schreef Predator_NL het volgende:
Haahhahaha...
Er staat nl. op het einde van het spel onderaan.
Roy Sawyer
Whatever.
Waarom doet m'n brug 't nou niet?!?

Technical Problems
I have a Matrox graphics card and Pontifex runs very slowly. What's wrong?
We are aware that Pontifex is having problems with Matrox graphics cards. We are in the process of obtaining one so we can try to resolve this issue.
En dit keer meen ik het!
Ik was dus net aan het spelen.. doe ff op me windows knop: wil een sreenshotje maken..
nah half me desktop is garbled met vage kleuren en bitmaps van het spel (allemaal knopjes van cable steel enzovoorts en andere vage zooi van het spel) magoed dat is wel te halen door een venster te pakken en het overal over heen te slepen.
Ik post de screenshot op got, en wil weer teruggaan naar het spel. BAM Me Win2K SP2 slaat me meteen met een uitgepoept blauw scherm voor m'n neus!
Dat heb ik dus nog nooit gehad in Win2K!
EN daar willen ze geld voor vragen? BAH!
M'n edonkey gestopt, was moeilijk verkrijgbare mpeg van alicia keys aan het downen, ken ik nu ook wel vergeten.. icq transfers naar de klote.. lekker hoor..
En ik moet meteen alle progs weer opstarten, want ik heb _altijd_ photoshop + phped + imageready + notepad + paar dirs + paar ie vensters openstaan anders duurt het te lang als ik naar een site wil of snel iets wil proggen om dan eerst 20 seconden te wachten om het proggie te starten..
En dat moet ik weer helemaal overnieuw doen..
En m'n uptime van 22dagen (net weer win2k geinstalleerd na de baggerxp d'r afgegooid te hebben) is naar de klote.
Bah
Ja sorry ik moet ff m'n gal spuiten..
En ik zie ook dat het bij sommige mensen er totaal niet uit ziet.. ik snap niet dat iemand voor dit proggie geld durft te vragen.. is net zo als met dat spelletje waarbij je achtbanen kunt maken.. heel simpel net zoiets als dit.. net zo bagger..
Achjah..
ik ga maar ff wat anders doen, m'n humeur opvrolijken
welke mpeg was dat? icq me maar ff ik ken dat wel regele.Op zondag 07 oktober 2001 14:08 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Wat een KLOTE prog!
En dit keer meen ik het!grmbl!
Ik was dus net aan het spelen.. doe ff op me windows knop: wil een sreenshotje maken..
nah half me desktop is garbled met vage kleuren en bitmaps van het spel (allemaal knopjes van cable steel enzovoorts en andere vage zooi van het spel) magoed dat is wel te halen door een venster te pakken en het overal over heen te slepen.
Ik post de screenshot op got, en wil weer teruggaan naar het spel. BAM Me Win2K SP2 slaat me meteen met een uitgepoept blauw scherm voor m'n neus!
M'n edonkey gestopt, was moeilijk verkrijgbare mpeg van alicia keys aan het downen, ken ik nu ook wel vergeten.. icq transfers naar de klote.. lekker hoor..
En ik moet meteen alle progs weer opstarten, want ik heb _altijd_ photoshop + phped + imageready + notepad + paar dirs + paar ie vensters openstaan anders duurt het te lang als ik naar een site wil of snel iets wil proggen om dan eerst 20 seconden te wachten om het proggie te starten..
En m'n uptime van 22dagen (net weer win2k geinstalleerd na de baggerxp d'r afgegooid te hebben) is naar de klote.
Bah
En ik zie ook dat het bij sommige mensen er totaal niet uit ziet.. ik snap niet dat iemand voor dit proggie geld durft te vragen.. is net zo als met dat spelletje waarbij je achtbanen kunt maken.. heel simpel net zoiets als dit.. net zo bagger..
Achjah..
Bedankt voor het gezeikOp zondag 07 oktober 2001 14:08 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Wat een KLOTE prog!
En dit keer meen ik het!grmbl!
Bah
Achjah..
PIII 667
128mbram
32mb Daimond stealth III s540
ahahaha ik met mijn simpele pcOp zondag 07 oktober 2001 14:45 schreef LAN het volgende:
Daar sta je dan met je axia 1,2ghz/256mb kingston/matrox g400.
*snif
Ik wil ook speleeeuhhh. (:
Alicia Keys - Fallin'.Op zondag 07 oktober 2001 14:40 schreef xMvZx het volgende:
[..]
welke mpeg was dat? icq me maar ff ik ken dat wel regele.
De ASF heb ik, maar die is niet in virtualdub te openen dus ik ken d'r ook geen animated gif van maken (van een deel ervan iig)
Dankje, maar hoeft niet
Ik was net alleen ff een beetje pissed.. ik laat 'm wel ff paar dagen op looking staan in edonkey dan gaat 't vanzelf wel...
maar tis wel grappig

De trein (opz'nkop) int mandje
It seemed like a good idea at the time
AMD Athlon 800 Classic, 512MB ram en 32mb Diamond Viper II Z200 (S3 Savage 2KOp zondag 07 oktober 2001 14:40 schreef Qorne het volgende:
[..]
Bedankt voor het gezeikmag hier op mijn pc loopt eht super
PIII 667
128mbram
32mb Daimond stealth III s540

En het spel loopt fantastisch daar niet van, ik moet alleen niet proberen om dmv de windowsknop naar windows te gaan om ff een screenshot te posten, en dan weer terug proberen te gaan naar het spel, dan verkloot ie de pagefile en poept win2k geheid een blauw scherm uit..
Ik heb Quake mode .. maar ik krijg echt geen quake. Waar ik ook op ram.

allen via icq zelf!!!
___
waarom krijg ik NOOOIT vuurwerk omdat ik misschien 10 broken links heb
Vraag hier niet naar full versies. Biedt ze ook niet aan via GoT. Ga dat ook niet regelen via GoT. Ben ik duidelijk?</font>
Ik heb geen zin om vervelend te worden, maar ik wil het heel helder hebben dat we op GoT geen warez verhandelen.
Dank u voor de aandacht
Anoniem: 26970
Je moet load bridge doen ipv start game. Dan kun je wel quakenOp zondag 07 oktober 2001 15:33 schreef HlpDsK het volgende:
Ok, level 16 op Hard uitgespeeld.
Ik heb Quake mode .. maar ik krijg echt geen quake. Waar ik ook op ram.
[afbeelding]
Btw waar maken jullie de screenshots mee?? als ik screenshots probeer te maken (met screen hunter) dan is meestal het plaatje helemaal zwart.
Enne de leveleditor rulezzz
Het is FRIET!
Had ik ookOp zondag 07 oktober 2001 18:26 schreef Jox444 het volgende:
WOW heb een mayor bug ondekt in de full version als je brug boven de 1.6 miljoen komt (althans dat was bij mij) dan flipt alles als je op test drukt, al het staal verdwijnt opeens behalve de 3 laatste stukjes die je gebouwt hebt ofzo. En de weg die blijft. kei weird.
Btw waar maken jullie de screenshots mee?? als ik screenshots probeer te maken (met screen hunter) dan is meestal het plaatje helemaal zwart.
Enne de leveleditor rulezzz
Ik had 1 van iets van 2mil
jammer dat dan alles weg gaatOp zondag 07 oktober 2001 18:27 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Had ik ook
Ik had 1 van iets van 2mil
nu lukt mijn GOT vrug NIET
God mode?Op zondag 07 oktober 2001 19:06 schreef G1itch het volgende:
Iemand de complex mode al uitgespeeld?
God mode is Zooooo wreed!
Ik heb 'm meteen op hard en complex uitgespeeld. Maar geen God mode gekregen of zo.
ennuh hlpdsk, je moet de quakeknop ingedrukt houden
hé, die heb je van mij afgekekenOp vrijdag 05 oktober 2001 22:00 schreef General_Freakazoid het volgende:
Okee, nou ik:
[afbeelding]
Gemaakt op hard en alleen kabels gebruikt.
edit: ik wil ook de full-versieOp woensdag 03 oktober 2001 16:50 schreef Marcj het volgende:
[..]
met kabels kan het veel goedkoper, ik maak wel een screenshot
edit: zo dan, ff snel gemaakt:
[afbeelding]
Level 6, gedaan met ongeveer 60.000 dollar
edit2: moet je met een creditkaart betalen? grr, dan dwingen ze me weer om te gaan zoeken
moest level 4 zijn

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Nadat je hem op complex hebt uitgespeeld kun je (alleen bij load bridge/level) de G ingedrukt houden en dan aan je brug sjorren!Op zondag 07 oktober 2001 19:22 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
God mode?
Ik heb 'm meteen op hard en complex uitgespeeld. Maar geen God mode gekregen of zo.
Ik fix wel ff een screenshot..
[..] Niet dus.. Hoe maak je een screenshot? [/..]
Oeps verkeerd level had ik in gedacht. Zie vorige pagina. Ook een post van mij, daar staat de oplossing in.Op zondag 07 oktober 2001 22:36 schreef Wimmel24 het volgende:
Kan iemand eens ff een screenie dumpen van level 3 complex, want ik snap het nietMoet ik die trein laten springen of zo

Whatever.
Anoniem: 14920
F8Op zondag 07 oktober 2001 22:36 schreef G1itch het volgende:
Nadat je hem op complex hebt uitgespeeld kun je (alleen bij load bridge/level) de G ingedrukt houden en dan aan je brug sjorren!
Ik fix wel ff een screenshot..
[..] Niet dus.. Hoe maak je een screenshot? [/..]
Grtz Hans
uhm pagina 2 kijken en dan bij de post met de grote rode boze letters.... en dan hard OEPS zeggen.Op zondag 07 oktober 2001 22:42 schreef DarkShadow het volgende:
Ik wil ook de full versie
Het is FRIET!
Het werkt
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Het is FRIET!
wat nou pagina 2. Het past bij mij allemaal makkelijk op 1 pagina hooruhm pagina 2 kijken en dan bij de post met de grote rode boze letters.... en dan hard OEPS zeggen.
trouwens wat is de high-score voor broken links? Ik heb 1037 gehaald. da's nog best moeilijk ook, om ALLE links te laten breken.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.