http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
en de oorlog der hijlige brooden (Starcraft+broodware)
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Verwijderd
2 q3a (3%)
4 ut (2%)
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
eerst had ik op me 386 te weinig geheugen
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Tropico is trouwens ook _ERG_ leuk.
Verwijderd
WARCRAFT 2.
En natuurlijk ook Starcraft hé, een absolute topper.
En nu maar wachten op de nieuwe Warcraft 3, als dien der maar rap is..
greetz
Zit ook in een clan, clan [AN] vast en zeker wel eens gezien
Ik heet zelf [AN]R'Unar, ik zie je nog wel een online khaine
ik speel op US East
aangezien [AN] een NL clan is denk ik dat jullie op Europe zitten
ik zal eens Europe een bezoekje brengen
En eens in de zoveel tijd moet ik gewoon weer de allereerste Metal Gear uitspelen
Sja ik weet het maar het blijf zelfs na 10 jaar mooi,,,,
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........
- Total Annihilation
- Transport Tycoon
4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel
blijven mijn favorieten...
¯\_(ツ)_/¯
Duke Nukem3d roeleert nog steeds
(wel op een netwerkje en dan level fahrenheit
LBA2 hebbik uitgespeeld, vet spelOp dinsdag 02 oktober 2001 11:28 schreef bazs2000 het volgende:
LBA2 en CS
--
mijn verslavingen-->
DiabloII LoD
CS
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Voor de mensen die niet op bnet spelen, dont ask
HI~~Op woensdag 03 oktober 2001 22:54 schreef Exoset het volgende:
Diablo II exp EXP EXP EXP MEER EXP!!! ITAM ITAM ITAAAAAAAAM PLZ HELLO ITAM JORDAN~~ ME KOREA GOGOGO!!~~ TPTPTPTPTPTP
Mjah.. diablo = een verslaving...
Alhoewel ik ook nog andere spellen speel.. zoals... ehm... cs af en toe.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
civ I
De eerste zelda
De zelda voor de snes, moet ik zeer regelmatig ff pakken en uitspelen (binnen een halve dag meestal, kan et spel blindelings
nfs 2
GP2
Verwijderd
Zo gozer daar zeg je wat, Starcraft is gewoon wicked!!!Op dinsdag 02 oktober 2001 10:55 schreef Khaine het volgende:
Ik zelf zit al 3 jaar aan Starcraft vast![]()
Kan maar niet los laten, niet langer dan een paar dagjes
1 keer heb ik het een maand laten liggen sindsdien ik het weer speel heeft het nog niet 1 dag niet in me CD-ROM speler gezeten
Een gratis game (www.planetarion.com) is er van afgeleid, tis niet meer gratis helaas.
Maar nu speel ik RA2, UT, Q3 (TA)
Verwijderd
Maar op de pc bedoel je denk ik....
UT, Q3 maar vooral NHL van EA Sports. Eigenlijk alle versies van NHL.
Ook BaldurŽs Gate 2 en Warcraft 2 zijn errug gaaf.
en diablo2 speel ik ookal zon 15 maanden
vooral diablo2 blijft errug gaaf
UT is alleen supergaaf met hele moeilijke clanwars
Verwijderd
voor de andere civfans:
http://www.civfanatics.com is echt een roelerende site voor de ultra civfans (nee geen reclame, gewoon een echte site voor de civfan (ervan uitgaande dat je apolyton al kent)
Verwijderd
Vooral CIV II toch wel!
Bedankt voor de link trouwens! Staat een hoop leuke zooi op!!!
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen CIV III en CIV III special edition
o ja en super bomberman
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
en natuurlijk Cs
en natuurlijk starcraft af en toe nog
diablo2 ook nog
en al heeeeeeeeeeeeeel lang me vriendin....
en die gaat prolly ook nog jaaaaaaaaaaaaren mee
Ik speel al evt lang q2 en q3 enz.
Verwijderd
En Little Big Adventure 1 + 2 (Altijd gaaf
(sorry ff off-topic)Op donderdag 04 oktober 2001 23:08 schreef floooo het volgende:
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen CIV III en CIV III special edition
Civ III alleen spel, met boekje in normale kartonnen doos
Civ III S.E. spel, boekje, making of Civ3, en de tech. tree en wordt geleverd in een blik (geen doos dus)
If you didn't win today, you can always win tomorrow
en sinds GP3 uit is speel ik dat zeker 1x in de week
PIII 800@804 Mhz
10 ton staal...verticaal!!!
Verwijderd
Dune2
Command & Conquer 1, ook heeeel erg veel
Red Alert 1, Deus Ex
en nu CS
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Qwirks??Wat een gekke spelletjes spelen jullie
Ik moet gewoon elke dag tetris spelen, in alle mogelijke vormen en maten.
Weet iemand toevallig nog hoe die tetris variant heet waar je kleuren moet matchen waarna ze verdwijnen?
Sinds mijn eerste 286 heb ik dit spel nietmeer kunnen vinden
Die is wel zwaar verslavend
Final Fantasy in mindere mate hetzelfde idee.
Dan natuurlijk de beste RPG ever Ultima Underworld.
Op ruime afstand gevolgt door de mindere goden: UT, Q3, Deus Ex.
ken je GAG??Wat een gekke spelletjes spelen jullie
Ik moet gewoon elke dag tetris spelen, in alle mogelijke vormen en maten.
WHAHHA, lache spel is dat
Verwijderd
niet unreal tournament, dat is slechts een slap
aftreksel
unreal is echt supergaaf, alleen jammer dat ie
zo brak geprogrameerd is, ik heb ook UT, quake1, 2 en 3 , tactical ops en counterstrike geprobeerd maar niets
haalt het bij de multiplayer fun van unreal
ik heb nu mijn hoop op unreal2 gezet om finally unreal te evenaren of te verbeteren qua multiplayer pret
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Daarna komen wat mij betreft Q3 en Max Payne en (verwacht ik) RtC Wolfenstein.
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Verwijderd
en dat is bij diablo 2 niet zo.
Verwijderd
En natuurlijk GTA2 en Age of Empires 2.
En sinds de laatste tijd ook wel errug verslaafd aan Max Payne.
Yamaha MT-09
Verwijderd
Hopenlijk ben je beter in Unreal 2 als in 1Op maandag 08 oktober 2001 14:57 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
UNREAL, unreal, en nog es unreal
niet unreal tournament, dat is slechts een slap
aftreksel
unreal is echt supergaaf, alleen jammer dat ie
zo brak geprogrameerd is, ik heb ook UT, quake1, 2 en 3 , tactical ops en counterstrike geprobeerd maar niets
haalt het bij de multiplayer fun van unreal
ik heb nu mijn hoop op unreal2 gezet om finally unreal te evenaren of te verbeteren qua multiplayer pret
Geintje, btw als je Unreal 2 een beetje bekijkt que wapens dan weet je al hoe laat het is.. Er komt nooit meer een game als U1... Maar ja als ik nu U1 doe dan val ik in slaap zo sloom is het.. Na RA lijkt alles wel sloom..
Verwijderd
Those good old times.......
Verwijderd
Oude spellen sloom? Probeer C&C RA (1) eens op de hoogste snelheid met je hedendaagse pc, JE LIGT DUBBEL!!! Alles schiet als een idioot over je scherm en destijds dacht je dat er haast nix beters kon komen...Op maandag 08 oktober 2001 20:42 schreef Aspi het volgende:
[..]
Hopenlijk ben je beter in Unreal 2 als in 1
Geintje, btw als je Unreal 2 een beetje bekijkt que wapens dan weet je al hoe laat het is.. Er komt nooit meer een game als U1... Maar ja als ik nu U1 doe dan val ik in slaap zo sloom is het.. Na RA lijkt alles wel sloom..
ken wel Commander Keen......Op maandag 08 oktober 2001 20:50 schreef pietersg het volgende:
Dus , wie kent KEEN COMMANDER nog?? 1 /tm 6 speel ik nog elke dag
Those good old times.......
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ohw sorrie, met RA bedoelde ik Rocket arenaOp maandag 08 oktober 2001 23:41 schreef Peppers4ever het volgende:
[..]
Oude spellen sloom? Probeer C&C RA (1) eens op de hoogste snelheid met je hedendaagse pc, JE LIGT DUBBEL!!! Alles schiet als een idioot over je scherm en destijds dacht je dat er haast nix beters kon komen...
Verwijderd
Sinds Beta 1.0 helemaal hooked.. En nog steeds leuk..
tijdje geleden nog een LAN gehad met alleen maar CS Junks (http://www.computerjunks.nl) super tof

En wat ik ook nog veel doe is X-Wing Alliance en Crimson Skies.
En natuurlijk ook UT en een beetje Delta Force Land Warrior
Goh waarom ben ik niet verbaasd, Diablo II rules.Op maandag 08 oktober 2001 20:38 schreef Seth het volgende:
Diablo II en ook Red Alert 2 wil ik nog wel eens spelen.
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Daarnaast zelda 1 + 2 op de NES
Half-life + heel veel single player mods (HL add-ons)
en begonnen met Yuri's revenge
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Maar verder voornamelijk GT1 en GT2, Sega GT, FF-series en verder nog wat losse spellen...
AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
dikzak
daar vind ik dus echt geen bout aan, heb een tijdje de update gespeeld dat je dus een wandelingetje kan maken over de Voyager maar daarna had ik het wel gezienOp vrijdag 12 oktober 2001 20:03 schreef Chello200 het volgende:
Ik speel al een jaar Elite Force !
Verwijderd
Falcon - op de XT
TestDrive I - op de XT
Railroad Tycoon de Luxe
Civilization Serie
Simcity Serie
GTA(2)
GP / GP2
Quake I/II (III eigenlijk niet zo)
DeusEx !!!
Vervolgens Dune 2 op de pc, echt heeel veel gespeeld. Lba 1 en 2 horen ook bij de meest gespeelde spelletjes.
Toen ik internet kreeg heb ik eerst erg veel starcraft gespeeld (een dik jaar lang elke dag) Ik had eerst de warez rip gedownload via mijn modempje, na 5 minuten meteen naar de winkel gerend
Verwijderd
paar jaar geleden wel erg met Need For Speed 2, en later 3, maar dat was ook bijna m'n enige normale game!
Sorry moest even, kon het niet laten
Spellen op dit moment zij bij mij race en vliegspellen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Die staat op mijn PC, PUNT UIT
Verder: Command&Conquer... blijft geniaal goed.
En: Shufflepuck Cafe (Amiga)
Saved by the buoyancy of citrus
http://www.zonnet.com/gamez/javanoid/javanoid.htm
jah sorry maar op een hoger niveau van games wil ik maar niet komen, geen zin meer in
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
Wat m'n bovenbuur ook zegt, eerst GP1, GP2 en nu inderdaad GP3 met Season2000 add-on.
verders vind ik 'Half-Life' nog steeds echt helemaal roeleren !!!
Op dit moment zit ik middenin de HL-MOD 'Azure Sheep', een absolute aanrader!! Je komt nu op vrijwel alle plaatsen waar je met het intro van HL, in het treintje bij langs komt.
'Counterstrike' heeft me nog niet kunnen trekken, daar ik wat multi-player spellen betreft, 'Delta Force 2' gewoon nog steeds de absolute nummer 1 vind. De mogelijkheden die het gras je biedt, het er doorheen kruipen en dan je victom je mes op z'n strot zetten .. ASO!!
Naast 'Azure Sheep' speel ik op dit moment heel vaak RTCW, oftewel 'Return to Castle Wolvenstein' .. ik ben vooral onder de indruk van 't teamplay wat ik daar regelmatig tegenkom .. Dit spel ga'k zeker halen als hij strax uitkomt!
Ow .. en idd, soms heb ik welleens zo'n moment, dan pak ik weer ff Good ol' 'Transport Tycoon'
Genoeg zo?
Buttje-Greetz-GoT
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
fsdfsdafdas: ITEM PLZOp woensdag 03 oktober 2001 22:54 schreef Exoset het volgende:
Diablo II exp EXP EXP EXP MEER EXP!!! ITAM ITAM ITAAAAAAAAM PLZ HELLO ITAM JORDAN~~ ME KOREA GOGOGO!!~~ TPTPTPTPTPTP
fsdfsdafdas: ITAM!!!!!
fsdfsdafdas: GIVE ME ITAM
me goes hostile on fsdfsdafdas
fsdfsdafdas(asfsadfasd) left the game, diablos minions weaken
Diablo2 is nu mijn verslaving eerder was dat cs
en sdkfalfjasl; zo heten korean allemaal
Is ook een erg oud spelleke en erg leuk
C:\>_
Donkey Kong voor de Commodore-64, woeiOp maandag 29 oktober 2001 21:19 schreef 2Advanced het volgende:
Pitfall (Atari)
Donkey Kong (c64)
en Soccer (MSX)
Behoorlijk lang dus..
C:\>_
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Andere nominaties:
Ys RPG series (ongeveer even lang)
Super Mario Kart
Starcraft
Championship Manager
Verwijderd
om het maar eens op z'n Spaans te zeggen
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs