Nah okay .. bij deze mijn bijdrage aan dit topic
Wat m'n bovenbuur ook zegt, eerst GP1, GP2 en nu inderdaad GP3 met Season2000 add-on.
verders vind ik 'Half-Life' nog steeds echt helemaal roeleren !!!

Het spel opzich was al geniaal, later kwam 'Opposing Force' .. ge-wel-dig, super!! Een jaar terug kocht ik dan eindelijk een Live1024 .. 4 speaker-surround met EAX1.0 ondersteuning

Het is gewoon een compleet ander spel geworden en ik heb HL meteen weer geïnstalleerd en op difficult helemaal vanaf het begin tot eind weer gespeeld en meteen daarna OF weer!!
Op dit moment zit ik middenin de HL-MOD 'Azure Sheep', een absolute aanrader!! Je komt nu op vrijwel alle plaatsen waar je met het intro van HL, in het treintje bij langs komt.
'Counterstrike' heeft me nog niet kunnen trekken, daar ik wat multi-player spellen betreft, 'Delta Force 2' gewoon nog steeds de absolute nummer 1 vind. De mogelijkheden die het gras je biedt, het er doorheen kruipen en dan je victom je mes op z'n strot zetten .. ASO!!
Naast 'Azure Sheep' speel ik op dit moment heel vaak RTCW, oftewel 'Return to Castle Wolvenstein' .. ik ben vooral onder de indruk van 't teamplay wat ik daar regelmatig tegenkom .. Dit spel ga'k zeker halen als hij strax uitkomt!
Ow .. en idd, soms heb ik welleens zo'n moment, dan pak ik weer ff Good ol' 'Transport Tycoon'
Genoeg zo?
Buttje-Greetz-GoT