4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Elk programma kan een ander soort instructies door een CPU jagen. Maar als je bv. videobewerking doet is het meer dan puur CPU belasten, zoals bij koe of prime. I/O is ook zwaar belast nu. En het kan zijn dat dat nu niet stabiel is. Het kan je geheugen zijn, of je HDD die de hoge FSB niet leuk vindt. Of een combinatie.
Je CPU is blijkbaar stabiel, maar de rest niet helaas.
Je CPU is blijkbaar stabiel, maar de rest niet helaas.
Ws komt het doordat koetje en prime95 in de cahce draaien van de CPU. Andere programma's halen ook data op uit het geheugen. Misschien houdt je geheugen het dus niet bij. 153 Mhz is ook wel erg veel. Ik heb zoiets ook al eens gehad. Bij 140 Mhz bus kon ik geen jpg's meer over het netwerk copieren, ze kwamen helemaal verne#kt aan. Ook grotere file ging niet meer. Bij 137 MHz bus deed alles het wel weer.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Ja of verhoog je I/O voltage. Ik weet trouwens niet of dat verstandig is!Op dinsdag 02 oktober 2001 09:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ja, zet de multiplier ook wat hoger i.p.v. de FSB ;0
Ik ga eens testen met andere FSB'en:
10,5x140 = 1470
10,5x143 = 1501 (heb ik weer dezelfde CPU snelheid, maar een lagere FSB).
Keep you posted!
10,5x140 = 1470
10,5x143 = 1501 (heb ik weer dezelfde CPU snelheid, maar een lagere FSB).
Keep you posted!
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1