39
Verwijderd
Traag, ik hoop toch niet dat de persoonlijke redenen je ook je verblijf op GoT in de weg staan?Op maandag 01 oktober 2001 23:13 schreef Traag het volgende:
[..]
Jij en duizenden anderen, helaas is het niet zo
Tenminste dat zou ik erg jammer vinden.
We zullen je missen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
* Mannekino denk dat Traag een hint gaf.Op maandag 01 oktober 2001 22:48 schreef johnny appleseed weer iets.
Ik gok dat Traag getroffen is door het 'Real Life Syndrome' Ik heb het laatst al bij meerdere mensen kunnen zien, dan gebeurt er gewoon iets serieus ergs in je echte leven en kom je er gewoon achter dat internet op dat moment niet belangrijk is, volkomen te begrijpenOp maandag 01 oktober 2001 23:22 schreef Homedisc het volgende:
Het is ook opeens zo plotseling, spelen er nog meer dingen mee? zoals conflicten onderling in de crew? (volgens mij niet maar het kan)
Wie moet mij nu ICQen dat er weer een nieuw t.net draadje in LA staat?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ModjesOp maandag 01 oktober 2001 23:28 schreef Moartn het volgende:
Wie moet mij nu ICQen dat er weer een nieuw t.net draadje in LA staat?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik hoop dat je blijft op het forum en dat we je nog vaak hier aan zullen treffen, je was een van de collega's waar ik het meeste mee optrok, thx 4 everything!!!!!!
Het is ook niet zo'n rampOp maandag 01 oktober 2001 23:46 schreef JT het volgende:
Sorry, maar niet iedereen is perfect, en soms vergeet ik wat. Misschieen raar idee voor jou...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op maandag 01 oktober 2001 23:36 schreef RickJansen het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik het jammer vindt, maar evengoed: veel success met wat je hierna gaat doen (baantje bij de slotensmid gevonden?).
Traag... beste kerel... ik heb je altijd een gezellige Zuidlander gevonden en dat zal wel niet snel veranderen
Ontzettend bedankt voor je bewezen diensten en gezelligheid, ook IRL... en reken er maar op dat ik nog eens je koelkast leeg kom zuipen
En nu niet prompt al je bier in de schuur zetten, want dat telt niet
Ik hoop van harte dat je hier rond blijft hangen en ik wens je het allerbeste toe! Voorlopig heb ik je # posts niet ingehaald
Errug jammer dat je weggaat
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
I don't mind...maarrrrrrrrrr, dan post ik dit ff opnieuw :Op maandag 01 oktober 2001 23:54 schreef Jotti het volgende:
Even 5 reacties getrashed... zou ik normaal niet doen, maar dit kan er even niet bij. Dank u voor uw begrip.
Traag, succes met whatever je nu gaat doen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Traag, bedankt voor je inzet, je hebt je werk hartstikke goed gedaan
En nog bedankt dat je me icons wou hosten
iig veel succes met wat je hierna gaat doen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik wens je het allerbeste toe in je verdere leven en kom nog eens een keer terug voor de gezelligheid hier op GoT.
Peace to ya man !!
Powered by ProBNC
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het ga je goed...
How many babies can a motherboard have?
Verwijderd
Bericht hierboven
Ik hoop dat je IRL even goed, zo niet beter, gewaardeerd zal worden. Moge het leven je welgevallig zijn!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Je hield de boel hier altijd netjes, en wanneer het moment er was altijd in voor een grap.
Echt heel jammer
Bedankt voor alles wat je gedaan heb voor GoT !!
rest mij te zeggen:
Afgehandeld
Done.
• Copyright Traag inc
hij heeft er zijn redenen voor so live goes on
Afgehandeld
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik zal je missen man en ik hoop alleen als mod en niet als user (vage zin maar ik hoop je iig nog op GoT te zien).
De XP Promotion Crew bestaat niet voor niksOp dinsdag 02 oktober 2001 09:35 schreef Kaap het volgende:
nu ben ik de enigste zwaar pro Microsoft man!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
alsof ie dood is...
Zoals ik je al zei op ICQ, ik word er niet blij van.
Absoluut niet.
But zenks 4 ev'ry-tingk
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Nee hoorTraag bedankt man! ik vondt je de beste mod, we hebben heel wat op icq afgeluld en nu ben ik de enigste zwaar pro Microsoft man!
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Who is John Galt?
wasssddaaa?? ik wil daar ook in!Op dinsdag 02 oktober 2001 09:39 schreef Exirion het volgende:
[..]
De XP Promotion Crew bestaat niet voor niks
maar je zult er wel een goeie reden voor hebben
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Bedankt voor het modden ..
Maarja .. als user is het niet saai hier ( hint HK
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Ik ook!!! Dat kan ik me niet veroorloven, Jotti wel bij Traag gaan zuipen en ik niet?Op dinsdag 02 oktober 2001 09:21 schreef IceStorm het volgende:
Traag, als Jotti je koelkast leeg komt zuipen doe ik mee...
Bedankt voor alles, voor wat je op GoT hebt gedaan.
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
HK vond ik nooit iets aan...Op dinsdag 02 oktober 2001 10:20 schreef SteAlthmAn het volgende:
Maarja .. als user is het niet saai hier ( hint HK)
Jeremy Clarkson
Idee : ff met heel got (dik 30.000 man) bij traag een afscheidsfeestje houden. Gezellig toch ?Op dinsdag 02 oktober 2001 10:24 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Ik ook!!! Dat kan ik me niet veroorloven, Jotti wel bij Traag gaan zuipen en ik niet?
Maar Traag, echt verschrikkelijk jammer dat je ermee stop. We zullen je missen
Jammer, daar je het best leuk vond volgens mij.
CU@work
Verwijderd
thx iig voor alles wat je op got gedaan hebt
ik zie je met de jota/joti nog wel
Traag, bedankt voor al je inzet, en succes voor de rest !
We zullen je missen.
(Zeker al je offtopic-geblaat.
[\laat]
Aannames zijn fataal.
Balen dat je weggaat man.
Maar als je de hele tijd al je icons laat zien maak dan een grote pagina met een link erna.
Je
zal ook ik missen.Afgehandeld
In ieder geval, veel succes en plezier, in wat je ook gaat doen!
khoop je toch nog eens te zien op GoT
Je had met WOS wellicht niet het simpelste forum (XP warez request ed), maar je deed het altijd goed en fair.
Verwijderd
toedels!...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Succes in de toekomst
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
IMHO was je de beste mod around here, een echte miljoenpoot
I'll miss those *snif*Door Traag -
done
Door Traag -
afgehandeld
/me starts singing: For he was a jolly good fellow...
Verwijderd
Sluit ik mij bij aanOp dinsdag 02 oktober 2001 12:16 schreef Diadem het volgende in het mededelingenforum:
Wat kan er gezegd worden?
GoT zal nooit meer hetzelfde zijn...
Spijt me dat je weg gaat
iig veel succes bij wat je verder gaat doen en dat we je vaak als "gewone" user mogen tegenkomen
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
En voor de keer dat je een mailtje met een antwoord had gestuurd (weet je vast niet meer
Maja... hij komt er volgens mij achter dat hij .... weer verder moet...
Jammer
Traag iig bedankt.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
ps. kijk ik in z'n profile en precies 11111 posts bij traag, toeval?
Ik denk het wel dat het toeval is, want tel de eerste drie bij elkaar op, doe dat min het eerste getal. Neem dan de laatste 2 getallen, en tel die bij het eerste getal >> 11124.Op woensdag 03 oktober 2001 11:07 schreef arjo_kamp het volgende:
tjach, we deelden niet altijd dezelfde mening *met name de warez gerichte dingetjes*, maar hij heeft zich toch 200% ingezet voor GoT en daar was ie hier voor.
ps. kijk ik in z'n profile en precies 11111 posts bij traag, toeval?
Eej dat is zijn userid. Toeval, of ...
Verwijderd
Mischien wat aan de late kant (net terug van vakantie), succes en bedankt (ten tijde dat ik VM van TMF was en je ook regelmatig "sprak" op IRC).
Het ga je goed...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Naampje is een kwestie van ff wachten tot een DB admin dat f1x0r3t.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
aha, weet ik dat ook weer, tenxOp woensdag 03 oktober 2001 23:48 schreef Jotti het volgende:
Voorlopig neemt Buzzman dat over
Naampje is een kwestie van ff wachten tot een DB admin dat f1x0r3t.
PIII 800@804 Mhz
[totaal geheel niet meer normaal offtopic]Op woensdag 03 oktober 2001 23:14 schreef kamstra het volgende:
beetje onzinnig om er een nieuw topic aan te wijden, maar ik vroeg me af, nu Traag weg is als modje van WOS, wie volgt hem daar nu precies op? Want in het mededelingenforum staat wel iets over Buzzman en Icestorm, maar dat gaat niet over de moderator van WOS. Nu staat er achter dit forum nog de naam van Traag. Is er nog niet bekend wie hem hier gaat opvolgen?
kamstra ik zie daar in je sig het latijnse
PIII 800@804 Mhz
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Anyway, ik heb bijna geen comments ooit van je gehad, was ook maar weig in je subforumpie, maar bedankt voor wat je hebt gedaan.
We maken er een feestje van, want een vertrek moet je goed afsluiten, en niet somber.
Proost !
hopelijk blijft je activelist wel leven
Die is ook van zeefOp vrijdag 05 oktober 2001 12:09 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
hopelijk blijft je activelist wel leven
Jeremy Clarkson
Veel succes.....
Traag staat nog steeds als moderator bij
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/11
das niet relevantOp vrijdag 05 oktober 2001 21:23 schreef lester het volgende:
beetje offtopic maar goed
Traag staat nog steeds als moderator bij
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/11
en van traagOp vrijdag 05 oktober 2001 18:05 schreef Traag het volgende:
[..]
Die is ook van zeef