Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
IMHO was je de beste mod around here, een echte miljoenpoot
I'll miss those *snif*Door Traag -
done
Door Traag -
afgehandeld
/me starts singing: For he was a jolly good fellow...
Verwijderd
Sluit ik mij bij aanOp dinsdag 02 oktober 2001 12:16 schreef Diadem het volgende in het mededelingenforum:
Wat kan er gezegd worden?
GoT zal nooit meer hetzelfde zijn...
Spijt me dat je weg gaat
iig veel succes bij wat je verder gaat doen en dat we je vaak als "gewone" user mogen tegenkomen
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
En voor de keer dat je een mailtje met een antwoord had gestuurd (weet je vast niet meer
Maja... hij komt er volgens mij achter dat hij .... weer verder moet...
Jammer
Traag iig bedankt.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
ps. kijk ik in z'n profile en precies 11111 posts bij traag, toeval?
Ik denk het wel dat het toeval is, want tel de eerste drie bij elkaar op, doe dat min het eerste getal. Neem dan de laatste 2 getallen, en tel die bij het eerste getal >> 11124.Op woensdag 03 oktober 2001 11:07 schreef arjo_kamp het volgende:
tjach, we deelden niet altijd dezelfde mening *met name de warez gerichte dingetjes*, maar hij heeft zich toch 200% ingezet voor GoT en daar was ie hier voor.
ps. kijk ik in z'n profile en precies 11111 posts bij traag, toeval?
Eej dat is zijn userid. Toeval, of ...
Verwijderd
Mischien wat aan de late kant (net terug van vakantie), succes en bedankt (ten tijde dat ik VM van TMF was en je ook regelmatig "sprak" op IRC).
Het ga je goed...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Naampje is een kwestie van ff wachten tot een DB admin dat f1x0r3t.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
aha, weet ik dat ook weer, tenxOp woensdag 03 oktober 2001 23:48 schreef Jotti het volgende:
Voorlopig neemt Buzzman dat over
Naampje is een kwestie van ff wachten tot een DB admin dat f1x0r3t.
PIII 800@804 Mhz
[totaal geheel niet meer normaal offtopic]Op woensdag 03 oktober 2001 23:14 schreef kamstra het volgende:
beetje onzinnig om er een nieuw topic aan te wijden, maar ik vroeg me af, nu Traag weg is als modje van WOS, wie volgt hem daar nu precies op? Want in het mededelingenforum staat wel iets over Buzzman en Icestorm, maar dat gaat niet over de moderator van WOS. Nu staat er achter dit forum nog de naam van Traag. Is er nog niet bekend wie hem hier gaat opvolgen?
kamstra ik zie daar in je sig het latijnse
PIII 800@804 Mhz
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Anyway, ik heb bijna geen comments ooit van je gehad, was ook maar weig in je subforumpie, maar bedankt voor wat je hebt gedaan.
We maken er een feestje van, want een vertrek moet je goed afsluiten, en niet somber.
Proost !
hopelijk blijft je activelist wel leven
Die is ook van zeefOp vrijdag 05 oktober 2001 12:09 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
hopelijk blijft je activelist wel leven
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Veel succes.....
Traag staat nog steeds als moderator bij
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/11
das niet relevantOp vrijdag 05 oktober 2001 21:23 schreef lester het volgende:
beetje offtopic maar goed
Traag staat nog steeds als moderator bij
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/11
en van traagOp vrijdag 05 oktober 2001 18:05 schreef Traag het volgende:
[..]
Die is ook van zeef