Is dat in Windows of zelfs ook in het BIOS?
No production networks were harmed during this posting
Ik zal morgen verder kijken..als dit topic dan nog los is.
De makkelijkste oplossing zou batterij zijn. Of wellicht ee BIOS flash.
No production networks were harmed during this posting
Batterij is een jaar geleden vervangen.
En mag ik een domme vraag stellen?
Zo ja,"wat is bios flash?"
En mag ik een domme vraag stellen?
Zo ja,"wat is bios flash?"
Betekent een nieuwe versie van je BIOS (is software die draait op een BIOS-chip) ophalen van internet en 'installeren' op je BIOS-chip.
Dit proces heet flashen.
Dit proces heet flashen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
batterij is het zeer zeker niet want anders zou de tijd bij iedere start 12 uur zijn en dan tellen vanaf dat moment
in dit geval loopt de hele tijd niet en er staat ook niet bij dat het 12 uur is dus de batterij is dubbel uitgesloten
bios flash si denk ik een grotere kans dat het goedkomt, en ja als het een neiuwe computer is dan zou ik zelf het mobo terugbregen
maar ik las dat de batterij een jaar geledeen was vervangen dus nieuw zal de computer dan niet zijn
in dit geval loopt de hele tijd niet en er staat ook niet bij dat het 12 uur is dus de batterij is dubbel uitgesloten
bios flash si denk ik een grotere kans dat het goedkomt, en ja als het een neiuwe computer is dan zou ik zelf het mobo terugbregen
maar ik las dat de batterij een jaar geledeen was vervangen dus nieuw zal de computer dan niet zijn
Nee dat klopt het is een Pentium 75 Mhz,
hij is niet van mij hoor!!
Pagina: 1