Bericht hierboven
Verwijderd
kheb de thread niet helemaal doorgelezen kan iemand mij vertellen in welk tijdsbestek we nu kijken? jaar, 2 jaar of meer?
Virussen? Scan ze hier!
Paar weken dacht ik op te maken uit de pagina op tweakersnetOp zondag 14 oktober 2001 14:02 schreef mafiasven het volgende:
ik zou het graag willen nemen als het de prijzen niet al teveel boven chello liggen
kheb de thread niet helemaal doorgelezen kan iemand mij vertellen in welk tijdsbestek we nu kijken? jaar, 2 jaar of meer?
Cistron Broadband 512Prijzen kan ik nog niet geven, maar ze zijn goed vergelijkbaar met Cistron en in de snellere gevallen zelfs iets goedkoper).
Maandelijks 44 EURO ( NLG 96,96) incl. BTW of
443,70 EURO ( NLG 977,78) per jaar incl. BTW
Dat is 19% (tax-free) korting t.o.v. maandabo
Cistron Broadband 1024
Maandelijks 69 EURO (NLG 152,06) incl. BTW
695,80 EURO ( NLG 1533,34) per jaar incl. BTW
Cistron Broadband 2048
Maandelijks 89 EURO (NLG 196,13) incl. BTW
897,48 EURO ( NLG 1977,78) per jaar incl. BTW
ADSL van Scarlet wordt in samenwerking met BBNed aangeboden een geeft u de keus uit drie pakketten:
Soort Pakket Download Upload Prijs per maand Opmerking
Comfort Pakket 512 kbps 128 kbps 99,-- incl. BTW
Comfort Plus pakket 1024 kbps 256 kbps 169,-- incl. BTW
Comfort Maximaal pakket 2Mbps** 512 kbps 249,- incl. BTW
** De snelheid kan varieren tussen de 8Mbps en 2Mbps afhankelijk van de afstand tot de wijkcentrale.
----------------------
Deze prijzen zijn voor de geboden snelheid, althans in vergelijking met Mxstream, niet hoog (bij Cistron bijv. op jaarbasis 90,- per maand voor 512/128). En als TweakDSL daar nog eens onder gaat ben ík verkocht!
Kevin
De reden dat je in dat soort gehuchten (Op zondag 14 oktober 2001 14:02 schreef wildhagen het volgende:
Mooi... en wat is de dekking? (Lees: kan je het in dorpen waar je nu nog niks aan kabel/ADSL kan krijgen wel TweakDSL krijgen?)
(denk ik, eigenlijk is dit niet echt mijn terrein
Damn was Cistron zo duur...Op zondag 14 oktober 2001 14:34 schreef KevinLevie het volgende:
[..]
Cistron Broadband 512
[..]
Kzit nu met 1536/128 voor 100 piek per maand (chello), en wil ik overstappen moet de upload toch wel hoger liggen en de download niet lager.
En kosten ook niet al te veel hoger dan 100 piek per maand (lieft lager natuurlijk)
'k heb net ff gechecket..volgens BBned kan ik DSL krijgen via hun..
maaar betekend dit ook vanzelf dat ik ook dsl via tweakdsl kan krijgen?
ps. ik weet dat ik wel een behoorlijk eindje van de centrale afzit... Hoe wil tweakdsl mij garanderen dat ik bijv. 8mbit down heb, als ik voor dat pakket kies?
Of wordt er eerst een test gedaan, (iets downloaden vanuit de proxy bijv.) en dat je aan die resultaten kan zien wat jou maximale snelheid is --> beste pakket...
Dat lijkt mij wel een hele goede service namelijk...
(de installateur zou ff kunnen testen, download vn bijv. 10Mb uit de proxy, snelheid meten, berekenen welk pakket...
Bedoel alles beter dan een Casema basic abbo!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Op zondag 14 oktober 2001 14:58 schreef Cutebritney het volgende:
jeeej !
'k heb net ff gechecket..volgens BBned kan ik DSL krijgen via hun..
Het is helaas nog niet bekend wanneer dsl in uw buurt beschikbaar komt.
De plannen voor het gereed maken van centrales worden steeds uitgebreid.
Verwijderd
tja wie woont er nou ook in zo'n vaag dorpOp zondag 14 oktober 2001 16:02 schreef Bobbert het volgende:
[..]

Het is helaas nog niet bekend wanneer dsl in uw buurt beschikbaar komt.
De plannen voor het gereed maken van centrales worden steeds uitgebreid.
hier hebben ze t al wel, alleen ik vind de prijzen toch een beetje schrikken hoor
Hier nog een. Hoop wel dat met de financiele planning daar rekening mee is gehouden.Op zondag 14 oktober 2001 13:27 schreef YT-Croc het volgende:
Ik zit komende maanden nog aan KPN vast1 jarig contract heh
 May the Force be with you  
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
YES:
DSL is beschikbaar in uw regio
Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gereed is voor dsl.
Hilversum
En wees eerlijk, dat gaat dan echt gebeuren.
Om eerlijk te zijn zou dat voor mij dan ook de reden zijn om over te stappen.
Ik ben nu best tevreden met mijn @home lijntje alleen die 16k up is K*T
Wel hoop ik dat t.net zich niet als 100% provider gaat gedragen..
Maar nogmaal, als het allemaal lukt ga ik ervoor
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 14 oktober 2001 14:01 schreef Floris Diemel het volgende:
8192/512kbit (later stadium)
 ik sta te springen!!kan niet wachten!
 ik sta te springen!!kan niet wachten!
                    Verwijderd
wil je er ook veel voor betalen dan ?Op maandag 15 oktober 2001 18:38 schreef pentium het volgende:
[..]
[afbeelding] ik sta te springen!!kan niet wachten!
Verwijderd
ligt er aan......Op maandag 15 oktober 2001 18:48 schreef mafiasven het volgende:
[..]
wil je er ook veel voor betalen dan ?
prijsvergelijking met www.bredband.nl
maar die hebben data-limiet
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
wat is niet te hoog? kwil weleens cijfers horenOp maandag 15 oktober 2001 20:46 schreef InterFreak het volgende:
Ik ga ut opzekers nemen! als de prijzen niet al te hoog zijn! Maar dat zal wel niet
kwil ook wel overstappen alleen $$ is wel belangrijk
Ik heb het draadje overigens niet helemaal doorgelezen, dus misschien een overbodige opmerking:
De Online helpdesk kan mooi een nieuw forum worden op GoT
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Het is niet zo dat Floor zelf alle bits handmatig gaat overgooien hoorOp maandag 15 oktober 2001 15:39 schreef Sourcerer het volgende:
hm kan de leiding van Tweakers.net dit allemaal wel aan? ik bedoel adsl is een hele bezigheid lijkt mij
Daarnaast is het een samenwerkingsverband en geen 'T.net-only' iets.
vooral die laatste vorm
ikke is iedergeval alvast aangemeld bij deze
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Enne... het moet wel iets goedkoper zijn dan Cistron.
Maar IK WIL TWEAKDSL!!
Putting the bit in Biton since 1997
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik hoop alleen dat TweakDSL ook goede support zal gaan verlenen. Want dat is het grootste probleem van de meeste providers...
Ik wil nl graag die adsl via tweakers.
Lees... !Op woensdag 24 oktober 2001 16:37 schreef MartNL het volgende:
Waar kan ik me aanmelden?
Ik wil nl graag die adsl via tweakers.
Je kunt je simpelweg nog niet aanmelden. Niets is nog zeker.
En je gaat kansloos bij elkaar zitten leechen op elkaars FTP, allemaal dus onn-net! want ieder heeft ASDL via Tweakers..
Dat word dan toch niet bij het dataverkeer geregeld, en dan heb je dus ook niets met fair use policy te maken?!
Want wij als tweakertjes zouden ons dat helemaal kansloos gaar kunnen downloaden. Zolang het maar een mede tweaker is!
American Express vraagbaak
Verwijderd
WAAAAAAAUUUUUUUW!!!!!!!!Uit de postcode-check is gebleken dat het helaas niet mogelijk is Mxstream op uw locatie te leveren.
---
Mxstream maakt gebruik van de ADSL-technologie. De prestaties van deze technologie zijn afhankelijk van de lengte van de ondergrondse telefoonkabel. Bij te lange ondergrondse telefoonkabels voldoet de kwaliteit van ADSL niet meer aan de kwaliteitsnormen van KPN Telecom.
Hoewel Mxstream op de door u gewenste locatie technisch niet geleverd kan worden, kunt u natuurlijk wel gebruikmaken van een van de alternatieven die KPN Telecom u te bieden heeft. Bijvoorbeeld een ISDN-verbinding waarmee u tegelijkertijd kunt bellen en internetten. Meer informatie over ISDN vindt u op www.kpn.com.
TweakISDN
)*&@#(^@$ KPN!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!! * p_m wordt er moe van!Op vrijdag 26 oktober 2001 02:23 schreef VaagOH het volgende:
[..]
WAAAAAAAUUUUUUUW!!!!!!!!
TweakISDN
)*&@#(^@$ KPN!
HET LOOPT NIET VIA MXSTREAM, MAAR VIA BBNED
Je kunt op bbned website of op bv. http://www.cistron.nl de postcodecheck doen.
Ik heb ook nog geen Mxstream, maar jan2002 wel BBNED.
Ik heb er al een hele tijd niks meer van gehoord. (na het bericht op de frontpage)
Of was het een grap
Hoop het niet heh
Verwijderd
:strip_icc():strip_exif()/u/4738/crop61e94d5cc0eac.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/14/wildhagen60x60.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/26926/pink.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/3319/GoT-Logo%2520-%2520Webicon.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/21590/icon4.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/28754/avatar.gif?f=community) 
            /u/31784/crop64eb3a226fb30.png?f=community) 
            /u/5402/crop59cd7f570677b_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/8072/70px-SHODAN.jpg?f=community) 
             IGR(lees: DEMOS1
 IGR(lees: DEMOS1 :strip_icc():strip_exif()/u/1230/decepgot.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/10069/neutron1.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/4757/logo.jpg?f=community)