Helsie:
Eigenlijk is hier een beetje sprake van een misverstand. Ik zal het een en ander toelichten, maar vooraf: die waarschuwing wordt ingetrokken.
Zoals je zelf ook gemerkt zult hebben ging de draad razendsnel, en het tempo waarmee GoT mijn browser binnen kwam druppelen was vergelijkbaar met dikke stront door een trechter. Het is lastig een draad in de gaten houden dan, kan ik je verzekeren, laat staan modden.
Zoals je misschien ook wel gemerkt zult hebben was ik op dat moment de enige moderator die online was (en vooral: die die draad in de gaten hield) en dát daar iets moest gebeuren was ook jou duidelijk, blijkt uit bovenstaande posts.
Net toen ik op het punt stond jouw waarschuwin in te trekken las ik dit:
Je doet net alsof het zo'n gunst is om hier te mogen komen. Autoritair mannetje.
Opzich geld actie = reactie, maar dat zorgde er in ieder geval voor dat ik even geen zin had om die waarschuwing in te trekken. Heb ik dus ook niet gedaan, en ik heb even een pauze genomen. Daarna was Llwella online, die heeft vanaf dat moment verder met de draad bezig gehouden.
Waarschuwing wordt dus ingetrokken, maar ik hoop dat je ook mijn kant van het verhaal begrijpt.