Toon posts:

kan iemand mij uitleggen wat nu wel en niet mag??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vraag:

ik heb een tijdje geleden een onterechte ban gekregen (maar dat is gelukkig goed afgelopen) maar nu wil ik duidelijk hebben wat nu wel en wat nu niet mag op got.

Mag ik een link vragen waar ik bepaalde mp3's kan downloaden? -nee zeker??

wordt mp3 hier eigenlijk als warez gezien? bedoel dus dat je niet mag praten over kazaa, winmx etc?

wanneer is een spel warez? ik heb bv een tijdje terug een request gedaan waar ik een heel oud spel kon downloaden. Dit werd toen als warez gezien, maar gelukkig bleek dit niet het geval. maar bv een spel uit 1989 is dat nog warez? nee toch?

wat wordt er precies met flamen bedoelt? een opmerking die een beetje provocerend is? heb je daar bv 2 voorbeelden van, dus 1 flame wat wel kan en 1 flame wat niet kan?

* let op ik wil hier dus geen warez/flames of iets dergelijks zien die mij een ban kunnen geven. Ik wil alleen duidelijk hebben wat nu wel en wat nu niet kan op het forum

Verwijderd

Uh....read the faq?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 13:07 schreef Coolie het volgende:

wordt mp3 hier eigenlijk als warez gezien? bedoel dus dat je niet mag praten over kazaa, winmx etc?
Je mag wel praten over Kazaa/WinMX :) Je mag zelfs een link geven naar www.kazaa.com :) Alleen geen directe links naar MP3's waarover copyright zit.

They made me do it.

Verwijderd

Volgens mij mag je helemaal niet linken naar MP3'z want je kan nooit alle mp3'z checken op Copyright omdat je dat ook kan verwijderen..

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zucht hebben die modjes zo hun best gedaan op de FAQ , wordt ie nog niet gebruikt

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 13:07 schreef Coolie het volgende:
Mag ik een link vragen waar ik bepaalde mp3's kan downloaden? -nee zeker??
Als het een illegaal mp3-tje is niet nee (dus de meeste mp3-tjes niet inderdaad)
Jawel hoor, dat mag gewoon.
wanneer is een spel warez? ik heb bv een tijdje terug een request gedaan waar ik een heel oud spel kon downloaden. Dit werd toen als warez gezien, maar gelukkig bleek dit niet het geval. maar bv een spel uit 1989 is dat nog warez? nee toch?
Een spel is warez zolang het niet legaal via internet gedistribueerd mag worden.
Als er op een oud spel nog gewoon een copyright rust mag het dus niet.
Als het copyright vrij is, of de maker heeft aangegeven dat je het vrijelijk mag verspreiden, dan is er uiteraard geen probleem.
wat wordt er precies met flamen bedoelt? een opmerking die een beetje provocerend is? heb je daar bv 2 voorbeelden van, dus 1 flame wat wel kan en 1 flame wat niet kan?
Ik denk dat dat je dat zelf ook wel kan bedenken.
Provoceren is niet aardig.
Gedraag je gewoon netjes, dan is alles ok :)
(check voor info over waarschuwingen enzo even de thread over het banbeleid in [forum=32])

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 13:09 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Je mag wel praten over Kazaa/WinMX :) Je mag zelfs een link geven naar www.kazaa.com :) Alleen geen directe links naar MP3's waarover copyright zit.
oh dus ik mag bv ook vragen welk mp3 search programma het beste is en een link daarnaa toe vragen?? (ik gebruik dus kazaa maar dat mag ik dus gewoon zeggen?)

• Gardocki
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 13:11 schreef Xtentic het volgende:
Volgens mij mag je helemaal niet linken naar MP3'z want je kan nooit alle mp3'z checken op Copyright omdat je dat ook kan verwijderen..
wel stukjes ervan +- 10 seconden. Zoals ze hier meestal doen.

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 13:11 schreef Coolie het volgende:

[..]

oh dus ik mag bv ook vragen welk mp3 search programma het beste is en een link daarnaa toe vragen?? (ik gebruik dus kazaa maar dat mag ik dus gewoon zeggen?)
Ja :)

They made me do it.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 13:12 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

wel stukjes ervan +- 10 seconden. Zoals ze hier meestal doen.
Okey maar dan mag je ook wel een DLL van een programma posten, tis maar een 'preview' :+ . Is toch een beetje vaag vind je niet?

• Gardocki
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 13:13 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Okey maar dan mag je ook wel een DLL van een programma posten, tis maar een 'preview' :+ . Is toch een beetje vaag vind je niet?
Dat mag weer niet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.smoothy.f2s.com/copy.bmp

(sorry voor het grote plaatje)

They made me do it.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 13:13 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Nee dan moet je een _stukje_ van een dll posten, die vergelijking van jou gaat niet op :)

Verwijderd

Topicstarter
en nog iets over divx mag je daarover praten? ja zeker?
maar dan mag je natuurlijk weer niet zeggen hoe je eraan komt ofzo of een link vragen/posten

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 29 september 2001 13:18 schreef Coolie het volgende:
maar dan mag je natuurlijk weer niet zeggen hoe je eraan komt ofzo of een link vragen/posten
Bril-jant :D
Sorry. Je hebt iig 100% gelijk.

• Gardocki
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 13:18 schreef Coolie het volgende:
Je leert al snel :)

They made me do it.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 13:17 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Nee dan moet je een _stukje_ van een dll posten, die vergelijking van jou gaat niet op :)
:D

ach ik post hier toch geen warez ed. Dat laat ik aan anderen over ;) ook DLL'z en troep zou ik nooit plaatsen, wel links naar FTP Search engines >:)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 13:19 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Bril-jant :D
Sorry. Je hebt iig 100% gelijk.
Voor de duidelijkheid, dit staat ook keurig in de FAQ: Mp3, DivX en andere dingen, mag ik daar over praten? :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Je mag best zeggen dat je ze van een Fxp board pluk, maar daar mag je denk ik de url niet van geven. Maar weer wel de naam.
En je mag ook geen links geven naar ftp servers waar ze opstaan.
Eigenlijk gewoon logisch nadenken, dan weet je wel wat wel of niet mag.

Verwijderd

Topicstarter
de meeste dingen leken me logisch maar ik wil het gewoon ff zeker weten omdat ik namelijk geen ban wil hebben. Alleen vind ik het best raar dat een spel uit 1988 warez is (tenzij het vrijgegeven is) maar ja dan hou ik daar rekening mee! :)

Verwijderd

zolang er geen directe link naar bestanden en of locaties waar warez/copyrighted files staan is alles okey :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 13:22 schreef Xtentic het volgende:
zolang er geen directe link naar bestanden en of locaties waar warez/copyrighted files staan is alles okey :+
ok dan!
Pagina: 1