1.3 mb weg van MP3 speler?!?

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
ik heb net een nomadIIc mp3 player gekocht, gaaf ding.
direct de firmware upgegrade naar 1.04

er zit 32 mb in (uit te breiden met smartmediacards)

Ik heb alleen een probleem sinds gisteren avond blijft 1.3 mb altijd bezet, ik heb het geheugen al tig keer geformateerd en de firmware er opnieuw opgezet. niks helpt.

als ik alles eraf gooi zegt hij dus dat 30.7 mb vrij is en 1.3 mb bezet is.

Kan iemand me helpen.

Creative en de winkel laten het ook al afweten ik hoop jullie niet *D

bedankt alvast

mr._Anderson

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
IS die update niet 1.3 meg toevallig? :)

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:38

Leon

Rise Of The Robots

De nomad gebruikt volgens mij een deel van het geheugen voor de firmware en voor de presets van de radio en zo.. :?

Eeuwige n00b

Verwijderd

weet je zeker dat het idd niet de firmware is? Ik ben standaard ook dik een halve MB kwijt op m'n rio500 en dat wordt al snel veel meer als je ook nog van die leuke opstartfilmpjes enzo derin knalt. Niet dat het echt uitmaakt met 128MB :)

Verwijderd

ik zou zeggen leg hem op de grond pak een grote hamer en leef je uit en koop een nieuwe

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Mijn speler heeft geen radio, en ik weet zeker dat de firmware voor de nomadIIC is!

En er zit wel iets van logica in maar waarom had ik in het begin dan nog wel die 1.3 mb tot mijn beschikking, zelfs na een paar keer geformateerd en nieuwe liedjes er op zetten was er nog niks aan de hand.

Ik blijf het vreemd vinden, en ik heb inderdaad wel zin om er op te gaan springen, helaas ben ik te arm om
dat te doen |:(

thanks for the reactions *D

mr._Anderson

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Pagina: 1