-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
De nomad gebruikt volgens mij een deel van het geheugen voor de firmware en voor de presets van de radio en zo..
Eeuwige n00b
Verwijderd
weet je zeker dat het idd niet de firmware is? Ik ben standaard ook dik een halve MB kwijt op m'n rio500 en dat wordt al snel veel meer als je ook nog van die leuke opstartfilmpjes enzo derin knalt. Niet dat het echt uitmaakt met 128MB
Mijn speler heeft geen radio, en ik weet zeker dat de firmware voor de nomadIIC is!
En er zit wel iets van logica in maar waarom had ik in het begin dan nog wel die 1.3 mb tot mijn beschikking, zelfs na een paar keer geformateerd en nieuwe liedjes er op zetten was er nog niks aan de hand.
Ik blijf het vreemd vinden, en ik heb inderdaad wel zin om er op te gaan springen, helaas ben ik te arm om
dat te doen
thanks for the reactions
mr._Anderson
En er zit wel iets van logica in maar waarom had ik in het begin dan nog wel die 1.3 mb tot mijn beschikking, zelfs na een paar keer geformateerd en nieuwe liedjes er op zetten was er nog niks aan de hand.
Ik blijf het vreemd vinden, en ik heb inderdaad wel zin om er op te gaan springen, helaas ben ik te arm om
dat te doen
thanks for the reactions
mr._Anderson
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Pagina: 1