Ik ben bezig een site te maken voor Magic: The Gathering. Dat is een kaartspel. Maar dat is niet mijn probleem.
Ik heb een probleem met mijn HTML. Om precies te zijn, een probleem met mijn tabellen. (ja, ik heb op GoT gezocht. De eerste 3 bladzijden van de search (de meest recente) doorgelezen op zoek naar mijn probleem, maar dat mocht niet baten.
Ik heb een stuk of wat tabellen (4 rijen horizontaal, 4 verticaal). Een van de horizontale fuckt de ander helemaal op. Hij doordat hij groter wordt, wordt een andere tabel helemaal weggeduwd en een andere tabel wordt zinloos te groot, waardoor diens plaatje veel te vaak achter elkaar wordt gezien. Hoe kan ik dat oplossen?
Zucht...
Wie kan me helpen?
(ben ftp programma aan 't downen, dan zet ik 'm op webspace dat je 'm kan zien)
Ik heb een probleem met mijn HTML. Om precies te zijn, een probleem met mijn tabellen. (ja, ik heb op GoT gezocht. De eerste 3 bladzijden van de search (de meest recente) doorgelezen op zoek naar mijn probleem, maar dat mocht niet baten.
Ik heb een stuk of wat tabellen (4 rijen horizontaal, 4 verticaal). Een van de horizontale fuckt de ander helemaal op. Hij doordat hij groter wordt, wordt een andere tabel helemaal weggeduwd en een andere tabel wordt zinloos te groot, waardoor diens plaatje veel te vaak achter elkaar wordt gezien. Hoe kan ik dat oplossen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| <HTML> <HEAD> <TITLE> Dominaria's Westcorner </TITLE> </HEAD> <BODY BGCOLOR="black" Text="yellow"> <CENTER><!-- center alles --> <TABLE BORDER=0 WIDTH=750 HEIGHT=100% ALIGN="middle" CELLSPACING=0> <TR> <TD COLSPAN=4 HEIGHT=94 BACKGROUND="upper.jpg"><CENTER></CENTER></TD><!-- cel met titel --> </TR> <TR> <TD COLSPAN=2 HEIGHT=237 BACKGROUND="leftbut.jpg"></TD><!-- de cel rechts voor de items --> <TD ROWSPAN=2 WIDTH=549> <!-- VANAF HIER DE TEXT PLAATSEN! --> <BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR><BR> <!-- EINDE TEXT PLAATSEN! --> </TD> <TD WIDTH=40 ROWSPAN=2 BACKGROUND="rechts.jpg"></TD><!-- de cel rechts. --> </TR> <TR> <TD BACKGROUND="left.jpg" WIDTH=16></TD> <TD WIDTH=145></TD> <TD></TD> <TD></TD> </TR> <TR> <TD COLSPAN=4 HEIGHT=54 BACKGROUND="lower.jpg"><CENTER></CENTER></TD> </TR> </TABLE> </CENTER><!-- einde center alles. --> |
Zucht...
Wie kan me helpen?
(ben ftp programma aan 't downen, dan zet ik 'm op webspace dat je 'm kan zien)