Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

en wat dan met het heelal? zou het hele heelal in een computer-achtig-iets zitten! moet je wel een behoorlijke opslagcapaciteit hebben! >:)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29310

Ach ja zo zou je ook kunnen denken dat alles in een pc past.

Denk eens aan een Atoom waar iedereen en alles is uit opgebouwd.. Om een atoom zwerven altijd meerdere atomen die een bepaalde richting volgen.

En heeft 1 middelpunt die warmer is dan de rest van de zwevers erom heen.

Is dat ook niet zo met de zon? Is dat dan de atoom in een groter geheel? Maken wij misschien deel uit van een mens? En zijn wij bacterieen die over X aantal jaar lekker andere zonnestelsels (of atomen) ziek gaan maken? Zodat wij een ander hemellichaam gaan lopen verkloten? Weleens over nagedacht?

VAAG HE?

Maar de matrix RULEERD! Lekker onwerkelijk en toch zo herkenbaar als persoon dat je je soms zo onwerkelijk kan voelen.

Moet je maar eens LSD gebruiken haha dan weet je het verschil pas tussen onwerkelijkheid en realiteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:51 schreef _the_crow_ het volgende:
en wat dan met het heelal? zou het hele heelal in een computer-achtig-iets zitten! moet je wel een behoorlijke opslagcapaciteit hebben! >:)
Nee hoor, om iemand te laten denken dat er een heelal is, hoeft ie er nog niet te zijn.... Niet elke ster hoeft apart opgeslagen te zijn ofzo hoor..

enneh.. NewAgePerformance.. LSD is iets te gevaarlijk, er is vast wel een beter alternatief. :)

Iedereen is speciaal, behalve ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34023

Op vrijdag 26 oktober 2001 21:16 schreef NewAgePerformance het volgende:
Moet je maar eens LSD gebruiken haha dan weet je het verschil pas tussen onwerkelijkheid en realiteit!
Ik heb paar x LSD gehad. Ik zag huizen door de straat rennen :) En een vliegtuig in de straat landen. Zwaar kikke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37392

Op maandag 29 oktober 2001 10:32 schreef The_Messenger het volgende:

[..]

Ik heb paar x LSD gehad. Ik zag huizen door de straat rennen :) En een vliegtuig in de straat landen. Zwaar kikke :)
Ik ben dus een keer enorm fout gegaan in een Bad Trip.
Niet leuk.

Was ervan overtuigd dat ik gek werd en zou blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 16:24

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Op maandag 29 oktober 2001 12:58 schreef Links234 het volgende:

[..]

Niet leuk.

Bij mij enigde iedere paddotrip bad, dus voor mij geen lsd...

Zoek wat je niet eerder vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34023

Op maandag 29 oktober 2001 12:58 schreef Links234 het volgende:

[..]

Niet leuk.

Heb ik ook gehad, alleen dan van paddo's. Op onderstaande link kun je de report lezen. Twas net LSD zo fout ging ik :(

http://members1.chello.nl/~g.blom01/menu/Ervaringen/01-09-2001.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnoom
Ik dacht altijd dat LSD heel eng was, omdat je er jaren later nog last van kon krijgen. Dat je gewoon ergens loopt en je opeens weer super aan het trippen bent...jaren na het gebruik van lsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 20-06 10:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Uhh :)

Leuk offtopic >:)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6927

idd!
eeehm
wat was het topic ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38423

Wat ik heel vaag vind aan the matrix is dit:

Als er een Matrix is die een echte wereld simuleert dan worden er in the matrix ook kinderen geboren. Maar als je nou begint met een programma genaamd the matrix waar iemand twee baby's op aansluit en die groeien op in the matrix.. Wat nou als die twee kinderen krijgen. zijn het er dan ineens drie mensen die zijn aangesloten????? :? dat kan toch niet......

Over zulke vragen kan je wel eeuwen filosoferen etc.... maar zal je ooit een duidelijk antwoord kunnen krijgen???

Ik denk het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6927

tsja
als je een programma zoals de sims neemt
en ze maken daar een kindje, dan is er idd een extra actor bijgekomen binnen de boundaries van het programma.
the matrix is ook maar een sci-fi film hoor ;)
net zoals met die films waarin ruimteschepen woosh doen als ze langs planeten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

[offtopic] dit was toch gelockt? userban?
[sorry mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15671

Op vrijdag 26 oktober 2001 20:51 schreef _the_crow_ het volgende:
Alles is opslag van zichzelf. Dus geen opslag nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnoom
Op woensdag 31 oktober 2001 18:15 schreef nicodr88 het volgende:
Wat ik heel vaag vind aan the matrix is dit:

Als er een Matrix is die een echte wereld simuleert dan worden er in the matrix ook kinderen geboren. Maar als je nou begint met een programma genaamd the matrix waar iemand twee baby's op aansluit en die groeien op in the matrix.. Wat nou als die twee kinderen krijgen. zijn het er dan ineens drie mensen die zijn aangesloten????? :? dat kan toch niet......

Over zulke vragen kan je wel eeuwen filosoferen etc.... maar zal je ooit een duidelijk antwoord kunnen krijgen???

Ik denk het niet...
Heu? Dat kind word toch gewoon gesimuleert door de computer. Er hoeft toch geen heel nieuw bewustzijn te komen, dat lijkt me namelijk nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38423

Heu? Dat kind word toch gewoon gesimuleert door de computer. Er hoeft toch geen heel nieuw bewustzijn te komen, dat lijkt me namelijk nergens voor nodig.
Nee dat weet ik, maar waarom hebben ze in The Matrix dan akkers waar triljoenen mensen opliggen? DAt is dan toch een ongeloofelijk k$t werk om al die mensen daar in zo'n cel neer te pleuren?

Alle details worden wel onderhanden genomen in deze topic.... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 20-06 10:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Op woensdag 31 oktober 2001 23:29 schreef nicodr88 het volgende:

[..]

Nee dat weet ik, maar waarom hebben ze in The Matrix dan akkers waar triljoenen mensen opliggen? DAt is dan toch een ongeloofelijk k$t werk om al die mensen daar in zo'n cel neer te pleuren?

Alle details worden wel onderhanden genomen in deze topic.... lol
De mensen zitten in de cellen omdat mensen heel wat energie kunnen produceren.

Hun bewustzijn is ingeplugged in the matrix, eigelijk zouden ze idd mensen zonder hersenen (eigelijk bewustzijn) moeten nemen veel makkelijker :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 12:22

FCA

Het ging juist om de hersenenergie....

Wat ook wel een interessante gedachte is, is dat je misschien gedachtenpatronen (memen) als levensvorm zou kunnen zien. Die voeden zich namelijk (met hersen-energie), ze planten zich voort (mensen raken overtuigd), en ze evolueren.
Dit zou je dan ook als een soort van levend wezen kunnen zien.
De hele mensheid als hersenen, die dan impulsen (communicatie) uitwisselen, net zoals hersencellen.
Dan zou dat een soort van Matrix zijn, maar dan anders.

Verandert z'n sig te weinig.

Pagina: 1 2 Laatste