1x was zat...er staat al genoegOp woensdag 23 mei 2001 18:56 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
"GoT server overbelast na oplichting"
Verwijderd
Wachten todat ik een nieuwe mail van hem krijgOp woensdag 23 mei 2001 18:56 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Wat gaan we nou verder doen?
Verwijderd
als ik het goed begrijp zit het zo:Op woensdag 23 mei 2001 18:56 schreef oppertweaker het volgende:
Kan iemand me nou ff vertellen welke rol H. Knot hier nou in meespeelt?
Ik heb geen zin om 12 pagina''s te lezen
jij wilde een proc kopen, gezocht op, laten we zeggen ibazar, en meneer X(de oplichter) tegen gekomen die een processor aanbied.
overeen gekomen dat jij hem wilt kopen die proc die meneer X aanbied en jij zal netjes 280 gulden betalen.
Meneer X is zelf opzoek geweest naar een proc en heeft die gevonden bij meneer Y.
hij heeft toen afgesproken met meneer Y dat hij 280 gulden zou over maken, op banknummer Y(van meneer Y).maar.....
Hij heeft jou het banknummer Y gegeven en jij hebt dat netjes betaald, want jij wist niet dat het niet van meneer X was.
dus jij betaald voor X aan Y zonder dat je het weet, Y stuurt de proc op naar X(want er is netjes betaald)
oplossing:
probeer meneer Y te contacten en vraag aan wie hij het heeft opgestuurd, zal niet zo heel moeilijk zijn want bij een overmaking via de bank moet je de plaats en de naam van de betreffende persoon invullen.(telboek en zoeken maar of ff bij de bank proberen).
als je dan ze adres weet+naam(is nodig als je pakketje opstuurt dan ga je ff langs met een stel goede vrienden en zorg je ervoor dat hij de rest van zijn leven in een rolstoel zit
ALS Oppertweaker in dezelfde studentenflat als H. Knot woont en dat ze daarom hetzelfde Ip hebben volgens hem, dan is Oppertweaker die Piet lankhorst OF die Lankhorst woont daar ook IVM hetzelfde IP.
dus we kunnen al in ieder geval stellen dat er opzet in het spel is. H Knot en Lankhorst deden dit met kwade bedoelingen.
correct me if I''m wrong...
dus we kunnen al in ieder geval stellen dat er opzet in het spel is. H Knot en Lankhorst deden dit met kwade bedoelingen.
Verwijderd
WAHHHHHHAHHAhOp woensdag 23 mei 2001 18:57 schreef Samor het volgende:
"Massa-opstand Overclockers door overspel met 280 gulden processor"
Verwijderd
We hebben hem dus al heOp woensdag 23 mei 2001 18:57 schreef jordyb het volgende:
[..]
Wachten todat ik een nieuwe mail van hem krijg
BLAOp woensdag 23 mei 2001 18:57 schreef ChUcKy2731 het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp zit het zo:
jij wilde een proc kopen, gezocht op, laten we zeggen ibazar, en meneer X(de oplichter) tegen gekomen die een processor aanbied.
overeen gekomen dat jij hem wilt kopen die proc die meneer X aanbied en jij zal netjes 280 gulden betalen.
Meneer X is zelf opzoek geweest naar een proc en heeft die gevonden bij meneer Y.
hij heeft toen afgesproken met meneer Y dat hij 280 gulden zou over maken, op banknummer Y(van meneer Y).maar.....
Hij heeft jou het banknummer Y gegeven en jij hebt dat netjes betaald, want jij wist niet dat het niet van meneer X was.
dus jij betaald voor X aan Y zonder dat je het weet, Y stuurt de proc op naar X(want er is netjes betaald)
oplossing:
probeer meneer Y te contacten en vraag aan wie hij het heeft opgestuurd, zal niet zo heel moeilijk zijn want bij een overmaking via de bank moet je de plaats en de naam van de betreffende persoon invullen.(telboek en zoeken maar of ff bij de bank proberen).
als je dan ze adres weet+naam(is nodig als je pakketje opstuurt dan ga je ff langs met een stel goede vrienden en zorg je ervoor dat hij de rest van zijn leven in een rolstoel zit
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En nu maar wachten op de volgende "aanwijzing" die een van de "trouwe medetweakers" verzint waardoor we met z''n allen weer fijn mogelijk onschuldige mensen gaan lastigvallen.
Verwijderd
printen & lezenOp woensdag 23 mei 2001 18:56 schreef oppertweaker het volgende:
Kan iemand me nou ff vertellen welke rol H. Knot hier nou in meespeelt?
Ik heb geen zin om 12 pagina''s te lezen
ik heb zelf ook 3/4 gemist
of zoals de media het meestal maakt:
"grote rellen onder hackers na oplichtings schandaal''
If it's just us, it seems like an awful waste of space
die H. k????? heeft een cputje verkocht aan ene ralph die iemand anders het geld heeft laten betalen, we willen dus weten wir ralph is, zodat we er de GoT knokploeg op af kunnen sturen!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Als die Oppertweaker dit allemaal leest en een vriend is van die H Knot.
Dan vertelt Oppertweaker het nu aan H. Knot en krijg ik geen mail meer van hem
Dan vertelt Oppertweaker het nu aan H. Knot en krijg ik geen mail meer van hem
wedde dat die topicstarter ook naast de deur woont
Allebei op 1 server??Op woensdag 23 mei 2001 18:57 schreef Kaap het volgende:
ALS Oppertweaker in dezelfde studentenflat als H. Knot woont en dat ze daarom hetzelfde Ip hebben volgens hem, dan is Oppertweaker die Piet lankhorst OF die Lankhorst woont daar ook IVM hetzelfde IP.
dat kan dus niet!! je kunt alleen het geld terugboeken als je die kerel gemachtigd hebt om geld van jou rekening af te schrijven. dit is om te voorkomen dat iemand die jij gemachtigd hebt, teveel geld van je rekening afhaalt. sorry, het is niet andersOp woensdag 23 mei 2001 14:41 schreef Kaap het volgende:
jah waarom heb je die terugboeking nog niet gedaan? wraak is zoet ja maar 280 piek terug is veel beter.
| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5
tsjonge...je mist je favoriete serie toch ook nooit?Op woensdag 23 mei 2001 18:58 schreef bwe het volgende:
[..]
printen & lezen
ik heb zelf ook 3/4 gemist
proxy?Op woensdag 23 mei 2001 18:59 schreef PsychoRealm het volgende:
[..]
Allebei op 1 server??
Oja, hackers...LOLOp woensdag 23 mei 2001 18:58 schreef HurrI het volgende:
of zoals de media het meestal maakt:
gil! al 2 keer gereload en geen nieuwe berichten!
sjaren enzoOp woensdag 23 mei 2001 19:00 schreef nielsz het volgende:
[..]
proxy?
ja, erg he?Op woensdag 23 mei 2001 19:01 schreef HurrI het volgende:
gil! al 2 keer gereload en geen nieuwe berichten!
het duurt echt 5 seconde voordat er een nieuwe post is hoor!
reload of fsaa?Op woensdag 23 mei 2001 19:02 schreef arjanscholl het volgende:
ik nu al 4x
AD morgenochtend op de voorpagina:
"Computer Nerds vechten slag uit na oplichtings schandaal!"
met een grote foto van Femme die met een ouwe monitor iemand tegen de grond rost terwijl je op de achtergrond een paar van ons die gast aan de accu met een transformator leggen.
"Computer Nerds vechten slag uit na oplichtings schandaal!"
met een grote foto van Femme die met een ouwe monitor iemand tegen de grond rost terwijl je op de achtergrond een paar van ons die gast aan de accu met een transformator leggen.
belachelijk! Dat moet veel sneller kunnenOp woensdag 23 mei 2001 19:02 schreef electrowolf het volgende:
het duurt echt 5 seconde voordat er een nieuwe post is hoor!
had mn videokaart dat maarOp woensdag 23 mei 2001 19:02 schreef Samor het volgende:
[..]
reload of fsaa?
Oppertweaker? Waar woon jij? dan kunnen we wel ff iets regelen he? dan komen we als "jou vrienden" (no offence) en dan rosse we je vriendje ff het ziekehuis in? Deal?
Verwijderd
Nee, maar is het zeker dat hij de schuldige is? Ik heb geen zin om iemand vals te beschuldigen
Internet DelenOp woensdag 23 mei 2001 18:52 schreef Kaap het volgende:
enne hoe kan jouw IP dan OOK dezelfde zijn als die van Piet Lankhorst??? leven jullie alle 3 bij elkaar ofzo?
? weet jij wat.
euh... als topicstarter de waarheid spreekt. En nog meer van dat soort dingen. Is het vriendje van oppertweaker dus de verkopende partij en geen schuldige... dus zou hij in staat zijn de oplichtende partij aan te wijzen. maarja... er kunnen dus ook nog meer fratsen uitgehaald zijn...
je volgende videokaart misschien wel?Op woensdag 23 mei 2001 19:03 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
had mn videokaart dat maar
Verwijderd
Het gaat inderdaad super snel hiero.. ff naar de wc en ja hoor.... een stuk of 12 postings verder....
niet te geloven..... wel gaaf..
Verwijderd
man, dit is spannend zo''n real time detective.....
nog ff wachten op de kloe (hoe schrijf je dat
)
greetz.. en succes
sanderb
nog ff wachten op de kloe (hoe schrijf je dat
greetz.. en succes
sanderb
clue
zekersOp woensdag 23 mei 2001 19:05 schreef Samor het volgende:
[..]
je volgende videokaart misschien wel?
blijf kijken voor de ontknopingOp woensdag 23 mei 2001 19:05 schreef aarninkron het volgende:
Het gaat inderdaad super snel hiero.. ff naar de wc en ja hoor.... een stuk of 12 postings verder....
Verwijderd
Ja het is zeker dit ip hoort toch bij z''n emailOp woensdag 23 mei 2001 19:04 schreef oppertweaker het volgende:
Nee, maar is het zeker dat hij de schuldige is? Ik heb geen zin om iemand vals te beschuldigen
een stel oude DEC hd''s van 1 gig zijn ook goed hoor, hard, klein, erg zwaar, puntig, liggen goed in de hand>:)
lekker om mee te gooien naar iemand
Verwijderd
En jij hebt hem al ingeligd?Op woensdag 23 mei 2001 19:05 schreef oppertweaker het volgende:
Best wel, we zitten hier met z''n 10en op 1 Chello lijntje, waar H.K. er 1 van is
dat doet mr. topicstarter toch ook wel...misschienOp woensdag 23 mei 2001 19:06 schreef ChUcKy2731 het volgende:
[..]
Ja het is zeker dit ip hoort toch bij z''n email
eeuh...verkeerde reply.....hehe
hahahah.. hij loopt erheen.... bescherming bij je? en hand op je portemonnee he!
Verwijderd
en jij kent jackthehacker niet?Op woensdag 23 mei 2001 19:05 schreef oppertweaker het volgende:
Best wel, we zitten hier met z''n 10en op 1 Chello lijntje, waar H.K. er 1 van is
u is wel gewapend?Op woensdag 23 mei 2001 19:06 schreef oppertweaker het volgende:
Ik loop er wel ff heen
oppertweaker...die proxy is toch niet van buitenaf te gebruiken he?
jah en het IP van Piet Lankhorst is OOK hetzelfde als die van jou EN Knot, OpperTweaker.
dus jij, H Knot en P Lankhorst wonen bij elkaar.
oplichting met voorbedachte rade dus.
ik beschuldig jou trouwens niet hoor Oppertweaker.
naar de rechter gaan en dan moet de postbank de naam enz van de rekening aan de rechter geven ..
Wat zijn nou precies de namen van de mensen om wie het gaat?
Ik ga wel ff googlen, als dat nog niet is gebeurt
Ik ga wel ff googlen, als dat nog niet is gebeurt
Verwijderd
of verticaal in te brengenOp woensdag 23 mei 2001 19:06 schreef electrowolf het volgende:
een stel oude DEC hd''s van 1 gig zijn ook goed hoor, hard, klein, erg zwaar, puntig, liggen goed in de hand>:)
Verwijderd
Kijk nou eens naar die zogenaamd gecopieerde stukjes email op pagina 1.
Heeft 1 van jullie allemaal wel eens de code voor die smileys in een email gezien ?
nou ik niet.
FAKE
Heeft 1 van jullie allemaal wel eens de code voor die smileys in een email gezien ?
nou ik niet.
FAKE
Verwijderd
Hmmm tja, die hebben dan geen recht een tweaker te zijn !.Op woensdag 23 mei 2001 19:07 schreef Kaap het volgende:
jah en het IP van Piet Lankhorst is OOK hetzelfde als die van jou EN Knot, OpperTweaker.
ja daar moet ie wel voor betalen haeOp woensdag 23 mei 2001 19:08 schreef bwe het volgende:
[..]
of verticaal in te brengen
Verwijderd
Email dat ik van hem gekregen heb.Op woensdag 23 mei 2001 19:07 schreef Kaap het volgende:
Beste Jordi,
Deal!
Kom ze maar ophalen ik woon alleen niet in Werkhoven maar is **********.... Ik hoop niet dat dit een probleef vormt.....
Greetz Ralph
>From: jbeugeling@hotmail.com
>Reply-To: jbeugeling@hotmail.com
>To: Ralphlank@hotmail.com
>Subject: Aangeboden: 128MB PC133 SDRAM (Tweakers.net Vraag & Aanbod)
>Date: Wed, 23 May 2001 16:45:26 +0200
>
>Hoi Ralph Lankhorst,
>
>Onderstaand mailtje is een reaktie op jouw Vraag & Aanbod advertentie op Tweakers.net: http://www.tweakers.net/aanbod/17233
>----------------------------------------------------------------------------
>
>Hi.
>
>Ik heb wel intresse in die reepjes.
>Maar waar woon je?? Dan wil ik het graag ophalen. Want het kan nogal snel beschadigen als het per post gaat.
>Bedankt
>JordyB
>
>----------------------------------------------------------------------------
>Je kunt je advertentie aanpassen of verwijderen met behulp van de Advertentie Manager: http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?Action=Admanager
mogelijk scenario:
1. "jackthehacker" verveelt zich.
2. "jackthehacker" verzint een leuk verhaal en registreert nog aantal keer op GoT om boel op te fokken.
3. medetweakers geloven blindelings het droevige verhaal.
4. "jackthehacker" lacht zich dood.
5. iemand nog een biertje?
6. zoutjes worden doorgegeven terwijl iedereen deze soap volgt
7. topic wordt eindelijk gesloten door een admin die eindelijk is wakker geworden.
8. SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJE!!!
9. nieuwe topic wordt gemaakt met zelfde idiote verhaal
10. weltrusten.
1. "jackthehacker" verveelt zich.
2. "jackthehacker" verzint een leuk verhaal en registreert nog aantal keer op GoT om boel op te fokken.
3. medetweakers geloven blindelings het droevige verhaal.
4. "jackthehacker" lacht zich dood.
5. iemand nog een biertje?
6. zoutjes worden doorgegeven terwijl iedereen deze soap volgt
7. topic wordt eindelijk gesloten door een admin die eindelijk is wakker geworden.
8. SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJE!!!
9. nieuwe topic wordt gemaakt met zelfde idiote verhaal
10. weltrusten.
dat doet ''t forum toch automatischOp woensdag 23 mei 2001 19:09 schreef Effi het volgende:
nou ik niet.
FAKE
die proxy.. ik hoop het niet, anders flink genaait!
euhhh. dat doet GoT hoorOp woensdag 23 mei 2001 19:09 schreef Effi het volgende:
nou ik niet.
FAKE
als je in een email een smily neerzet en je kopieerd dan naar GoT zet ie het automatisch om in een smily..... kijk zelf maar!Op woensdag 23 mei 2001 19:09 schreef Effi het volgende:
nou ik niet.
FAKE
Welke buurt woonde hij nou precies in Ede?
ik ook nietOp woensdag 23 mei 2001 19:11 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Eigenlijk geloof ik er geen hol meer van
eeuh kan twiekers.net niet ff een autorefresh inbouwen ofzo? me F5 knop is kapot gegaan
Verwijderd
Niet die boze, deze dus:Op woensdag 23 mei 2001 19:11 schreef Plague het volgende:
[..]
als je in een email een smily neerzet en je kopieerd dan naar GoT zet ie het automatisch om in een smily..... kijk zelf maar!
wie zet dat nu in een email ??
dat is dus shift punt, dubbele punt shift 0
nah het was leuk, ik heb me niet verveeld en heb zelfs opeens 3 tweakers op mijn icq lijst sinds dit topic.
whahhahahaOp woensdag 23 mei 2001 19:13 schreef ikbenveldmuis het volgende:
eeuh kan twiekers.net niet ff een autorefresh inbouwen ofzo? me F5 knop is kapot gegaan
ikOp woensdag 23 mei 2001 19:13 schreef Effi het volgende:
[..]
Niet die boze, deze dus:
wie zet dat nu in een email ??
dat is dus shift punt, dubbele punt shift 0
als je gewoon de posts leest, dan is is je reply al weer oud nieuws!!!!!!! jullie zijn gewoon te snel voor de mensheid, stelltje abnormale gevallen
, oja
gaan we met z''n alle die "plankjes" ophalen, of nemen we zelf ook wat... um.. plankjes mee?? >:)>:)
gaan we met z''n alle die "plankjes" ophalen, of nemen we zelf ook wat... um.. plankjes mee?? >:)>:)
Verwijderd
Dan ben jij de oplichter !!!Op woensdag 23 mei 2001 19:13 schreef nielsz het volgende:
[..]
ik
nielsz is de oplichter dus! verluld!
Ik zet die ook zovaak in me ICQ en mails, omdat als je ze naar een medetweaker (GoTter) tikt ze weten wat je bedoelt....
Als het IP van die Piet Lankhorst en die H.Knot hetzelfde zijn kan het misschien ook wel zijn dat het eigenlijk maar om 1 persoon gaat. Dan heeft gewoon z''n CPU ook nog. Als iemand dit bij mij zou flikken zou ik ''m schoppen waar ik ''m raken kon
.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
fok, moet ff eten, c ya als we op pagina 30 zij ofzo
ssssssOp woensdag 23 mei 2001 19:14 schreef HurrI het volgende:
nielsz is de oplichter dus! verluld!
hej de snelheid gaat omlaag
da kan niet
Verwijderd
waar zitten we nu met z''''n allen op te wachten dan?? Die gast die het topic opende heeft zich toch niet meer laten horen.
:?:?:?:?
/me sluit zich bij bwe aan.
:?:?:?:?
/me sluit zich bij bwe aan.
post till you DIE!
Als jullie het zeker weten hoor ik het graag!
Ik woon vlakbij Ede. Ga ik um wel ff opzoeken! Ik hoop wel dat ie op de bovenste verdieping woont!
* Fox-Web hoort graag een doffe klap op de stoeptegels!
Ik woon vlakbij Ede. Ga ik um wel ff opzoeken! Ik hoop wel dat ie op de bovenste verdieping woont!
Eat right. Stay fit. Die anyway.
offeuh... leeft oppertweaker nog? of is hij inmiddels geketend in een klein kamertje gezet samen met een bekend voorkomende CPU?
egoistOp woensdag 23 mei 2001 19:18 schreef Fox-Web het volgende:
Als jullie het zeker weten hoor ik het graag!
met het mes in de studeerkamerOp woensdag 23 mei 2001 19:18 schreef bwe het volgende:
heeft de butler het gedaan?