Toon posts:

[BC3] Gezocht ben opgelicht?

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.066 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Controle overschrijving
Nieuwe overschrijving Overschrijven vanaf uw Girorekening naar bank- of Girorekening
Bedrag NLG 25,00
Van Girorekening *******
Naar rekening 1763818 t.a.v. H H KNOT JR
Datum (dd-mm-jjjj) 24-05-2001
Betalingskenmerk
Mededelingen

Lang leven GirotelOnline!

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Wat een teringlijer zeg (pardon my language)! Als tweaker een beetje andere tweakers belazeren. Als eerste mag zijn account bij tweakers wel opgeheven worden!!!!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
hij zei zelf dat ie 21 was

Verwijderd

Die gozer zit dit nu te lezen op het randje van zijn stoel bang dat we achter zijn adres komen en met onze hele gang straks bij hem voor de deur staan

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:00 schreef r0ck3t het volgende:
Die gozer zit dit nu te lezen op het randje van zijn stoel bang dat we achter zijn adres komen en met onze hele gang straks bij hem voor de deur staan
hehe dat zou ik in ieder geval wel doen denk ik :) tja......

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
een vriend van mij claimt hem te kennen van een oudere advertentie. hij vertelde ook dat het een zeeuw zou zijn. aangezien die maat van me en ik ook in Zeeland wonen zou dat best goed kunnen.

er is nooit wat gezegd over Werkhoven namelijk

• Plague
  • Niet online
Als je een IP wil mot je dat (wa al eerder gezegt is) naar femme gaan..... Als je iets post word je IP geregt en kan je naar de SP gaan en opvragen wie er achter dat IP zat..... :7

Dus Femme! Werk aan de winkel voor je mede tweakers! ;)

Verwijderd

Even via de politie het zaakje regelen en zorgen dat je het adres van die gast achterhaalt..en hem dan bijna verrot schoppen....

• juanp
  • Laatst online: 18-08 20:35
Op woensdag 23 mei 2001 18:08 schreef CB het volgende:
Even via de politie het zaakje regelen en zorgen dat je het adres van die gast achterhaalt..en hem dan bijna verrot schoppen....
en dan w8en tot hij iets opgeknapt is en hem zo weer zonder genade verrot schoppen >:)

• JeroenNietDoen
en dan knevelen hem en laten we hem stenigen door all tweakers

Verwijderd

En die Mon**** is nog tweaker ook?

sjeez

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Hmmmm wat is dit voor een onzinpost in hardware algemeen. Iedereen heeft wel meteen een mening, terwijl er geen bewijs is en alleen maar een verhaal van diegene die dit topic heeft gestart. Ok het hotmail adres bestaat, so what?; kan ook gewoon een vreemde of een bekende van diegene zijn die deze topic heeft geopend. Misschien wil hij zijn ex?-vriendje wel naaien door anderen hem duizenden mailtjes te laten sturen.

Om een of andere reden denk ik dat diegene die deze topic heeft gestart nu in een deuk ligt van het lachen en jullie zijn er allemaal ingetuint, "slimme tweakers".

ps: Indien je toch opgelicht bent, schakel dan de politie in of leer van je onnozelheid.

Admin: gaarne topic verwijderen of verplaatsen naar onzinforum, dit slaat nergens op.

SLOTJE!!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jaja waar blijft het topic
zit iedereen te eten of valt er nix meer te vinden ofzo?
keep thinking ofzoiets :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:19 schreef thinkingaboutit het volgende:
Hmmmm wat is dit voor een onzinpost in hardware algemeen. Iedereen heeft wel meteen een mening, terwijl er geen bewijs is en alleen maar een verhaal van diegene die dit topic heeft gestart. Ok het hotmail adres bestaat, so what?; kan ook gewoon een vreemde of een bekende van diegene zijn die deze topic heeft geopend. Misschien wil hij zijn ex?-vriendje wel naaien door anderen hem duizenden mailtjes te laten sturen.

Om een of andere reden denk ik dat diegene die deze topic heeft gestart nu in een deuk ligt van het lachen en jullie zijn er allemaal ingetuint, "slimme tweakers".

ps: Indien je toch opgelicht bent, schakel dan de politie in of leer van je onnozelheid.

Admin: gaarne topic verwijderen of verplaatsen naar onzinforum, dit slaat nergens op.

SLOTJE!!!
houd je bek eens joh

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:21 schreef r0ck3t het volgende:

[..]

houd je bek eens joh
LOL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Plague
  • Niet online
[topic=185468]

;)

Misschien weten we zo ze IP!

• JeroenNietDoen
bewijs maar dat het niet waar is dan

• Plague
  • Niet online
Dan doet ie er wel ERRUG veel moeite voor!! (om ons te naaien) een hele mail dialoog overtikke met pecies genoeg > tjes enzo! |:(

Verwijderd

TIP:

Haal uit je mailheaders het IP van de dader! Zijn ISP kan hem dan tracen!

Verwijderd

Hier heb je Knot HH (de enigst in telefoongids.nl) en alle lankhorsten met een P en R. Veel succes met het vinden van die gast.

KNOT,H H. 0318-635265
DURENDAAL 54 6715JR EDE GLD

LANKHORST,P. 020-6474866
OVERMIJN 18 1188JJ AMSTELVEEN

--------------------------------------------------------------------------------

LANKHORST,P. 0528-251258
RUINERWG 12 7932PD ECHTEN DR

--------------------------------------------------------------------------------

LANKHORST,P. 050-5272799
PATERSWOLDSEWG 79 9727BB GRONINGEN

LANKHORST,P. 035-5418520
OOSTERSTR 41 3742SK BAARN

LANKHORST,P. 045-5720702
HEUVELWG 6 6415XX HEERLEN

LANKHORST,P A. 020-6849031
ADMIRAAL DE RUIJTERWG 243 3 1055LS AMSTERDAM

LANKHORST,P A. 020-6599727
PRINS CONSTANTIJNLN 12 1171LH BADHOEVEDORP

LANKHORST,P C. 010-4614815
GRINDWG 480 3055VD ROTTERDAM

LANKHORST,P C J. 045-5216676
LEIENHOESSTR 22 6413CG HEERLEN

LANKHORST,P J. 0591-316524
LANGESTR 216 7891GP KLAZIENAVEEN

LANKHORST P L M EN MEYST A 0524-516950
VAN TWICKELOLN 31 7742WS COEVORDEN

LANKHORST,P M. 0570-600344
NETTELHORST 60 7414HJ DEVENTER

LANKHORST,P M A G. 045-5310894
WILHELMINASTR 40 6373JT LANDGRAAF

LANKHORST,P P. 010-4611467
EMMALN 79 3051JE ROTTERDAM

LANKHORST PUBLIC RELATIONS 024-3501717
ST. ANNASTR 208 6525GX NIJMEGEN

LANKHORST,R. 073-5116772
DE SAVORNIN LOHMANLN 8 5252AH VLIJMEN

LANKHORST,R. 0418-582099
MOLENSTR 20 A 4171CP HERWIJNEN

LANKHORST,R. 0522-482358
HAAKSWOLD 11 7961LC RUINERWOLD

LANKHORST,R. 0575-526058
HET EILAND 24 7231NS WARNSVELD

LANKHORST,R A. 055-5214030
HOGEWG 51 7315CE APELDOORN

LANKHORST,R J. 078-6913282
ZEELT 90 2954BJ ALBLASSERDAM

LANKHORST,R J E. 010-4583414
VALKENHOF 148 2903SX CAPELLE AAN DEN IJSSEL

LANKHORST,R L. 070-3585647
PRINS MAURITSLN 26 2582LS ''S-GRAVENHAGE

• BC3 Victim
hehe.. kan de topic starter ook nog wat zeggen?

Verwijderd

5 minuten en ik heb zijn ADRES!!!!!!!!!

Hij heeft namelijk gereageerd

• Arjan Scholl
jah..waar is de topicstarter zelf heen?

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:19 schreef thinkingaboutit het volgende:

SLOTJE!!!
hij & ex-vriendje?
hoe weet jij dat ie homo is dan? (ken je m dan ofzo, zeg het maar hoor....twiekers kunnen wel een geheimpje bewaren hoor >:))

• Plague
  • Niet online
Als je ze adres heb moet je ff een link naar deze topic sture! Dan pist ie in ze broek! >:)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:32 schreef Plague het volgende:
Als je ze adres heb moet je ff een link naar deze topic sture! Dan pist ie in ze broek! >:)
als ie dat niet al gedaan heeft

Verwijderd

KUTKUTKUT

Adres duurt toch wat langer.

Hij had zijn mail verzonden onder die Peit Lankhorst.

En dan zijn ECHTE woonplaats erbij.
Maar in die woonplaats geen Lankhorsten.
Knot wel maar dat zijn er teveel.
Maar ik heb een mailtje gestuurd wat zijn adres is. Dan kom ik de zooi "halen"
>:)

• Arjan Scholl
LOL

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 18:32 schreef Plague het volgende:
hehe...dan gaat ie spontaan aan de diarée joh :+

• BC3 Victim
laat hem dat maar doen NA dat we met hem klaar zijn :) anders meurt hij zo:r

• Plague
  • Niet online
In alle kleuren van de regenboog! :)

Verwijderd

MENSEN LET OP >:)

Ik heb een fakeemail adres gemaakt en hem geemaild en hij heeft gereageerd :)

Lieve Jessica,

Ik zou je graag ontmoeten en wie weet komen daar nog hele lange zwoele nachten van ;)

Ik heb geen messenger of icq helaas maar ik heb wel een mailadres zoals je al gezien hebt....

Heb ik alleen nog een paar kleine vraagjes voor je..

Hoe oud ben je
En welke vriend.... ---> naam

Greetz Ralphie

>From: "Jessica Reinders" <jessicareinders@hotmail.com>
>To: ralphlank@hotmail.com
>Subject: Hey Ralph!
>Date: Wed, 23 May 2001 13:40:47 -0000
>
>Hey Ralph,
>
>Ik denk niet dat je me kent, maar ik vond je zo''n leuke jongen toen ik je zag lopen en toen heb ik aan die vriend van je je email adres gevraagd en daarom stuur ik je nu deze email! Het lijkt me leuk om mekaar beter te leren kennen. Heb je icq of msn ofzo?
>
>-xxxxx-,
>
>Jessica
>

Received: from 212.187.11.84 by lw11fd.law11.hotmail.msn.com with HTTP;
Wed, 23 May 2001 15:53:40 GMT
X-Originating-IP: [212.187.11.84]
From: "PIET LANKHORST" <ralphlank@hotmail.com>
To: jessicareinders@hotmail.com
Subject: Re: Hey Ralph!
Date: Wed, 23 May 2001 15:53:40 -0000
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed
X-Stn-Info:

• thinkingaboutit
quote: "houd je bek eens joh";
Wat is er, r0ck3t ? eindelijk in de gaten dat je iq misschien niet al te hoog is en je gewoon een mening hebt gebaseerd op.... niets

lol

inderdaad alles netjes copy and paste gedaan

quote: "Dan doet ie er wel ERRUG veel moeite voor!! (om ons te naaien) een hele mail dialoog overtikke met pecies genoeg > tjes enzo! "

inderdaad, plague...als hij zo goed is in copy en paste en zo''n superhacker is, waarom heeft hij niet het belangrijkste gekopieerd? het ip-adres
?

quote:
hij & ex-vriendje?
hoe weet jij dat ie homo is dan? (ken je m dan ofzo, zeg het maar hoor....twiekers kunnen wel een geheimpje bewaren hoor )

ikbenveldmuis, volgens mij heb je zelf een beetje last van homofobie dat je daar aan denkt of problemen met lezen?, exvriendje was geen zinspeelsel op zijn sexuele voorkeur.

nogmaals: iemand is onschuldig totdat er bewijs is; jullie zijn er gewoon allemaal ingestonken!

SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJE!!!

Verwijderd

hmmm... tijd om de GoT.net knokploeg op te richten? Ik doe mee >:)
Ik vind het echt diep triest dat er dit soort mensen op de aardbol rondlopen! suc6 ermee!

Verwijderd

Wel godveredomme, als je je mede-tweakers geen eens meer kan vertrouwen.

Ah man wat baal ik hier weer van,

jesus ik schijt er nogmaals op :r

Verwijderd

Ik zou je graag ontmoeten en wie weet komen daar nog hele lange zwoele nachten van
denk het nie.. ,en daar komen eerder opgezwollen nachten van :)

• BC3 Victim
Sorry foutje :(

• BC3 Victim
hehehehehehehehehe... topic starter, waar blijfffff jeee?? je wordt erg ongeloofwaardig zo>:)>:)>:)>:)>:)!!

• BC3 Victim
hoe veel posts/minuut komen hier welniet?
10p/m ?

lol, nieuwe SI eenheid>:)

Verwijderd

[quote]
Op woensdag 23 mei 2001 18:39 schreef aarninkron het volgende:
Ik zou je graag ontmoeten en wie weet komen daar nog hele lange zwoele nachten van
[/qoute]

denk het nie.. ,en daar komen eerder opgezwollen nachten van :)
:) is dat wat eronder staat nou ook z''n eigen ip?

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:37 schreef thinkingaboutit het volgende:
quote:
hij & ex-vriendje?
hoe weet jij dat ie homo is dan? (ken je m dan ofzo, zeg het maar hoor....twiekers kunnen wel een geheimpje bewaren hoor )

ikbenveldmuis, volgens mij heb je zelf een beetje last van homofobie dat je daar aan denkt of problemen met lezen?, exvriendje was geen zinspeelsel op zijn sexuele voorkeur.
ja zeg dat erbij dan

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op woensdag 23 mei 2001 16:27 schreef darthbrute het volgende:

[..]

ja hierzo:

www.tweakers.net/aanbod/produkt/2565/a
Als je bij tweakers geregistreerd bent, is dat met je officiele email adres. Kan Femme niks voor hem regelen. Als je een officieel email adres hebt, en een proces verbaal. Dan kun je via de provider zo alle gegevens achterhalen.

Geen inspiratie

Verwijderd

Wat is er, r0ck3t ? eindelijk in de gaten dat je iq misschien niet al te hoog is en je gewoon
Jij bent niet slim, ik ook niet maar wel veel slimmer dan jij.

Laten we even ontopic blijven en niet beginnen van "slotjuh"
dat is zo kinderachtig. Kom op zeg

• Plague
  • Niet online
Ja en dan naai je ze ook nog is want dat mag niet zonder bevel/toestemming van de officier van justietie!!! |:( als ze daar achterkomen dan ben je flink de lul!!

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:37 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]
ChUcKy2731, your my man! wat un actie:)
en dan een blinddate met em, en ipv een jessica met lekker kontje staat GoT.net er met knuppel >:)
P.S. sorry voor mijn gewelddadige denken, maar dit soort types verdient gewoon niet anders :(

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:42 schreef Herodion het volgende:

[..]

ChUcKy2731, your my man! wat un actie:)
en dan een blinddate met em, en ipv een jessica met lekker kontje staat GoT.net er met knuppel >:)
P.S. sorry voor mijn gewelddadige denken, maar dit soort types verdient gewoon niet anders :(
jaah dan vind ik wel dat jessica ook mee moet gaan hoor...:)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:41 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]

??? snap het nie..

Verwijderd

Ik vind de GoT Knokploeg wel een goed idee

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:41 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]

*** Looking up 212.187.11.84
-
*** Resolved 212.187.11.84 to c11084.upc-c.chello.nl
-
ip getjekt, s dus chello... maybe van ChUcKy2731?

• Plague
  • Niet online
count me in!

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:37 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Mooi iptje

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:45 schreef Herodion het volgende:

[..]

*** Looking up 212.187.11.84
-
*** Resolved 212.187.11.84 to c11084.upc-c.chello.nl
-
ip getjekt, s dus chello... maybe van ChUcKy2731?
nee ik ben 213.46.xxx.xx

Verwijderd

Hey MENSEN!!!!

Ik ben een vriend van H. Knot, zijn ouders wonen inderdaad op de Durendaal in Ede.

mail naar e.vegt@chello.nl voor meer info

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:45 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]

nee ik ben 213.46.xxx.xx
aaight, dan gaat ik us ff wat gasten op IRC lief aankijken:)

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:15
Op woensdag 23 mei 2001 18:43 schreef aarninkron het volgende:

[..]

??? snap het nie..
Hij bedoelt dit:

To: jessicareinders@hotmail.com
Subject: Re: Hey Ralph!
Date: Wed, 23 May 2001 15:53:40 -0000
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed
X-Stn-Info:

ff geresolved:

resolving ip ''212.187.11.84''
ip resolved to: ''c11084.upc-c.chello.nl'' (1 addresses).
c11084.upc-c.chello.nl

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:46 schreef oppertweaker het volgende:
Hey MENSEN!!!!

Ik ben een vriend van H. Knot, zijn ouders wonen inderdaad op de Durendaal in Ede.

lekkere vriend ben jij ;)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:46 schreef oppertweaker het volgende:
Hey MENSEN!!!!

Lekkere vrienden zoek je uit

Verwijderd

DAT IS MIJN IP ADRESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Hmm

• Plague
  • Niet online
Is H.Knot nou de oplichter of de "verkoper"

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:47 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]

Lekkere vrienden zoek je uit
Dank je voor het compliment :r

• thinkingaboutit
Op woensdag 23 mei 2001 18:21 schreef r0ck3t het volgende:

[..]

houd je bek eens joh
en ik ben kinderachtig? lmao.. ok;)

nogmaals geen bewijs, alleen maar sterk verhaal waar iedereen is in getrapt. Zou me trouwens niets verbazen dat een aantal van de kinderen die het vuurtje opstoken medeplichtig zijn aan dit "grapje".

oeps bijna vergeten:
SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJE
(speciaal voor jou met extra O''s, r0ck3t)

Verwijderd

verkoper toch..

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:47 schreef oppertweaker het volgende:
hmmm... beter ff uitleggen voordat GoT.net van oppertweaker uppercut maakt;)
hoe kan dat nou?

Verwijderd

Jullie zitten er allemaal naast.
Hij woont een stukje meer noord-oost.

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:47 schreef oppertweaker het volgende:
Dat kan niet veel anders betekenen dat jij het gedaan hebt

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:48 schreef oppertweaker het volgende:

[..]

Dank je voor het compliment :r
Mjah tis toch

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:48 schreef thinkingaboutit het volgende:

[..]

en ik ben kinderachtig? lmao.. ok;)

nogmaals geen bewijs, alleen maar sterk verhaal waar iedereen is in getrapt. Zou me trouwens niets verbazen dat een aantal van de kinderen die het vuurtje opstoken medeplichtig zijn aan dit "grapje".

oeps bijna vergeten:
SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJE
(speciaal voor jou met extra O''s, r0ck3t)
krijg de dunne strond joh

Verwijderd

Even uitleggen.

Ik woon hier samen met H. Knot op een studentenglat, met een kabelverbinding.

Ons IP-adres is inderdaad 212.187.11.84

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:49 schreef jordyb het volgende:
Jullie zitten er allemaal naast.
Hij woont een stukje meer noord-oost.
weet je waar ie woont dan?
k snapper nie veel meer van...
maarjah, zal wel kome omdat ut vakantie is :Y) :z

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:49 schreef oppertweaker het volgende:
Even uitleggen.

d-dossen die hap

Verwijderd

Ik ben dus niet de schuldige :)

Voor donatuers, mn girorek. is 5350816 :)

Verwijderd

bingo

• thinkingaboutit
Op woensdag 23 mei 2001 18:49 schreef r0ck3t het volgende:

[..]

krijg de dunne strond joh
erg intelligent hahahahahah

SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:50 schreef Herodion het volgende:

[..]

weet je waar ie woont dan?
k snapper nie veel meer van...
maarjah, zal wel kome omdat ut vakantie is :Y) :z
Zijn woonplaats heb ik nu.
Ik wacht nog op eht adres want dan kom ik die reepjes geheugen bij hem halen ;)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:49 schreef oppertweaker het volgende:
Even uitleggen.

Ok dat verklaart een hoop als het echt zo is, maar die gast heeft een hoop uit te leggen.

• Plague
  • Niet online
LOL!

• JeroenNietDoen
enne hoe kan jouw IP dan OOK dezelfde zijn als die van Piet Lankhorst??? leven jullie alle 3 bij elkaar ofzo?

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:51 schreef jordyb het volgende:

[..]

Zijn woonplaats heb ik nu.
Ik wacht nog op eht adres want dan kom ik die reepjes geheugen bij hem halen ;)
ga je zijn geheugen aan reepjes...... :)

Verwijderd

/me is eten
k hoor zo wel hoet verder gaat.... kan iemand straks ff een uitreksel hiervan maken?
:Y)

• Arjan Scholl
nieuw record: 12 posts/min

>:)

• Plague
  • Niet online
BTW! wat voor processor was het? ;)

• BC3 Victim
lol

Verwijderd

Er woont wel een H P Knot in die woonplaats.
maar ik w8 liefer op eht echte adres.

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:52 schreef Plague het volgende:
BTW! wat voor processor was het? ;)
vast en zeker een vogelding

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:53 schreef jordyb het volgende:
Er woont wel een H P Knot in die woonplaats.
maar ik w8 liefer op eht echte adres.
um....woont daar ook een jessica ofzo?

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 18:52 schreef Herodion het volgende:
/me is eten
k hoor zo wel hoet verder gaat.... kan iemand straks ff een uitreksel hiervan maken?
:Y)
LEZEN ZAL JE!!! ;)

• BC3 Victim
even tussendoor:
wow, mooie cyber-soap is dit...wat denk je, halen we het nieuws nog? ;)

• BC3 Victim
jullie posten te snelll!!!!!!
rusting man, kan niet eens meer normaal lezen!

• Plague
  • Niet online
Overal naar elke krant sture! lache!! we kome zo op FOK!!

Verwijderd

lijkt ouwe ILSE chatbox wel...

• Arjan Scholl
"GoT volgepost na oplichting"

• Plague
  • Niet online
GoT = RoT na over belasting door oplichtings topic!
:)

Verwijderd

''MOD''s draaien door, geen houden meer aan''

Verwijderd

Kan iemand me nou ff vertellen welke rol H. Knot hier nou in meespeelt?
Ik heb geen zin om 12 pagina''s te lezen :7

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:55 schreef arjanscholl het volgende:
"GoT server overbelast na oplichting"

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:55 schreef arjanscholl het volgende:
"GoT server overbelast na oplichting"

Verwijderd

Wat gaan we nou verder doen?

• Plague
  • Niet online
Het gaat ook zo snel allemaal!

• BC3 Victim
"Massa-opstand overclockers door overspel met 280 gulden processor"

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste