Doe eerst eens onderzoek voordat je van die domme uitspraken doet, Philips is een van de grootste bedrijven die de belangrijkste standaarden op de wereld heeft gezet, neem bijvoorbeeld de Compact Disc die JIJ nog steeds gebruikt, dus niet zeuren :r:r:r:rOp zaterdag 19 mei 2001 18:17 schreef Qorne het volgende:
[..]
Intel af zeiken he ;);)
de CDI speler van philips nou alles wat philips maakt is een FLOP!!!
Verwijderd
Philips heeft de CD ontwikkeld, een flop???Op zaterdag 19 mei 2001 18:17 schreef Qorne het volgende:
[..]
Intel af zeiken he ;);)
de CDI speler van philips nou alles wat philips maakt is een FLOP!!!
Bagger hardware vind ik de true 52x cdrom speler van kenwood, leest alleen perfect gave cdŽs en sommige cdrŽs en al helemaal geen cdrwŽs.
S3 savage4
wat een baggerkaart was dat zeg
maandenlang geen goede win2ksupport en de win9x was ook
hangers en dergelijke...
wat een baggerkaart was dat zeg
maandenlang geen goede win2ksupport en de win9x was ook
hangers en dergelijke...
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
aan:GVE
Geef toe ze floppen wel eens.
SONY heeft toch echt die CD gemaakt SAMEN met Philips dus
(SONY heeft het mooiste gedaan die heeft van die analoge shit van philips digitaal spul gemaakt
)
ennuuuuh ik heb veel philips,
wij hebben zelf een winkel met veel philips.
Het is wat overdreven en zijn wel goede dingen van philips.....
Geef toe ze floppen wel eens.
SONY heeft toch echt die CD gemaakt SAMEN met Philips dus
ennuuuuh ik heb veel philips,
wij hebben zelf een winkel met veel philips.
Het is wat overdreven en zijn wel goede dingen van philips.....
Verwijderd
Philips CDD3610 6x2x2 brander
Lite-On 40x cd-rom
Diamond Monster Fusion 16mb
Teles isdn-kaart
^^^ = allemaal kut.....
Lite-On 40x cd-rom
Teles isdn-kaart
^^^ = allemaal kut.....
erm. veel webcams zijn regelrechte flops.
verder die mp3-spelers met 32 mb.
en die radiokaarten voor in je pc
verder die mp3-spelers met 32 mb.
en die radiokaarten voor in je pc
Verwijderd
Ok philips flopt wel eens en op computergebied te vaak, maar ze maken prima discmans, combimagnetrons etc.
Ik ben tevreden over mijn philips rewriter, de 3610, hij doet het nog steeds. Heb die ooit voor 889,- gekocht en dat was echt een koopje toen. Een bijbehorend CDRW schijfje kosste me toen ook nog 40 piek.
Ik ben tevreden over mijn philips rewriter, de 3610, hij doet het nog steeds. Heb die ooit voor 889,- gekocht en dat was echt een koopje toen. Een bijbehorend CDRW schijfje kosste me toen ook nog 40 piek.
Verwijderd
de pc dat is pas troep altijd gezeik
dan dit niet goed dan dat weer niet goed
maar goed zonder kunnen we ook niet
het zij net wijfen precies het
zelfde gezeik>:) maar dat kunnen we ook niet zonder mee:*
dan dit niet goed dan dat weer niet goed
maar goed zonder kunnen we ook niet
het zij net wijfen precies het
zelfde gezeik>:) maar dat kunnen we ook niet zonder mee:*
niet iedereen weet dat het geen flame isOp zaterdag 19 mei 2001 17:39 schreef -.STEFAN.- het volgende:
[..]
was maar een geinke
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
die van mij heeft et nog nooit gedaanOp zaterdag 19 mei 2001 16:17 schreef Huntor het volgende:
De fragmaster, die van mij was binnen een uurtje stuk tijdens een potje UT.
Gek ding...
Van die Japanse troep...
zoals een horloge met een camera erin
Owja en voor de rest naamloze shit. Koop ik dus niet meer
zoals een horloge met een camera erin
Owja en voor de rest naamloze shit. Koop ik dus niet meer
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb eens een Trust Photocam Plus gekocht..
500 piek, voor een ding wat 8 fotootjes van 640x480 kan opslaan.
500 piek, voor een ding wat 8 fotootjes van 640x480 kan opslaan.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
En wat dacht jij van Alle AMD CPU''s dan??Op zaterdag 19 mei 2001 17:10 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Alle Intel Processors![]()
Pfff, daar (bv een TB 1333) kun je tenminste nog een eitje op bakken.Op zaterdag 19 mei 2001 19:14 schreef w.kraa het volgende:
[..]
En wat dacht jij van Alle AMD CPU''s dan??
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Echt ?¿? Ik heb zelf de True-X 72 speed enneuh werk als en tierelier. Leest ook alles. Dus? als ik jouw was zal ik hem terug brengen er is vast wat mis mee. Of heb je een VIA chipset met oude beta drivers 4.28 ofzo. Dan werkt ie namelijk ook niet goed.Op zaterdag 19 mei 2001 18:29 schreef gve het volgende:
Bagger hardware vind ik de true 52x cdrom speler van kenwood, leest alleen perfect gave cdŽs en sommige cdrŽs en al helemaal geen cdrwŽs.
bagger vind ik Compaq, Packet Hell en die soort PC''s.
Verwijderd
nvidia tnt2 m64 
highpoint 366 controller
realtek 8029 as
c-media 8330 sound chip
canon bjc 210
alle pcchips troep
en nog meer van die extreme low budget shit
highpoint 366 controller
realtek 8029 as
c-media 8330 sound chip
canon bjc 210
alle pcchips troep
en nog meer van die extreme low budget shit
Scheissbulle. Iomega is heel tolerant met die CoD. Vaak als je erover belt krijg je een nieuwe (zelfs als ie buiten garantie is) omdat het een hardwarematige constructiefout zou zijn.Op zaterdag 19 mei 2001 17:13 schreef unicorn7 het volgende:
Iomega ZipDrive - mooie Click Of Death en al je bestanden waardeloos
Maar de Diamond Edge3D wil ik wel even met stip noteren!!
» TNT2 M64 : hewlft van de performance voor 2 tientjes minder 
» Ultra videokaarten. TNT2 ultra was 200 piek duurder, terwijl ik een normale TNT2 met een fannetje van 5 piek veel hoger wil dan een Ultra.
Same for GeForce2Ultra [wel minder als met de TNT2 b.t.w]
» Windows ME [Afschuwelijk IMO]:r

Voorbeeld: Ik met legale WinME Cd booten » Install windows » Not enough memory
. [zit 96 MB in die bak]
Niet stabiel [ik krijg hem niet stabiel]
Sloom [stuk slomer dan 98SE]
» LCD''S van eio: gaan zomaar stuk.
[en TOCH ga ik zogauw ik geld heb [lees: na de zomervakantie] weer nieuwe bestellen]
» Thrustmaster F1 Formula Sprint stturtje: WAAR BLIJVEN DIE WIN2K DRIVERS!
» AMR: no explanation needed.
» Ultra videokaarten. TNT2 ultra was 200 piek duurder, terwijl ik een normale TNT2 met een fannetje van 5 piek veel hoger wil dan een Ultra.
Same for GeForce2Ultra [wel minder als met de TNT2 b.t.w]
» Windows ME [Afschuwelijk IMO]:r
Voorbeeld: Ik met legale WinME Cd booten » Install windows » Not enough memory
» LCD''S van eio: gaan zomaar stuk.
» Thrustmaster F1 Formula Sprint stturtje: WAAR BLIJVEN DIE WIN2K DRIVERS!
» AMR: no explanation needed.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Vind je het heel gek met slechts 96 mb? Dat is toch al tijden niet meer van de tijd. Win ME moet gewoon 128 mb of meer hebben. Zeker tegenwoordig met die geheugenprijsjes!Op zaterdag 19 mei 2001 20:01 schreef -=!ME!=- het volgende:
» Windows ME [Afschuwelijk IMO]:r![]()
Voorbeeld: Ik met legale WinME Cd booten » Install windows » Not enough memory![]()
![]()
. [zit 96 MB in die bak]
De 686B southbridge...
i820 chipset- op zich
MTH (need I say more):r
RDRAM600/700 (800 is ICM P4 best te pruimen)
BXcel chipset (SiS620 aftreksel van PC-Chips)
CyberDrive 2x CDRW (na 3 weken dood als een pier)
Kanie Hedgehog koeler
ALi-TNT2 chipset
En zo kan ik nog x-uur doorgaan, maar deze moesten ff vermeld worden.
i820 chipset- op zich
RDRAM600/700 (800 is ICM P4 best te pruimen)
BXcel chipset (SiS620 aftreksel van PC-Chips)
CyberDrive 2x CDRW (na 3 weken dood als een pier)
Kanie Hedgehog koeler
ALi-TNT2 chipset
En zo kan ik nog x-uur doorgaan, maar deze moesten ff vermeld worden.
Oslik blyat! Oslik!
Dit is idd een hele goeie.Op zaterdag 19 mei 2001 22:45 schreef dion_b het volgende:
i820 chipset- op zich
Intel 820
Verwijderd
FIC SD-11 mobo.
In combinatie met Win98 nooit USB aan de praat gekregen (lukt alleen met WinMe). Bovendien is het onmogelijk om in het armzalige bios zelf irq''s aan pci-slots aan te wijzen. Heb wat lopen kl*ten met het wisselen van kaarten om te voorkomen dat ze met elkaar overhoop liggen.
In combinatie met Win98 nooit USB aan de praat gekregen (lukt alleen met WinMe). Bovendien is het onmogelijk om in het armzalige bios zelf irq''s aan pci-slots aan te wijzen. Heb wat lopen kl*ten met het wisselen van kaarten om te voorkomen dat ze met elkaar overhoop liggen.
Verwijderd
Philips cdd3610 heb ik, en ik heb inderdaad van andere slechte dingen gehoord, maar je maakt me echt niet wijs dat een Lite-on 40x kut is. zelf problemen gehad met lite-on?Op zaterdag 19 mei 2001 18:34 schreef TheFreak het volgende:
Lite-On 40x cd-rom
Teles isdn-kaart
^^^ = allemaal kut.....
Maar wat echt een flop is, de CHIPKNIP/Chipper
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Cyrix processoren..
Ami biossen, met die schildpad erin en de haas (zo van langzaam en safe of snelle settings)
Ami biossen, met die schildpad erin en de haas (zo van langzaam en safe of snelle settings)
Die amibiossen vind ik eigenlijk wel gaaf, das toch die die je met de muis kunt bedienen, wat ik wel een flop vind is de Logitech Cordless Mouseman Pro, das een van de eerste cordless muisjes, gelukkig is ie afgelopen week kapot gegaan, morgen ff een optische halen op de beurs
Weet niet hoe het ding heet, maar zag laatst een stukje over een apparaat die via internet geuren kon verspreiden. Een soort geur-internet zou je dan krijgen. Dit zou dan ook toe te passen zijn in games.
Over nutteloos gesproken|:(
Over nutteloos gesproken|:(
Wat is daar nou mis mee?Op zaterdag 19 mei 2001 19:38
realtek 8029 as
Ik kan me er tenminste op uitleven met al mijn OS-en
Mijn flops:
- Canon printers
- Merkloze en goedkope monitoren
- VIA chipsets
- Veel trust produkten
- Western Digital schijven
Ik heb Windows ME op mijn OS-en bak staan, en daar zit 64 MB in. Op deze Pentium 200 MMX vind ik de prestaties niet tegenvallen.Op zaterdag 19 mei 2001 20:43 schreef danisox het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met slechts 96 mb? Dat is toch al tijden niet meer van de tijd. Win ME moet gewoon 128 mb of meer hebben. Zeker tegenwoordig met die geheugenprijsjes!
Maar goed..alle Windows 9x/ME versies zijn bagger en horen bij software-floppers..en NT/2000 zijn net geen flop te noemen.
Ik geef de voorkeur aan unices, zie ook mijn sig
Maar eh..dit ging toch over hardware?
Verwijderd
Waar ik gelijk aan moet denken is de Diamond Edge 2000 en 3000
Wat een neuk-kaart was dat zeg... een 3D-chip van NVidia (toen nog om van te
) en een geluidschippie op 1 kaart met bagger drivers en 0% support 
Dan kon je dr ook nog een echte Sega Megadrive-controller op aansluiten die werd gesupport door welgeteld 1 heel spel (Virtua Figher, wat ook het enige spel was die de 3D-chip supporte btw) en tot overmaat van ramp stoorde de videochip de geluidschip, waardoor je in 3D-games altijd een krakend geluid had.
Dat waren nog ''es tijden
Dan kon je dr ook nog een echte Sega Megadrive-controller op aansluiten die werd gesupport door welgeteld 1 heel spel (Virtua Figher, wat ook het enige spel was die de 3D-chip supporte btw) en tot overmaat van ramp stoorde de videochip de geluidschip, waardoor je in 3D-games altijd een krakend geluid had.
Dat waren nog ''es tijden
Traxdata CDRW 2260. PC moest absoluut niet aangeraakt worden inclusief trillingen, anders bad CD-R.... (hmmm, Philips 3610 loopwerk?)
Verder de E-Tech modem wegens een drivercd die al bijna niet meer bruikbaar was tijdens uitpakken, omdat de plastic hoes aan de leeskant van de cd plakte en bleef plakken.
Asus CDRom CD-S400 wegens het niet meer herkennen van een ingelegde CDRom binnen slechts 3 maanden (goede DAE overigens, dat wel).
Alles van Compraq, eindelijk geheugen gevonden, dat wil werken in een
Compraq (wordt bij mijn ouders getypt, oftewel op de bewuste Compraq 5190).
Viper 550 8Mb die met aanzetten van PC meteen warmliep tot de crash na 3-4 minuten. 2e hands dough, kan gebeuren..
TNT2 icm een Asus P5a. Allebei toppie, maar niet samen met elkaar, de geboorte van een 2e pc in huis :):) (kocht de Asus V3800 TVR nog in hoogtij dagen, dus geen 475 pieken weggooien, leve de Celeron!!).
SiS bord bij de Aldi PC met PII 450, wat een langzaam hok zeg. Wel goedkoop overigens.
S3 Virge 3d videokaart. Enige positieve was de 4mb aan boord. Ooit GLQuake met een GLwrapper op een S3 Virge gezien, hilarisch met 2 fps...ha ha. S3 beeldvertrager. Overigens ooit de aanschaf van een S530 overwogen. Megacheap voor redelijke performance in 800 bij 600 16 bit. Dat werd dus die gare Viper 550 8 mb.... zie boven.
Na menigmaal heerlijk 2-2-2 PC-100 geheugen halen bij Mycom er achter komen, dat het PC-133 geheugen 3-2-2 is, ook met 100 Mhz....
Het vertex shader gedeelte van mijn Radeon SDR, dankzij Microschoft en zijn net eventjes veranderde DX8 specificatie... Hail Nvidia en Xbox samenwerking.
Ikzelf.....
Mzl
Verder de E-Tech modem wegens een drivercd die al bijna niet meer bruikbaar was tijdens uitpakken, omdat de plastic hoes aan de leeskant van de cd plakte en bleef plakken.
Asus CDRom CD-S400 wegens het niet meer herkennen van een ingelegde CDRom binnen slechts 3 maanden (goede DAE overigens, dat wel).
Alles van Compraq, eindelijk geheugen gevonden, dat wil werken in een
Compraq (wordt bij mijn ouders getypt, oftewel op de bewuste Compraq 5190).
Viper 550 8Mb die met aanzetten van PC meteen warmliep tot de crash na 3-4 minuten. 2e hands dough, kan gebeuren..
TNT2 icm een Asus P5a. Allebei toppie, maar niet samen met elkaar, de geboorte van een 2e pc in huis :):) (kocht de Asus V3800 TVR nog in hoogtij dagen, dus geen 475 pieken weggooien, leve de Celeron!!).
SiS bord bij de Aldi PC met PII 450, wat een langzaam hok zeg. Wel goedkoop overigens.
S3 Virge 3d videokaart. Enige positieve was de 4mb aan boord. Ooit GLQuake met een GLwrapper op een S3 Virge gezien, hilarisch met 2 fps...ha ha. S3 beeldvertrager. Overigens ooit de aanschaf van een S530 overwogen. Megacheap voor redelijke performance in 800 bij 600 16 bit. Dat werd dus die gare Viper 550 8 mb.... zie boven.
Na menigmaal heerlijk 2-2-2 PC-100 geheugen halen bij Mycom er achter komen, dat het PC-133 geheugen 3-2-2 is, ook met 100 Mhz....
Het vertex shader gedeelte van mijn Radeon SDR, dankzij Microschoft en zijn net eventjes veranderde DX8 specificatie... Hail Nvidia en Xbox samenwerking.
Ikzelf.....
Mzl
Flop: Asus Mediabus (of was die al genoemd ?)
By each crime and every kindness, we birth our future
Nou, daar had je anders toch best wel leuke kaartjes voor hoor. Ik had op m''n good old T2P4 mobo''tje ook zo''n slot en daar kon ik toen een Asus kaart in zetten (en dat was een combo geluids annex SCSI kaart, met ik meen nog de Adaptec 2940 en de SB 16 chipset erop ook !!). Was op zich wel een goed idee, alleen kocht geen hond ze.Op zondag 20 mei 2001 02:57 schreef Freggel_United het volgende:
Flop: Asus Mediabus (of was die al genoemd ?)
En gelukkig was het niet zo brak als een AMR slot op je moederbord, want zo''n Asus Media Bus slot kon je ook gewoon een PCI kaart frotten. Het leek eigenlijk op een soort VLB slot, alleen dan in PCI vorm..
Ok, meteen weer een nieuwe flop (om niet geheel offtopic te raken..)
Het AMR slot.
1- over het algemeen de meeste Via chipsets, pas na veel wrikken, hakken, slijptollen en rammen doet die troep het goed.
2- Qware Multimedia toetsenbord, dat ding was volgens mij voor linux gemaakt want onder windows was het 1 en al errors zodra je de software geinstalled had, als gewoon toetsenbord deed ie het perfect.
3- CDI
4- Fragmaster sticks
5- koptelefoons/microphones van 2 tientjes
6- 5,25 inch swap drives (HD in omhulsel), die hadden we ook es op school, werden een half jaar gebruikt en vervolgens in de kast gehangen.
2- Qware Multimedia toetsenbord, dat ding was volgens mij voor linux gemaakt want onder windows was het 1 en al errors zodra je de software geinstalled had, als gewoon toetsenbord deed ie het perfect.
3- CDI
4- Fragmaster sticks
5- koptelefoons/microphones van 2 tientjes
6- 5,25 inch swap drives (HD in omhulsel), die hadden we ook es op school, werden een half jaar gebruikt en vervolgens in de kast gehangen.
Verwijderd
MMC=multimedia card (dat terwijl er al duizend andere standarden zijn)
Dit is toch geen argument?
MM cards worden overal in gebruikt, ikzelf
gebruik memorysticks maar als je dan ziet dat het merendeel van mijn collegas MMC''s gebruikt in fotoapparatuur denk ik toch zo maar dat het niet echt een flop is.
Dit is toch geen argument?
MM cards worden overal in gebruikt, ikzelf
gebruik memorysticks maar als je dan ziet dat het merendeel van mijn collegas MMC''s gebruikt in fotoapparatuur denk ik toch zo maar dat het niet echt een flop is.
Flops:
-Trust producten
-S3 videokaarten
-SIS chipsets
-Intel 820
-LG monitoren
-Western Digital
-Canon printers
-Trust producten
-S3 videokaarten
-SIS chipsets
-Intel 820
-LG monitoren
-Western Digital
-Canon printers
TRUST...mijn racestuur EN joystick werken niet goed...
voor mij ook Compaq (ook al zijn sommige het er niet mee eens; een HD die niet werkt en een isdn modem die los ligt noem ik nog steeds geen kwaliteit)
voor mij ook Compaq (ook al zijn sommige het er niet mee eens; een HD die niet werkt en een isdn modem die los ligt noem ik nog steeds geen kwaliteit)
Mwah, valt best mee als je reviews en ervaringen leest.Op zondag 20 mei 2001 10:45 schreef Euroshima het volgende:
Flops:
-LG monitoren
Verder ik alle draadloze muizen, omdat ze te zwaar zijn waardoor je acute rsi-verschijnselen krijgt
Ik heb nog veel missers in huis staan. Toevallig kwam ook zo een beetje alles uit Eindhoven. CDI, MSX, Video 2000, P2000, DCC gewoon en walkman, cd3610 (anderhalf jaar, toen
)
cdi, inderdaad, dat was pas een flopOp zondag 20 mei 2001 10:57 schreef poes het volgende:
Ik heb nog veel missers in huis staan. Toevallig kwam ook zo een beetje alles uit Eindhoven. CDI, MSX, Video 2000, P2000, DCC gewoon en walkman, cd3610 (anderhalf jaar, toen)
Die dingen zijn niet bepaald betrouwbaar.Op zondag 20 mei 2001 02:39 schreef SuB het volgende:
western digital harde schijven? leg uit..
Ik koop zelf nooit WD''s, maar van vrienden en familie heb ik er velen zien sneuvelen, meestal binnen 2 jaar.
Een poosje geleden crashte de schijf van m''n I-Mac. Die heb ik 2e hands gekocht en welke schijf er in zit wist ik niet. Maar na die crash (gelukkig eenmalig, die schijf is (nog) niet kapot) toch ff onderzoeken wat voor schijf er nou in zit.
Guess what? Western Digital natuurlijk
De memory stick wordt niet alleen gebruikt in Sony''s mp3 spelers, maar ook in Digitale fotocamera''s. Daar werkt ie wel in. Maar het is idd gewoon een flash kaartje.Op zondag 20 mei 2001 11:05 schreef svdmeer het volgende:
Nog eentje: De memory stick van Sony... dat stukje flash geheugen met brak opgeslagen muziek om te voorkomen dat de consument massaal MP3 ging gebruiken.
Jammerlijk mislukt
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Mijn vroegere vobis computer, ik heb zowat alle hardware moeten vervangen. Uiteindelijk heb ik zelf maar een comp gebouwd.
Nog 1, de spintel kaart. De kaart die alles in je computer versnelde!
zeg dat over die msx nog eens in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/181043Op zondag 20 mei 2001 10:57 schreef poes het volgende:
Ik heb nog veel missers in huis staan. Toevallig kwam ook zo een beetje alles uit Eindhoven. CDI, MSX, Video 2000, P2000, DCC gewoon en walkman, cd3610 (anderhalf jaar, toen)
Mee eens ben 4 jaar geleden begonnen met een teles isa kaart, wat een gezeik met het updaten van de drivers. Moest je weer inbellen via hun eigen inbelnummer, maar moest je natruurlijk wel eerst de juiste drivers hebben.......Op zaterdag 19 mei 2001 17:42 schreef Erhnam het volgende:
TELES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op gegeven moment moest je zelfs gaan betalen voor drivers?????? Lang leve de WAREZ scene zullen we maar zeggen....
Waaat? Betalen voor drivers?Op zondag 20 mei 2001 12:10 schreef cutter het volgende:
[..]
Mee eens ben 4 jaar geleden begonnen met een teles isa kaart, wat een gezeik met het updaten van de drivers. Moest je weer inbellen via hun eigen inbelnummer, maar moest je natruurlijk wel eerst de juiste drivers hebben.......
Op gegeven moment moest je zelfs gaan betalen voor drivers?????? Lang leve de WAREZ scene zullen we maar zeggen....
:r:r:r:r:r:r:r:r
TheFreak - zaterdag 19 mei 2001 18:34
Lite-On 40x cd-rom
Teles isdn-kaart
^^^ = allemaal kut.....
-------------
Mijn Diamond Monster Fusion 16mb werkt goed hoor.
Natuurlijk kan performance altijd beter, en de support KAN ook beter, maar verder ben ik dik tevreden over deze kaart. (En destijds helemaal niet duur, ergens in de Viper 770 / Viper 2 periode)
Wat ik wel een flop vindt, is de Lexmark 1000 Colorfine
. Slechte kwaliteit enzo... ik heb nu maar een Lexmark Z42. En jah, ONTZETTEND dure Cartridges. Wel cool, is het kunnen openen van de klep, tijdens het printen. (
van Hp hoor!) ... Na 3 computers gehad te hebben, werkt m''n 14 inch monitortje nog goed... En die Lexmark 1000? Die heb ik maar aan m''n moedertje gegeven... Hij is goed voor zwart/wit.
Cheater ~~~~~ Hieronder m''n systeem ~~~~~
-----------------------------------
AMD K6-II 3D-NOW 380 Mhz. 192 MB SD-RAM. Diamond Monster Fusion 16 MP AGP. Een oude geluidskaart (16-bits / ISA) PlexWriter 12/10/32A. 8.4 GB Hd. CanoScan D660U scanner
. Lexmark Z42. 14" monitor.
Lite-On 40x cd-rom
Teles isdn-kaart
^^^ = allemaal kut.....
-------------
Mijn Diamond Monster Fusion 16mb werkt goed hoor.
Wat ik wel een flop vindt, is de Lexmark 1000 Colorfine
Cheater ~~~~~ Hieronder m''n systeem ~~~~~
-----------------------------------
AMD K6-II 3D-NOW 380 Mhz. 192 MB SD-RAM. Diamond Monster Fusion 16 MP AGP. Een oude geluidskaart (16-bits / ISA) PlexWriter 12/10/32A. 8.4 GB Hd. CanoScan D660U scanner
Pardon? De MSX is dus niet geflopt, maar gewoon doodgebloed...Op zondag 20 mei 2001 10:57 schreef poes het volgende:
en Video2000 is puur op marketing geflopt, want het was 10x beter dan VHS. Technisch is het dus zeer zeker niet geflopt.
Virussen? Scan ze hier!
Een flop is dan ook iets, wat niet bindend doordringt in het volk. Ook al kan dat iets NOG zo goed zijn, als het niet mee gaat delen aan een standaard of, als het geen enkel succes heeft gehad sinds dat dat iets is uitgekomen, is het ook een flop.
Het hoeft dus niet lang onder het volk te blijven, als het volk maar een tijdje intresse heeft in dat iets.
Off-topic product: Denk maar aan de Flippo ofzo. Echt geen flop hoor. Er was intresse zat in.
Mzzls verder
Cheater
Het hoeft dus niet lang onder het volk te blijven, als het volk maar een tijdje intresse heeft in dat iets.
Off-topic product: Denk maar aan de Flippo ofzo. Echt geen flop hoor. Er was intresse zat in.
Mzzls verder
Cheater
Verwijderd
Logitech cyberman. een van de meest waardeloze game controllers die ik ooit in mijn hand heb gehad (had wel een voorloper van force feedback)
packard Bell is niet zo heel erg fout hoor...zeker hun nieuwe i PC''s niet (iMedia, iXtreme)Op zondag 20 mei 2001 12:41 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Damn..Packard Bell..dat die niet eerder is genoemd
Dit is niks in vergelijking met......je hoort het al aankomen.......
--------------> COMPAQ !!!!!! <------------
O MY GOD!!!! Wat een zuigdingen zijn dit zeg....:'(
ik weet dat packard bell eigen moederborden heeft maar die zijn nog minder scrap in vergelijking met Compaq...
Het enige wat je bij Compaq kan veranderen is de bootsequence....WAUW !! hier zit menig tweaker echt op te wachten...
Het ding van mijn pa loopt om de haverklap vast...ik moet het nog met de oude Detonator II Drivers doen anders loopt ie zelfs vast als je gewoon een potje CS erop wilt gaan spelen....:(
Dat ze het durven te vragen zelfs...3200,- voor een Duron 700, 64 mb ram, TNT2 m64...
Schande.......
I rest my case.......
Hij wou niet eens in het install scherm komen!Op zaterdag 19 mei 2001 20:43 schreef danisox het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met slechts 96 mb? Dat is toch al tijden niet meer van de tijd. Win ME moet gewoon 128 mb of meer hebben. Zeker tegenwoordig met die geheugenprijsjes!
Zelfs niet met alle Xtra opties uit lukte het hem niet.
En BTW, de sys. eisen voor ME liggen en stuk lager dan wat er is die PC zit.
en BTW. om nou voor een oude goedlopende 2e bij-PC nou geld uit te geven voor meer geheugen zodat winME goed draait. NOT ME!
Win2K loopt perfect!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Stealth III zuigt
ja kan iemadn me uitleggen wat deze kaart nou prcies deed ,et je pc?Op zondag 20 mei 2001 11:24 schreef Huntor het volgende:
Nog 1, de spintel kaart. De kaart die alles in je computer versnelde!
ik had er 2/3 jaar geleden veel advertenties overgezien,maar verder helemaalniet in verdiept..
wat is het en wat doet dat ding?
heb ik hier al PCChips gehoord??
en AMI zuigt BTW
of wat dacht je van USdrives??
en AMI zuigt BTW
of wat dacht je van USdrives??
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Wil dat zeggen dat ik hier ook over mijn brakke grasmaaier van de Brico mag komen zagen?Welk hardware regelrechte floppers??
Dat ding loopt heel de tijd vast, de motor snijdt in zijn eigen beschermingskap, mijn zekeringen springen, hij heeft bijna geen trekkracht, en de kleuren zijn kut...
Verwijderd
als we zo beginnen dan wil ik toch ook effe de fiat multipla nomineren:r:r:r:r:rOp zondag 20 mei 2001 20:14 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ik hier ook over mijn brakke grasmaaier van de Brico mag komen zagen?
Dat ding loopt heel de tijd vast, de motor snijdt in zijn eigen beschermingskap, mijn zekeringen springen, hij heeft bijna geen trekkracht, en de kleuren zijn kut...
cd-i is ook nooit echt aangeslagen.
al die floppydrive vervangers is ook prut.
sommige cyrix cpu''s.
al die floppydrive vervangers is ook prut.
sommige cyrix cpu''s.
quantum bigfoot
philips 3610 brander
thats wrong & lenco CDR''s
philips 3610 brander
thats wrong & lenco CDR''s
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
- Cyrix CPU''s
- Trust apparaten
- Fiyustu ( ofzo ) HDD''s
- Canon ( tot +/- 250 piek printers )
En nog meer, maar daar kan ik niet opkomen.
- Trust apparaten
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Hey, Fujitsu HD''s zijn best wel redelijk hoor..Op zondag 20 mei 2001 21:36 schreef Wierdo_NL het volgende:
- Cyrix CPU''s
- Trust apparaten
De Saturn van Sega.
Philips CDD3610, wat een brak ding zeg
Die moest je pc versnellen, door intilligent je software te herschrijven naar 32 bits ofzo. Die spintel kaart moest voor de hardware zorgen. Voor de complete uitleg moet je ff hier klikken.Op zondag 20 mei 2001 15:55 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
ja kan iemadn me uitleggen wat deze kaart nou prcies deed ,et je pc?
ik had er 2/3 jaar geleden veel advertenties overgezien,maar verder helemaalniet in verdiept..
wat is het en wat doet dat ding?
Zeker restarten voor gebruik? Dat ding moet sterven...Op maandag 21 mei 2001 17:11 schreef ubermaestro het volgende:
Philips CDD3610, wat een brak ding zeg
Een vriend van mij heb zo''n televiewer, dat ding roeleert gewoon. Je heb gelijk, spellen op windows wil je niet op je tv draaien, maar het is perfect voor (div-x)films.Op zaterdag 19 mei 2001 17:13 schreef unicorn7 het volgende:
[...]
trust Televiewer/Gameviewer - geen normaal TVbeeld op te krijgen
Ik heb vele avonden bij heb div-x films op zijn breedbeeld tv gekeken.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Gestorven was ie al na twee maanden gvdOp maandag 21 mei 2001 17:19 schreef mdkiller het volgende:
[..]
Zeker restarten voor gebruik? Dat ding moet sterven...
Een Spintel-kaart is de mooiste bedriegerij in jaren
. Het kaartje is gewoon een dongel, er zitten wel twee chips op, een simpel timertje dat tegenwoordig niet eens meer gebruikt wordt door de software en een dongle-chip.
Dongles ken je wel, van die apparaatjes die op de printerpoort moeten, als kopieërbeveiliging.
Het "werkzame gedeelte" van een Spintel-kaart is gewoon wat versnelsoftware die hier en daar eens wat cache tussengooit.
Verder wil ik alle Trust-producten nomineren, de Philips CDD3610, en alle SuperTech-producten (CD-wekker waarvan af & toe het CD''tje niet start
, er knippert dan nD van no disk op ''t display, zet dan GVD je zoemertje erbij aan, van ''n knipperend display''tje wordt ik niet wakker hoor
). Verder vind ik MCA ook wel ''n mooie flop. Verder heb ik een gloeiende hekel aan alle vieze smerige CPU-gebruikende soft-hardware, dus AMR, CNR, 56k-PCI modems enzovoorts.
Dongles ken je wel, van die apparaatjes die op de printerpoort moeten, als kopieërbeveiliging.
Het "werkzame gedeelte" van een Spintel-kaart is gewoon wat versnelsoftware die hier en daar eens wat cache tussengooit.
Verder wil ik alle Trust-producten nomineren, de Philips CDD3610, en alle SuperTech-producten (CD-wekker waarvan af & toe het CD''tje niet start
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
I agree met AMR+CNROp maandag 21 mei 2001 17:28 schreef Tony Vroon het volgende:
Verder heb ik een gloeiende hekel aan alle vieze smerige CPU-gebruikende soft-hardware, dus AMR, CNR, 56k-PCI modems enzovoorts.
Deels met de 56K modems. Niet ALLE 56K''s gebruiken CPU! alleen de zogenaamde WINMODEMS
\o/
alles met een Via Chipset
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Nog niet voorbij zien komen:
QUANTUM BIGFOOT SCHIJVEN !!!
AMR en CNR sloten... kan iemand mij uitleggen waar die dingen GOED voor zijn?
verder op de nominatielijst:
Trust (maar die zag ik al meer staan
)
GUS pnp (plug and PRAY. meer ellende van die kaart gehad, dan mooi geluid)
naamloze monitors
Cyrix
tot zo ver ff...
verder op de nominatielijst:
Trust (maar die zag ik al meer staan
GUS pnp (plug and PRAY. meer ellende van die kaart gehad, dan mooi geluid)
naamloze monitors
Cyrix
tot zo ver ff...
idd. en dan te bedenken dattie bijna auto van het jaar 2000 geworden is. De Toyota Yaris was em gelukkig voor.Op zondag 20 mei 2001 21:21 schreef killalot het volgende:
[..]
als we zo beginnen dan wil ik toch ook effe de fiat multipla nomineren:r:r:r:r:r
Verwijderd
Ik heb Windows ME gewoon op een bak met 64 Mb geheugen geinstalleerd zonder problemen...Op zaterdag 19 mei 2001 20:43 schreef danisox het volgende:
[..]
Windows 2000 vind dat een stuk minder, dat kan ik je verzekeren. Omdat mijn spiksplinternieuwe Asus CUV4X moederbord na 4 dagen al kapot was zit ik lekker op een Pentium 200 mmx met 64 Mb Ram en Win2K te werken...
In het begin van een topic begint iemand te zeiken dat Tapestreamers de grootste flop zijn. Helemaal NIET mee eens! Die dingen zijn gewoonweg geweldig voor het doel waarvoor ze bedoeld zijn, en dat is backuppen! Daarom hoeft het ook niet zo snel te zijn en krijg je inderdaad gespoel, maar de capaciteit liegt er ook niet om. Alhoewel hardeschijven die tegenwoordig ook beginnen te halen.
Grootste flop lijkt mij een "skateboard" voor de pc. Een soort stuurtje dus. Ik weet echt niet wat ik daarmee zou moeten. Als je een beetje te zwaar bent krakt dat ding volgens mij al middendoor waardoor je weer een nieuwe aan mag gaan schaffen...
Verder lijkt me die 120 Mb "diskdrive" een flop, ken tenminste geen mensen die er een hebben. Evenals de 200 Mb floppydiskdrive van Sony.
edit:
Typfouten
Typfouten
Eigenlijk alle pc-producten van Philips......
kan het weten want heb bij de Philips-helpdesk ''gewerkt'' lachen hoor !!
kan het weten want heb bij de Philips-helpdesk ''gewerkt'' lachen hoor !!
- Alle Trust producten
- Cyrix CPU''s
- Die 20gb''s seagate medalist dingen, 2 verrot in 7 dagen tijd !!
- DCC (jammer genoeg)
- No-name cd spelers
- That''s wrong / Arita cd-r''s
- Floppy vervangers
- Win 9x / Me
- Savage(4) videochips (echte ''you will crash if you want to or not'' chips
Geen flop maar wel te slecht voor woorden
- TNT2 m64
- Geforce2mx 200
- pcchips moederplanken
- Cyrix CPU''s
- Die 20gb''s seagate medalist dingen, 2 verrot in 7 dagen tijd !!
- DCC (jammer genoeg)
- No-name cd spelers
- That''s wrong / Arita cd-r''s
- Floppy vervangers
- Win 9x / Me
- Savage(4) videochips (echte ''you will crash if you want to or not'' chips
Geen flop maar wel te slecht voor woorden
- TNT2 m64
- Geforce2mx 200
- pcchips moederplanken
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
HP 600 SERIES PRINTERS
ik ken 10+ (!!!) mensen die een 690c hebben, en GEENEEN werkt zoals het moet !!!
(ik heb er zelf 2, en geeneen werkt ook nie zoals het moet)
verder nog de banshee toen hij uitkwam
de drivers
maar nu is het toch wel een goeie kaart, vooral voor ut
ik ken 10+ (!!!) mensen die een 690c hebben, en GEENEEN werkt zoals het moet !!!
(ik heb er zelf 2, en geeneen werkt ook nie zoals het moet)
verder nog de banshee toen hij uitkwam
de drivers
maar nu is het toch wel een goeie kaart, vooral voor ut
Verwijderd
Ik heb een quantum bigfoot schijf in mijn uit-oude-componenten-bestaande systeem, maar het is een perfecte degelijke schijf die nog eeuwen meegaat. Het is een 4gig model. Het enige nadeel zijn z''n 3600rpm.Op woensdag 23 mei 2001 14:07 schreef FdG het volgende:
Nog niet voorbij zien komen:
![]()
O ja flopspul:
- cdromspeler no name
- Joystick van twee tientjes voor de 386
- Pcchips mobo (slot 1: is dood en nu wandversiering
- BasF CDwriteables
- HP 695c (slechte printkwaliteit)
Dat was het wel, want ik weet nu wel wat kwaliteitsspul is.
Verwijderd
eeeh
mijn #1 wanproduct is die gore pctv rave die het nooit doet
alhoewel
de tnt2 m46 en savage 4 zijn beiden dingen die je je vijand nog niet toewenst
mijn #1 wanproduct is die gore pctv rave die het nooit doet
alhoewel
de tnt2 m46 en savage 4 zijn beiden dingen die je je vijand nog niet toewenst
OOK ABSOLUUT MEE EENS. NEVER TRUST A TRUSTOp zaterdag 19 mei 2001 17:42 schreef Erhnam het volgende:
TELES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ABSOLUUT MEE EENS!
Trust heeft soms ook producten die echt regelrecht de vuilnisbak inkunnen
Verwijderd
dacht het niet ding werkt fantastisch, lekker overal in huis divxjes kijken.Op zaterdag 19 mei 2001 17:13 schreef unicorn7 het volgende:
.........
trust Televiewer/Gameviewer - geen normaal TVbeeld op te krijgen
........
Floppers?
- Compaq pressarium
- IBM aptiva
- HP Brio
- TNT-M64
- Seagate 3.2gig. Luider dan een boeing!!
- 3COM PCMCIA netwerkkaarten. Niet gemaakt voor lomperts (breekbare snoertjes...duuur!!)
- HP Netserver LC+ 5/75. Zoek er maar eens geheugen voor.
- HP Vectra VE5 serie 1. Zoek er maar eens geheugen voor en plaats er maar eens een HD in......CRASH
- Intel 815 chipset......Niet te tweaken
- Intel 820 chipset
- Intel PIII lage stepping. Niet te overclocken!!!!
- Cyrix 86mhz FSB 6X86 processor.
- Brak PC133 geheugen
- Adaptec AAA133u2 raid controller
- Teles 16.3 ISA bri.
- Soundblaster Live! software
....trouwens ALLE CREATIVE SOFTWARE en DRIVERS
- Fiat multipla inderdaad. Maar wat dacht je van een Fiat Doblo. Waaaaaahaahaaaaaaaa
- Compaq pressarium
- IBM aptiva
- HP Brio
- TNT-M64
- Seagate 3.2gig. Luider dan een boeing!!
- 3COM PCMCIA netwerkkaarten. Niet gemaakt voor lomperts (breekbare snoertjes...duuur!!)
- HP Netserver LC+ 5/75. Zoek er maar eens geheugen voor.
- HP Vectra VE5 serie 1. Zoek er maar eens geheugen voor en plaats er maar eens een HD in......CRASH
- Intel 815 chipset......Niet te tweaken
- Intel 820 chipset
- Intel PIII lage stepping. Niet te overclocken!!!!
- Cyrix 86mhz FSB 6X86 processor.
- Brak PC133 geheugen
- Adaptec AAA133u2 raid controller
- Teles 16.3 ISA bri.
- Soundblaster Live! software
....trouwens ALLE CREATIVE SOFTWARE en DRIVERS
- Fiat multipla inderdaad. Maar wat dacht je van een Fiat Doblo. Waaaaaahaahaaaaaaaa