Toon posts:

[BC3] Welk hardware regelrechte floppers??

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 280 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:30
Op zondag 20 mei 2001 15:55 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

ja kan iemadn me uitleggen wat deze kaart nou prcies deed ,et je pc?
ik had er 2/3 jaar geleden veel advertenties overgezien,maar verder helemaalniet in verdiept..
wat is het en wat doet dat ding?
Die moest je pc versnellen, door intilligent je software te herschrijven naar 32 bits ofzo. Die spintel kaart moest voor de hardware zorgen. Voor de complete uitleg moet je ff hier klikken.

What a fine day for Science! | Specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 21 mei 2001 17:11 schreef ubermaestro het volgende:
Philips CDD3610, wat een brak ding zeg :r
Zeker restarten voor gebruik? Dat ding moet sterven... :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Op zaterdag 19 mei 2001 17:13 schreef unicorn7 het volgende:

[...]
trust Televiewer/Gameviewer - geen normaal TVbeeld op te krijgen
Een vriend van mij heb zo''n televiewer, dat ding roeleert gewoon. Je heb gelijk, spellen op windows wil je niet op je tv draaien, maar het is perfect voor (div-x)films.
Ik heb vele avonden bij heb div-x films op zijn breedbeeld tv gekeken. :9

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op maandag 21 mei 2001 17:19 schreef mdkiller het volgende:

[..]

Zeker restarten voor gebruik? Dat ding moet sterven... :r
Gestorven was ie al na twee maanden gvd :(

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Een Spintel-kaart is de mooiste bedriegerij in jaren :D. Het kaartje is gewoon een dongel, er zitten wel twee chips op, een simpel timertje dat tegenwoordig niet eens meer gebruikt wordt door de software en een dongle-chip.
Dongles ken je wel, van die apparaatjes die op de printerpoort moeten, als kopieërbeveiliging.
Het "werkzame gedeelte" van een Spintel-kaart is gewoon wat versnelsoftware die hier en daar eens wat cache tussengooit.

Verder wil ik alle Trust-producten nomineren, de Philips CDD3610, en alle SuperTech-producten (CD-wekker waarvan af & toe het CD''tje niet start :(, er knippert dan nD van no disk op ''t display, zet dan GVD je zoemertje erbij aan, van ''n knipperend display''tje wordt ik niet wakker hoor |:(). Verder vind ik MCA ook wel ''n mooie flop. Verder heb ik een gloeiende hekel aan alle vieze smerige CPU-gebruikende soft-hardware, dus AMR, CNR, 56k-PCI modems enzovoorts.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op maandag 21 mei 2001 17:28 schreef Tony Vroon het volgende:
Verder heb ik een gloeiende hekel aan alle vieze smerige CPU-gebruikende soft-hardware, dus AMR, CNR, 56k-PCI modems enzovoorts.
I agree met AMR+CNR
Deels met de 56K modems. Niet ALLE 56K''s gebruiken CPU! alleen de zogenaamde WINMODEMS :r Die zuigen ECHT heel zwaar!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

backupdevice

No Risk , Full Push

alles met een Via Chipset

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• BC3 Victim
Nog niet voorbij zien komen:

QUANTUM BIGFOOT SCHIJVEN !!!

:r :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
AMR en CNR sloten... kan iemand mij uitleggen waar die dingen GOED voor zijn?

verder op de nominatielijst:
Trust (maar die zag ik al meer staan :))
GUS pnp (plug and PRAY. meer ellende van die kaart gehad, dan mooi geluid)
naamloze monitors :r
Cyrix

tot zo ver ff...

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 21:21 schreef killalot het volgende:

[..]

als we zo beginnen dan wil ik toch ook effe de fiat multipla nomineren:r:r:r:r:r
idd. en dan te bedenken dattie bijna auto van het jaar 2000 geworden is. De Toyota Yaris was em gelukkig voor.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:43 schreef danisox het volgende:

[..]

Vind je het heel gek met slechts 96 mb? Dat is toch al tijden niet meer van de tijd. Win ME moet gewoon 128 mb of meer hebben. Zeker tegenwoordig met die geheugenprijsjes!
Ik heb Windows ME gewoon op een bak met 64 Mb geheugen geinstalleerd zonder problemen...

Windows 2000 vind dat een stuk minder, dat kan ik je verzekeren. Omdat mijn spiksplinternieuwe Asus CUV4X moederbord na 4 dagen al kapot was zit ik lekker op een Pentium 200 mmx met 64 Mb Ram en Win2K te werken... :( Kut leverancier ook. Was de laatste, en ze willen me geen nieuwe geven. Hun hebben het teruggestuurd naar hun leverancier om te laten repareren. :(

In het begin van een topic begint iemand te zeiken dat Tapestreamers de grootste flop zijn. Helemaal NIET mee eens! Die dingen zijn gewoonweg geweldig voor het doel waarvoor ze bedoeld zijn, en dat is backuppen! Daarom hoeft het ook niet zo snel te zijn en krijg je inderdaad gespoel, maar de capaciteit liegt er ook niet om. Alhoewel hardeschijven die tegenwoordig ook beginnen te halen.

Grootste flop lijkt mij een "skateboard" voor de pc. Een soort stuurtje dus. Ik weet echt niet wat ik daarmee zou moeten. Als je een beetje te zwaar bent krakt dat ding volgens mij al middendoor waardoor je weer een nieuwe aan mag gaan schaffen...

Verder lijkt me die 120 Mb "diskdrive" een flop, ken tenminste geen mensen die er een hebben. Evenals de 200 Mb floppydiskdrive van Sony.

edit:

Typfouten

• BC3 Victim
Eigenlijk alle pc-producten van Philips......
kan het weten want heb bij de Philips-helpdesk ''gewerkt'' lachen hoor !!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

- Alle Trust producten
- Cyrix CPU''s
- Die 20gb''s seagate medalist dingen, 2 verrot in 7 dagen tijd !!
- DCC (jammer genoeg)
- No-name cd spelers
- That''s wrong / Arita cd-r''s
- Floppy vervangers
- Win 9x / Me
- Savage(4) videochips (echte ''you will crash if you want to or not'' chips

Geen flop maar wel te slecht voor woorden
- TNT2 m64
- Geforce2mx 200
- pcchips moederplanken

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

HP 600 SERIES PRINTERS
ik ken 10+ (!!!) mensen die een 690c hebben, en GEENEEN werkt zoals het moet !!!
(ik heb er zelf 2, en geeneen werkt ook nie zoals het moet)
verder nog de banshee toen hij uitkwam
de drivers :r
maar nu is het toch wel een goeie kaart, vooral voor ut

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
- Trust Spycam
- Compaq PRESARIO (rest is ok)
- Teles ISDN kaart

:r

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 14:07 schreef FdG het volgende:
Nog niet voorbij zien komen:

QUANTUM BIGFOOT SCHIJVEN !!!

:r :r
Ik heb een quantum bigfoot schijf in mijn uit-oude-componenten-bestaande systeem, maar het is een perfecte degelijke schijf die nog eeuwen meegaat. Het is een 4gig model. Het enige nadeel zijn z''n 3600rpm.

O ja flopspul:
- cdromspeler no name
- Joystick van twee tientjes voor de 386
- Pcchips mobo (slot 1: is dood en nu wandversiering :))
- BasF CDwriteables
- HP 695c (slechte printkwaliteit)

Dat was het wel, want ik weet nu wel wat kwaliteitsspul is.

Verwijderd

eeeh
mijn #1 wanproduct is die gore pctv rave die het nooit doet :P

alhoewel
de tnt2 m46 en savage 4 zijn beiden dingen die je je vijand nog niet toewenst

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 17:42 schreef Erhnam het volgende:
TELES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ABSOLUUT MEE EENS!
Trust heeft soms ook producten die echt regelrecht de vuilnisbak inkunnen
OOK ABSOLUUT MEE EENS. NEVER TRUST A TRUST

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 17:13 schreef unicorn7 het volgende:
.........
trust Televiewer/Gameviewer - geen normaal TVbeeld op te krijgen
........
dacht het niet ding werkt fantastisch, lekker overal in huis divxjes kijken.

• BC3 Victim
Floppers?
- Compaq pressarium :)
- IBM aptiva :r
- HP Brio :r
- TNT-M64 :r
- Seagate 3.2gig. Luider dan een boeing!!
- 3COM PCMCIA netwerkkaarten. Niet gemaakt voor lomperts (breekbare snoertjes...duuur!!)
- HP Netserver LC+ 5/75. Zoek er maar eens geheugen voor.
- HP Vectra VE5 serie 1. Zoek er maar eens geheugen voor en plaats er maar eens een HD in......CRASH :r
- Intel 815 chipset......Niet te tweaken
- Intel 820 chipset
- Intel PIII lage stepping. Niet te overclocken!!!!
- Cyrix 86mhz FSB 6X86 processor.
- Brak PC133 geheugen
- Adaptec AAA133u2 raid controller :r
- Teles 16.3 ISA bri. :r
- Soundblaster Live! software :r
....trouwens ALLE CREATIVE SOFTWARE en DRIVERS :r
- Fiat multipla inderdaad. Maar wat dacht je van een Fiat Doblo. Waaaaaahaahaaaaaaaa :'(

Pagina: 1 2 Laatste