[BC3] Computer start niet meer :''(

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
M''n ouwe Pentium 75 start niet meer.
Voordat hij het niet meer deed, heb ik ''m open gemaakt en met de stof zuiger ff afgestoft.
Ik had toen ook de IDE kabels los gehaald van m''n HD en CD ROM. Toen ik die terug wou doen bleek dat een paar pinnetjes scheef zaten en kreeg de kabel van m''n HD niet terug. Dus heb ik die omgewisseld met die van me CD ROM. (want ik kreeg ze niet meer recht)
NU START HIJ NIET MEER OP!!!!
Hd lichtje blijft constant branden en Beeld is zwart. Wat ik gek vind is dat de monitor
niet op stanby gaat. En verder geen piepjes.
Het is een P75 16 mb ram, diamond Stealth S220 4mb videokaart.

Please HELP ME

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
KOM OP HELP ME :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 20:10

sus

is druk :+

heb je de kabel er goed opgezet? Dus de rode draad op pin1? Dat zou kunnen verklaren waarom je HDD-led blijft branden.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Op zaterdag 19 mei 2001 14:05 schreef santo053 het volgende:
KOM OP HELP ME :r
Ja, zo krijg je hulp. :( :X
Kostsmiley en welgeteld 19 minuten geduld...
Weet je wat? Ik ga jou gewoon negeren, als ik je user profile bekijk heb je sowieso al een staat van irritante verdiensten.

Begin nou maar eerst ff met het lezen van de FAQ en kom over een jaar nog maar eens terug. Misschien ben ik je dan wel weer vergeten en help ik je per ongeluk ook nog.

PS. Pinnetjes omgebogen van je mobo? Hoe dom kan je zijn :? |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 13:04
Alles los maken en alle PCI kaarten die je niet nodig hebt verwijderen

Dus alleen VGA kaart
geen HD of CD-ROM
1 sim RAM

Nu opstarten

• BC3 Victim
Kabel zit er goed in

• BC3 Victim
IK heb het geprobeert zonder hdd
En het is gelukt

Maar als ik die er nu in doe vind hij geen hdd!

• BC3 Victim
powerkabel verkeerd om?
ide/ata kabel verkeerd om?
jumpers op de bodem van je kast?
kaarten goed ingestoken?
ram modules goed erin?

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:59

JJJ

Op zaterdag 19 mei 2001 14:09 schreef Death het volgende:
Alles los maken en alle PCI kaarten die je niet nodig hebt verwijderen

Dus alleen VGA kaart
geen HD of CD-ROM
1 sim RAM

Nu opstarten
Kleine opmerking: simmetjes moet je per 2 plaatsen.

• BC3 Victim
nooit computer uitstofzuigen!!!!
je kunt beter een compressor gebruiken ivbm statische electriciteit. als je kabel kapot is kun je gewoor een nieuwe kopen die dingen kosten niet veel. of eerst ff aan een ander vragen of je een mag lenen. als je kabel goed ik doe je wat er hierboven staat doet hij het nog niet kun je beter ook je vga kaart eruit halen en piepjes tellen. doet hij het wel zou ik mijn schij op primary zetten en kijken met de nieuwe kabel of het werkt. werkt het dan nog niet dan schijf in andere computer proberen.
Groeten,
justin

Pagina: 1