[BC3] Pinnacle PCTV Pro en systeem is onstabiel

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb n paar dagen een PCTV Pro gkogt. hij heeft wat probs. iedere keer blauwe error e0:0028:nogwa, zapper werkt nie goed(dit is softwate voor de andere zapper van hun, deze heeft meer knoppen), geluid gaat van mono naar sterio of naar stilte(heeeel sh*t :r). heet iemand een oplossing?

IK BEN ERG :( :( :( EN IK KAN WEL :r :r :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
nou doet ie helemaal niest meer!!!! ik start radio en hij dendert in een error! start ik de radio opnieuw dan zegt hij dat de kaart er niet inzit of sluit alle progs die deze kaart in gebruik hebben! dus ik zet m''n pc uit en ja hoor bleuw scherm :( ! met de error 0d:0157:00000cda
deze errors krijg ik ook 0e:0028:c000ec96 en 0e:0028:cb16fe88
HELP!!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ga d''r es mee terug naar de winkel
Deze problemen zijn echt niet meer normaal, aangezien je andere topics over deze kaart

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03
check dit eens: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/176461

tvkaarten + een via/amd/oid werkt niet goed..:(

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 15:58 schreef Cutebritney het volgende:
check dit eens: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/176461

tvkaarten + een via/amd/oid werkt niet goed..:(
je vergeet Win2k!:(

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 16:48 schreef Xaran het volgende:

[..]

je vergeet Win2k!:(
Ligt aan de Detonator drivers :( (bij mij tenminste)

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 17:18 schreef CoDeR het volgende:

[..]

Ligt aan de Detonator drivers :( (bij mij tenminste)
ik gebruik de offi.drivers en niet de detonator, licht het niet aan mijn AMD shit/p-set

Pagina: 1