graag een serieus antwoord of gaan antwoord..Op woensdag 04 juli 2001 14:15 schreef Courage het volgende:
tuurlijk joh... vanaf http://winbeta.microsoft.com
Verwijderd
Dan heb je pech want dat is toch de enige plek waar je 'm LEGAAL zou neer kunnen halen, denk je niet ??
tuurlijk is ie niet legaal te downen als je geen betatester ben... denk s na man
blup
Verwijderd
my god...Op woensdag 04 juli 2001 14:25 schreef CrashOne het volgende:
Dus hij is niet legaal te dl...
Jawel, op http://winbeta.microsoft.comOp woensdag 04 juli 2001 14:25 schreef CrashOne het volgende:
Dus hij is niet legaal te dl...
Virussen? Scan ze hier!
Op tweakers.net stond net een hele mooie link en daar kon je de iso downloaden maar ze hebben dat weer snel gewijzigd
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Wat had ik toch een mazzel!Op woensdag 04 juli 2001 14:27 schreef cool0 het volgende:
Op tweakers.net stond net een hele mooie link en daar kon je de iso downloaden maar ze hebben dat weer snel gewijzigd
Mail 'em ajb effe naarOp woensdag 04 juli 2001 14:27 schreef cool0 het volgende:
Tks/rgds!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
Als die link inderdaad zo mooi is, zou ik hem ook wel eens willen zien ...
Ik hou wel van een mooie link op z'n tijd.
Zou iemand dat misschien willen pasten in een mailtje naar ?
Ik hou wel van een mooie link op z'n tijd.
Zou iemand dat misschien willen pasten in een mailtje naar ?
Verwijderd
Als je het heel lief vraagt, mag het hier nog niet
... da's vragen om een link naar warez
Ok ok, juist geformuleerd:Op woensdag 04 juli 2001 14:26 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Jawel, op http://winbeta.microsoft.com
Niet legaal te dl voor niet beta testers.
U gaat door voor onze fantastische hoofdprijs van vandaag, de super-de-luxe wasmachine van 2 tientjes!Op woensdag 04 juli 2001 14:40 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Ok ok, juist geformuleerd:
Niet legaal te dl voor niet beta testers.
Virussen? Scan ze hier!
hmm voor die twee tientjes kan je hem beter klaten fikkenOp woensdag 04 juli 2001 14:41 schreef wildhagen het volgende:
[..]
U gaat door voor onze fantastische hoofdprijs van vandaag, de super-de-luxe wasmachine van 2 tientjes!
Toch hebben ze hun beta test team en personeel helemaal niet in de hand. Onder hun bevinden zich enorm veel suppliers. Daardoor kon ik Build 2505 al downloaden op 30 juni rond een uur of 7:30. Dat was nog geen dag nadat RC1 was vrijgegeven. Twee dagen later was ie al overal te vinden.
Verder vind ik het een slechte zaak dat de crack van Build 2502 nog steeds werkt op Build 2505.
Verder vind ik het een slechte zaak dat de crack van Build 2502 nog steeds werkt op Build 2505.
wrom is dat slecht? tis nog steeds een beta.. als ie maar bij de final gefixed word
blup
Ik weet niet welke filename ik moet hebben. Hierom vragen is toch niet illegaal hoop ik 
het was iets met .iso
het was iets met .iso
Antwoord op je vraag: Ja hoor legaal te downloaden op de genoemde plekken.
Voor de rest is het requesten van links/warez OOK illegaal en ongewenst op GoT. Doe ik deze dicht want ik kan me niet voorstellen dat er geweldige discussies uit voortvloeien terwijl ik me WEL kan voorstellen dat er zometeen toch iemand met een link komt
Voor de rest is het requesten van links/warez OOK illegaal en ongewenst op GoT. Doe ik deze dicht want ik kan me niet voorstellen dat er geweldige discussies uit voortvloeien terwijl ik me WEL kan voorstellen dat er zometeen toch iemand met een link komt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()