[BC3] CPU OP SLOT 1 MOEDERBORD

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat voor cpu kan er op een slot 1 moederbord?? Ik heb er nu eem pent. III 450 op zitten.
MZZL PATRICK

jotheman
ManhaMMer

Door jotheman - maandag 14 mei 2001 19:51

--------------------------------------------------------------------------------
een slot 1 moederbord, lol, bietje vaag, welke bedoel je dan jonguh?

santo053
Door santo053 - maandag 14 mei 2001 19:54

--------------------------------------------------------------------------------
Welke weet ik niet!
Er zit een 440bx chip op, dat is het enige dat ik weet!!

Kan ik er dan een pentium III 800 op doen?
Of een amd duron?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom nou weer 2 topics over hetzelfde??

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Da''s afhakelijk van het mobo/bios.

In principe (als mobo en bios meewerkt) kan er met een slot 1/ socket370 converter iedere pII pIII en celeron op.

Alleen bepalen de BIOS en MoBo instel mogelijkheden welke processoren echt werken.

Dus zie boekje mobo, of meer up to date site mobo fabrikant.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Yo Santo,

Gebruik de search functie...Die is er niet voor niets. Je bent net 2 uur aangemeld en al zoveel topics. Als je zo doorgaat ....tja je moet het zelf weten. Just a hint...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

zeggen ze eerst topic niet duidelijk, nu een nieuw topic en vinden ze het nog niet goed |:(

Verwijderd

Lekker vent ben jij effe dubbelposten ofzo?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/179398
Dus doe voortaan een beetje normaal een post gewoon een keer wat en wacht met geduld; geduld is een schone zaak
Van jochies zoals jou gaan we :r als het zo door gaat.

Verwijderd

je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, laat die capslock knop alsjeblieft ff met rust.

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

Yeah right, een MOBO dat compatible is met AMD (duron) en Intel (PIII) procs... Die zou nog moeten worden uitgevonden!!! Jij kunt zeker op je BX-je een P800 pluggen, misschien laat je bios nog wel >1GHz toe. Je moet specifieker zijn kwa merk en type mobo...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dit topic gaat ook dicht, lees eerst maar eens wat faqs die op dit forum rond dwalen.
aangezien jij ook lui bent, ben ik dat ook zoek ze dus ook zelf maar op :Z
Pagina: 1