Toon posts:

[BC3] bekritiseer deze game pc, plz!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Okay lets shoot.

Ga voor win2k, rete stabiel en meestal ook nog sneller dan 98se. vergeet ME. Zeker met de nieuwe updates draaien al mijn games onder win2k. Stap in Oktober zo snel mogelijk over op Win Xp professional. En laat Linux links liggen want daar komen toch nooit Top games voor uit.

Neem een Antec kast type 1030 of zo

Neem een raid 100 configuratie met 2 keer IBM 60 GXP.

Ga voor het meest luxe M$ natural keyboard met een M$ explorer muis.

Als je oren je lief zijn kies je voor een andere speaker set. b.v. een Midiland 7100

En reserveer nog wat geld voor een paar stoere Games. Want zo''n juweeltje zonder software is maar niks.

Ja ik meen het echt want als nooit niemand meer officiele software koopt dan wordt er straks ook geen software meer gemaakt. Dus als home user koop je af en toe een Game. En als Bedrijf zorg je dat je professionele applicaties en operating systems gewoon legaal zijn.

En voor de rest veel success met je systeempie. Die van mij gaat er helaas erg veel op lijken. (Augustus is D-day)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:23 schreef TheProspector het volgende:

[..]

Nope, dat is RAID-5
eh wel dus. dat heb ik namelijk

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
dat w2k niet geschikt is voor spellen is ook bullshit van de eerste plank, werkt perfect.
xp is, zoals ik het nu zie een opvolger van 2000 maar dan een tering eind instabieler, maar ja dit is beta 2.
grotere kast 2 x een 3,5 inch drive erin en hij is vol, gwoon een a7m266 anders zit je weer met een compleet via bagger systeem, koop een ibm is kwalitaief beter en sneller, koop een live 5.1 met een desktop 2500 setje of zoiets dat is meer als genog voor spellen, ga voor die 22 inch ik heb hierzelf een 19 inch sony en als ik er geld voor had kocht ik een 24 inch.
een geforce 3?? wat een geldverspilling koop gewoon een geforce 2 gts dat is meer dan zat!

Verwijderd

leuk pc''tje...kost je alleen reteveel geld..

ik heb net voor 2000 piek m''n pc ge upgrade naar een amd 1200Mhz tbird 266Mhzfsb met 256mb ram 30gb hd en 19" flatron..werkt ook allemaal best hoor.

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 15:25 schreef strontvlieg het volgende:
Dit is de PC waar ik aan dacht!
-------------------------------------------
22 inch Iiyama A201HT 3 jaar on-site garantie
128K ISDN Dynalink ISDN Adapter BULK
Microsoft Millennium UK full versie OEM
40,9 GB Maxtor U-ATA 7200 rpm u-dma 100 MAX 60 PLUS 2mb cache
Microsoft IntelliMouse Explorer Optical
Corsair DDR 256MB PC2100 Cas 2 (of 512mb cas 2,5 ddr???)
A-Open HQ45 Miditower lownoise CE ATX
-------------------------------------------
als jullie deze PC ff willen bekritiseren, doe dat dan graag!
alvast bedankt!
Leuk PC''tje voor de beginner... :+

Iiyama -> NEC 22" MultiSync FP1370
ISDN -> ADSL
ME -> Windows 2000 Prof.
Maxtor -> 2x Maxtor RAID0
M$ Optical -> Logitech Cordless Mouseman Wheel
Corsair DDR 256MB -> 512MB PC2100 DDR SDRAM Registered (Corsair)
Miditower -> MaxiTower 6/4/4

Waarom Windows 2000?
Omdat Windows 2000 beter RAM gebruik heeft, superieure driver onderbouwing, perfecte drive-indeling en de meeste spellen beter draait als onder Win98SE/ME.
WinME is meer een OS (hmmm meer speelgoed) voor mensen met een Compaq/Dell bak die van mooie kleurtjes houden en een simpel OS wil wat alles slikt en vaker crasht (maar daar hebben hun de ResqueCD voor)...
De meeste mensen die zeggen dat Windows 2000 zuigt zeggen dit meestal omdat zij daar problemen mee hadden, zonder dat ze in staat waren deze problemen op te lossen. Eenmaal goed ingesteld is een Windows 2000 PC beter als dezelfde PC met Windows ME en zeker als je 128MB of meer hebt.

Overigens snap ik niet dat je geen Dual systeem neemt (1CPU:GameServer, 1CPU om zelf te spelen) want dan maak je pas echt de blits >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ben je er uit?

AXIA is de benaming van de kern voor het registratienummer. Dit zegt wat over de releasedatum en men heeft goede ervaringen met overklokken. 1000Mhz@1500Mhz met luchtkoeling. :)

Harde schijven zijn niet erg verschillend. In RAID merk je het verschil sowieso niet meer. Ga voor een redelijk stille. IBM60,Maxtor,Fujitsu,Seagate,WD-400/600-BB whatever... :)

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 16:52 schreef funkflex het volgende:
wel leuk sommige dingen zijn overbodig en de a7v 266 is er al
Is die A7V266 er al? :?

Waar is die dan al te koop?

Volgens mij duurt het nog een maandje of zo... :'(

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
maybe als mobo toch de MSI kt266? like er is vandaag nieuwe bios uitgekomen en die is weer wa sneller en stabieler...
en die a7m266 is nou nie echt alles..

Wel leuk maar maybe toch eens naar dat msi mobo''tje kijken :)

de rest van het systeem... niks dan lof he... mooi systeem :)

( hoewel ik geen delta maar papst fans zou pakken ivm sound.. en die alpha koeler een zalman zou maken, ook niet te veel lawaai :) of je zou altijd je boxjes vol open moete gooien >:) )

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
1. Neem de Leadtek Geforce II +tvout
2. IBM schijven ipv maxtor
3. Neem lekker een bigtower als je toch plaats heb voor zo''n 22" monitor :)
4. eeh... :?

Netjes hoor, maar met wat minder kan je ook al een beest fixen hoor.

" Play the violent strings of my symphony "

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
HELE HARDE SCHOP :P

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Op maandag 14 mei 2001 15:36 schreef DeadKennedy het volgende:
opzouten met jullie win2k, w2k= NIET voor games en dit is een gamepc...
andere tip:
niet die maxtor maar een nieuwe IBM 60GXP
En zelf een eXtra Prut logo voeren..

Win2k goed voor games alleen direktX games

Ja ja ja Nee !!

Pagina: 1 2 Laatste