De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb in m''n "gewone" machine hier (P1 233@266, 128 meg, ja het wordt tijd voor wat nieuws
) nog een Diamond Stealth II S220 kaartje hangen... daar zit een Verite 2200 (of 2100, weet ik niet zeker) op
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
BTW, wat doet dit eigenlijk in Software Algemeen?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Ik vind dat tweakers al heel snel zeggen van "wist je nog, vroeger" Man ZO''N kolere tijd is dat nou ook weer niet terug! 3 jaartjes wow!!!!
Verwijderd
Dat was een cool kaartje..heb d''r later een voodoo1 bijgedrukt om nfs3 goed te kunnen spelen op een p166..verite gaf allemaal artifacts bij heel veel spellen..dat was wel jammer..image quality vond ik, als ie werkte..beter dan m''n voodoo1.
sorry...beetje off-topic, had beter harde waren algemeen kunen kiezen...
...en is toch al weer 5 jaar terug....ok, voor een tweaker is dat toch wel oud?
en waarom ik dit post? Omdat ik dat leuk vind
...en is toch al weer 5 jaar terug....ok, voor een tweaker is dat toch wel oud?
en waarom ik dit post? Omdat ik dat leuk vind
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb ook nog steeds een Stealth II kaartje (da''s V2100 btw) en die werkte perfect vergeleken met de Voodoo1, alleen was de driverontwikkeling hopeloos. (volgde destijds heel lang Bjorn3d.com e.d., waren best wat Rendition-fansites.)
Ze zijn nu opgekocht door Micron en zijn volgens mij wel bezig met een Nvidia killer maar dat weet ik niet zeker.
Ze zijn nu opgekocht door Micron en zijn volgens mij wel bezig met een Nvidia killer maar dat weet ik niet zeker.
"I sit in my room and imagine the future."
Pagina: 1