De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Het geen wat bij mij geholpen heeft :
Ik heb mijn soundblaster in mijn eerste pci slot gedaan en opnieuw geinstaleerd en nergens meer last van. Ik weet dat hij niet in de eerste hoort maar ja, wat maakt het uit als het helpt.
Maar M$ heeft een REG-key die een probleem met AGP & Athlons oplost... voor W2K
Kweenie wat jou OS is maar dit is de link:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q261/6/06.ASP
<edit> TestWarez zag dat deze link nu een VIA driver update heeft ipv een REG-file
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Geeft bij mij minder probs dan 98 SE
Via drivers zijn up to date
Bios is up to date
Spire collertje erop 1.5 Ghz max
Comp uit elkaar gesloopt en openieuw in elkaar gezet. Kabels gecontroleerd....euh.
OS op andere schijf geinstalleerd. Er zit nix in pci slot 1. Kaarten verwisseld. Misschien kan me videokaart de fsb van mobo niet aan ofzo?¿¿
de viper 770 staat niet bepaald bekend om zijn compatibiliteit met standaard nvidia drivers.
Verwijderd
De Viper770 kan normaal omgaan met de Detonator drivers, net zo goed als met bv. een Asus V3800.Op dinsdag 01 mei 2001 23:03 schreef smvs het volgende:
wat voor video drivers heb je geinstallerd?
de viper 770 staat niet bepaald bekend om zijn compatibiliteit met standaard nvidia drivers.
De AGP bus draait gewoon op 66 MHz, dus dat mag geen probleem zijn
Ik heb catchup.cnet.com ff over me systeem heen gehaald en die zegt nu dat mijn drivers van up to date zijn. K heb ook nog bij Diamondmm gekeken mar daar stond verder nix bijzonders en niet nog nieuwere drivers.
Toen ik nog met mijn oude systeem draaie heb ik nooit probs gehad met mijn videokaart. En dat draaide ook op Win ME :r:(
Als ie op 4X staat, kan je hem beter op 2X zetten.
Dat wil namelijk wel eens helpen.
Whatever.
waren het stabielste hiero