Toon posts:

verwisselen HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb binnenkort een lan, waar ik niet met mijn beste computer naar toe mag. nu neem ik een oudje mee, maar wil ik wel graag de hdd meenemen uit de nieuwe computer, en tijdelijk de oude hd in de nieuwe computer zetten (volgen jullie het nog)

nu is mijn vraag: kan dit veel kwaad, en wat kan er misgaan?
ik weet dat je em op primary en slave etc kan zetten met jumpertjes, dus das het prob nie. . .

Verwijderd

Eitje. Gewoon zelfde config gebruiken qua jumpertjes e.d. en op het zelfde ide channel zetten! En niet laten stuiteren >:) !

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Komt wel wat meer bij kijken...
Denk eraan dat een andere puter andere hardware heeft. Lijkt me niet zo leuk als je van je nieuwe schijf een beeldscherm aan wilt sturen met b.v. 85Hz/true color/xga terwijl er nog een ET4000 ISA videokaartje in het oude systeempje hangt...

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Verwijderd

Dan hoop ik voor je dat je óf een andere schijf voor het OS hebt óf een dualboot waarbij je op een andere partitie een OS configureert op de oude PC, anders gaat het niet lukken :)
[edit]I'm too late ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik formatteer de oude schijf, die master word in de tb tijdelijk. de tb schijf, gaat als slave in een andere computer, ik installeer ff snel de rotzooi op de oude schijf, en klaar. dit brengt toch geen probs met zich mee?

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 18:56

jle

Je zou ook twee hardware configuraties kunnen aanmaken, zodat je tijdens het opstarten van Windhoos kunt kiezen uit een van de twee.

Good goan

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 21:51
Valt reuze mee die andere hardware, gewoon even je videokaart vernaderen naar standaard geval de rest pikt windows zelf wel op

Heb op een schijf nu al drie moederborden gehad zonder problemen dat ziet ie zelf gaat een paar minuutjes reutelen en je bent klaar
Pagina: 1