voorheen ging de computer automatish uit als ik hem afsloot maar sinds ik win 2k erop heb staan start hij automatisch opnieuw op. wat kan hier het probleem zijn?
Stekker eruithalen
Wat je er aan kan doen? Windows 1998 kopen
Wat je er aan kan doen? Windows 1998 kopen
Verwijderd
als je naar apparaatbeheer gaat en er staat bij "computer" GEEN ACPI, dan zal dat het probleem zijn.
Comprak=Compaq
Comprak=Compaq
je kunt ook proberen APM aan te zetten (of juist uit te zetten). Start->control panel->display->screen saver tab->power...->apm. En daar dan het vinkeje aan/uit zetten.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Kijk da''s nou nog eens een goeie smoes om s''nachts je compu aan te mogen latencomp. wil niet uit
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
kan een computer uit dan?comp. wil niet uit
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Gewoon on the fly je processor uit z''n slot/socket trekken, dan stopt ie vanzelf
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nee hoor dan gaat hij gewoon rustig door
alleen je krijgt zo weinig te zien/horen (op de fans na)
alleen je krijgt zo weinig te zien/horen (op de fans na)
LOL, ik denk dat mijn uit knop onderhand ook vastgeroest zitOp zondag 22 april 2001 13:38 schreef schizofreen het volgende:
[..]
kan een computer uit dan?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LOL:DOp zondag 22 april 2001 14:36 schreef Rappie het volgende:
[..]
LOL, ik denk dat mijn uit knop onderhand ook vastgeroest zit
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Heb je dat toevallig niet in je bios ui staan.......
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Verwijderd
<Miereneuker Mode>Op zondag 22 april 2001 14:36 schreef Rappie het volgende:
[..]
LOL, ik denk dat mijn uit knop onderhand ook vastgeroest zit
Heb jij een ijzeren kast dan
</Miereneuker Mode>
LOL:DOp zondag 22 april 2001 11:20 schreef pier het volgende:
[..]
Kijk da''s nou nog eens een goeie smoes om s''nachts je compu aan te mogen laten
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Heheh grootste onzindraad ooit? Laatste 10 replies allemaal klets 
Maarre kijk eens of je Fast Shutdown kunt disablen, in W98/ME kun je dat doen via Start - Uitvoeren - msconfig - knop geavanceerd.
Maarre kijk eens of je Fast Shutdown kunt disablen, in W98/ME kun je dat doen via Start - Uitvoeren - msconfig - knop geavanceerd.
Bnet pindle#2913
Pagina: 1