[BC3] epson ergernissen

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
patroon leeg

ik vervang hem

print

niks

reinig

niks

reinig

niks

reinig

niks

reinig!

niks!!

reinig

GODVERDOMME WEER NIKS

damnit dat kloteding print niet met nieuw patroon!

ik word zo langzamerhand helemaal ziek van die zooi van epson

dit is al m''n 3e epson 880; heb er al 2 teruggestuurd; elke keer wel wat met die klotedingen!!

damnit

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
sta op het punt dat ding uit het raam te flikkeren

komen ze hem maar fijn van de stoep schrapen; heb 3 jaar on-site erbij gekocht; dat word nog leuk... zit binnen een half jaar al op 3 printers

Verwijderd

ach jah...
weer een terug sturen he!!!

koop dan de volgende keer geen klepson!

eeeh noujah dan heb je nu nog 18-3=15 printers te gaan!:)

Verwijderd

nou, ik ben anders wel blij met mijn 660. Ooit eens voor 200 piek van de beurs geplukt en doet het nog steeds perfect. Maar ja, ik gebruik hem wel erg weinig. De meeste troep wordt geprint op een hp laserjet 6p.

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 19:56 schreef Wouter17 het volgende:
sta op het punt dat ding uit het raam te flikkeren
Nou ik ook. Epson = :r:r:r

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Vreemd...

Mijn oude Epson Stylus Color 600 van 3 a 4 jaar oud print nogsteeds erg netjes..

Dus misschien gewoon dikke pech ofzo ?

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Epson heeft de irritante gewoonte de printkop in de printer te integreren en niet in de printcartridge.
Na genoeg gebruik is de printkop gewoon verziekt (heb je met inkjetprinters, ligt aan de techniek) en kun je de printer ook wel wegmikken.
De rest van de printerfabrikanten doen het handig en integreren de printkop in de inktcartridge, waardoor je automatisch elke keer ''n nieuwe printkop krijgt :).
Epson komt bij mij ''t huis niet meer in, stond bij ''n klant met ''n verrotte Epson, hele vage foutcode, bel ik de helpdesk, leg de led-code uit die ''t geval geeft (die combinatie stond niet in ''t handboek :?), en wat zeggen ze: zit de stekker erin?.
Ik heb de telefoon heel snel op de haak gegooid zodat ze niet konden horen hoe hard ik gevloekt heb :(. Jezus dat sloeg echt nergens op, die service. Ik ben toen samen met die klant ''n HP gaan kopen, die het nu nog tot grote tevredenheid doet :).

Koop vooral geen Epson, ik weet dat de prints mooi & scherp zijn (duurdere printkop), maar dat gaat over en dan kun je ''m wegmikken.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1