Ik heb nu 128MB@133Mhz geheugen in mn pc hangen, dit is gewoon standaard geheugen (333). Nu vroeg ik me af of het zin had om CAS2 (222) geheugen te kopen, of gaat dat geheugen dan langzaam draaien??
dan gaat ie gewoon op CAS3 draaien, maar daar merk je weinig van denk ik.
Verwijderd
verschil tussen cas2 en cas3 is echt niet veel hoor.
Gewoon een cas3 kopen.
Ikzelf heb een CAS3 133, die met toeval op 147cas2 kan draaien:?
zeer vaag, maar wel super vet!!
Gewoon een cas3 kopen.
Ikzelf heb een CAS3 133, die met toeval op 147cas2 kan draaien:?
zeer vaag, maar wel super vet!!
Maaarrreeehh is 384Mhz nog niet genoeg 
B.t.w. mijn infineons zijn cas3 en draaien ook op cas2.
Ik zal je vertellen in Q3 scheelt het nog geen frame!! , tiendes van frames...
Dit is de prijs van het relatief dure cas2 geheugen echt niet waard...
Als je op je moederbord niks kan instellen, schiet het natuurlijk helemaal niet op !!
B.t.w. mijn infineons zijn cas3 en draaien ook op cas2.
Ik zal je vertellen in Q3 scheelt het nog geen frame!! , tiendes van frames...
Dit is de prijs van het relatief dure cas2 geheugen echt niet waard...
Als je op je moederbord niks kan instellen, schiet het natuurlijk helemaal niet op !!
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Licht eraan wat voor programmatuur je draait!
als je dus geheugen intensieve progrmma''s gebruikt kan het toch erg veel schelen als je cas 2 geheugen gebruikt!normaal gesproken is cas 2 geheugen eenderde sneller.
je moet dus niet cas 2 en cas 3 geheugen samen draaien; het cas 2 geheugen gaat dan ook automatisch op cas 3 draaien, wat dan erg jammer is natuurlijk.
ik weet niet of cas 2 voor spelletjes veel uitmaakt,maar voor zware 3d aplicaties enz. wel degelijk!
als je dus geheugen intensieve progrmma''s gebruikt kan het toch erg veel schelen als je cas 2 geheugen gebruikt!normaal gesproken is cas 2 geheugen eenderde sneller.
je moet dus niet cas 2 en cas 3 geheugen samen draaien; het cas 2 geheugen gaat dan ook automatisch op cas 3 draaien, wat dan erg jammer is natuurlijk.
ik weet niet of cas 2 voor spelletjes veel uitmaakt,maar voor zware 3d aplicaties enz. wel degelijk!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ale je een goed merk PC133-CAS3 geheugen koopt, bv. Corsair, Mishkin, Infineon, dan kan deze waarschijnlijk ook wel op CAS2 draaien. Ik zou dus gewoon CAS3 kopen en het uitproberen op CAS2.
Hoe kan ik dat uittesten op CAS2 ?? In BIOS heb kan ik volgens mij niks instellen kwa geheugen.[b]Ik zou dus gewoon CAS3 kopen en het uitproberen op CAS2.
ga maar ews de rulez lezen manneke http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Pagina: 1