Toon posts:

[BC3] Problemen met afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een nieuwe kast gehaald en alles volgens het boekje aangesloten aangesloten (een kast is tenslote niet zo heel moeilijk, dus zelfs ik kan dit nog....);)

Probleem alleen nu is het feit dat Windows (98se) nu niet meer goed afsluit. Ook na het complet opnieuw installeren blijft de pc hangen in het scherm: "Windows is aan het afsluiten" hier blijft hij in hangen. De voeding wordt niet automatisch uitgezet. :?

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Kan dit aan de voeding liggen?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 16:24

Damian

Insane Obtrusion

Windows Update erover heen gooien via internet, er zit een fout in die met IDE schijfstations problemen geeft, probeer dat eens :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Topicstarter
Gaan we es proberen! Thanx for the tip.

Heb nu trouwens wel wat problemen met de harde schijf, opeens een zooitje Bad Sectors :(

Zou dit er ook mee te maken kunnen hebben?

Dit problem is nieuw voor mij dus vandaar deze (wellicht) dom lijkende vraag. :?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hebbie die HD net nieuw? anders zou ik ff naar de winkel gaan...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
De HD is nu 1 1/2 jaar oud. Is een maxtor dus nog steeds onder garantie! :)

Ik heb inmiddels al een RMA van Maxtor gekregen, dus hij gaat retour.

Maar ondertussen sluit m''n pc nog steeds niet af :(

Iemand enig idee of dit wellicht aan de voeding kan liggen? :?

Verwijderd

Bad sectors lijkt mij ook garantie > terugbrengen dat ding. Zichtbare bad sectors bij ide schijven is een heel erg slecht teken.
IDD windows update draaien en je ziet in het rijtje van mogelijke updates vanzelf "windows 98 se afsluitprobleem" verschijnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ga vanavond maar eens kijken of de Update van Win het oplost. Wou het gisteren al proberen, maar kwam wat tussen. ;)

Thanx voor de tip folks!

Schijf gaat ook terug naar Maxtor. Bij elke opstart vindt hij wel weer nieuwe bad sectors en blijft scandisk zelfs hangen. :(
Doen ze ook niet echt moeilijk over: ze zeiden gelijk dat ik hem op kon sturen en dat hij vervangen kon worden. Vraag me alleen af hoe het zit met de kosten als zij besluiten dat het probleem niet onder de garantie valt? :?Kan me dit niet vorostellen, daar ik naturlijk altijd errug netjes ben geweest met mijn schijfje...... :7

Iemand hier al ervaring mee?
Pagina: 1