De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
eehhm wat je natuurlijk ook eerst eens zou kunnen doen is in apparaatbeheer kijken of er geen uitroeptekens e.d. staan achter bepaalde items.
Standaard aanpak:
Flash laatste BIOS in bord en VGA,Bord helemaal leeghalen, clear CMOS, setup defaults in BIOS chip,cooler,ram,vga,fdd,hdd erop en installen met laatste drivers van het net. Kijken wattiedoet (hij pakt z''n magnum 2.1 ... VP
) Ga als een beest te keer met dat ding en kijk of je het probleem opnieuw kan generen. Zo ja : iets vervangen en weer opnieuw testen. Zo nee: kaartje erbij (laatste drivers) en weer testen tot je ziet aan welke kaart het ligt. Check ook interrupts (elke kaart z''n eigen interrupt: lukt het niet dan verwisselen van PCI slot) etc etc etc etc.
Zo moet je al verder komen !
Flash laatste BIOS in bord en VGA,Bord helemaal leeghalen, clear CMOS, setup defaults in BIOS chip,cooler,ram,vga,fdd,hdd erop en installen met laatste drivers van het net. Kijken wattiedoet (hij pakt z''n magnum 2.1 ... VP
Zo moet je al verder komen !
Concrete Loop Watercooling
Download van www.mersenne.org Prime95 (of een andere distributed computing client met testfunctie..) en laat de test lopen. Als hij de eerste paar tests (van de 30) goed doorloopt is het waarschijnlijk een softwarekwestie. Geeft ie een error, dan is het waarschijnlijk een hardwarekwestie. Ik zou dan als eerste een het geheugen of het moederbord denken..
Was getekend, enz. | specs
Thanks voor alle infovan iedereen! Ik ga ermee aan de slag! En kees, er staan geen uitroeptekens er tussen in het configvenster!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Thanks voor alle info van iedereen! Ik ga ermee aan de slag! En kees, er staan geen uitroeptekens er tussen in het configvenster!
1X is genoeg,.... maar in ieder geval heel veel succes ermee !Op dinsdag 10 april 2001 23:03 schreef Gasgijs het volgende:
Thanks voor alle info van iedereen! Ik ga ermee aan de slag! En kees, er staan geen uitroeptekens er tussen in het configvenster!
Freelance tweaker
Verwijderd
Tsss, nog meer te zeiken ?Op dinsdag 10 april 2001 23:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
1X is genoeg,.... maar in ieder geval heel veel succes ermee !
Pagina: 1