What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Door een meetlat of duimstok of iets waar je afstand mee kunt meten in de hand te nemen, en daarmee je onderdelen opmeten.
Simpel he......
Simpel he......
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Ik zei dat ik wel met een schuifmaat aan de gang kan gaan, maar dat ik meetfouten kan maken (en ik heb geen zin om de onderdelen uit de kast te halen). Als ik een goede link krijg is dat makkelijker.
als je iets wilt bereiken , zul je er iets voor moeten doen .Op zaterdag 09 juni 2001 21:41 schreef Resistor het volgende:
Ik zei dat ik wel met een schuifmaat aan de gang kan gaan, maar dat ik meetfouten kan maken (en ik heb geen zin om de onderdelen uit de kast te halen.
in dit geval dus dingen uit je kast halen, alles moet er toch een keer uit om overgezet te worden naar de nieuwe kast
Verwijderd
Als je nog niet eens een beetje kan meten, dan moet je ook niet zelf een kast gaan maken.Op zaterdag 09 juni 2001 21:41 schreef Resistor het volgende:
Ik zei dat ik wel met een schuifmaat aan de gang kan gaan, maar dat ik meetfouten kan maken (en ik heb geen zin om de onderdelen uit de kast te halen). Als ik een goede link krijg is dat makkelijker.
waarheid als eenOp zaterdag 09 juni 2001 21:45 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Als je nog niet eens een beetje kan meten, dan moet je ook niet zelf een kast gaan maken.
Ik wil, ik ben van plan, enz., kan dus wel even duren.
Ik ga iets dat werkt niet uit elkaar halen.
Ik wil dus gewoon een link naar een simpele site waar de maten al op staan, zodat ik niets uit de kast hoef te halen.
Het kan wel een hele tijd duren voordat ik echt begin.
Ik wil dus gewoon een link naar een simpele site waar de maten al op staan, zodat ik niets uit de kast hoef te halen.
Verwijderd
Kijk je op de site van de merken onderdelen in jouw pc, daar zullen vast wel afmetingen te vinden zijn.
dan open je je browser en ga je naar www.google.com of www.altavista.com of iets dergelijks en zoek je je eigen het lamlazures op i-net en geef je ons de linkOp zaterdag 09 juni 2001 21:46 schreef Resistor het volgende:
Ik wil, ik ben van plan, enz., kan dus wel even duren.
nog 1x de gouden tip, ..............meten is weten.
ik ben er weg van en suc6 ermee.
ps laat je niet opfokken hiero he
Verwijderd
Ik ben het met jullie alletwee eensAls je iets wilt bereiken , zul je er iets voor moeten doen .
in dit geval dus dingen uit je kast halen, alles moet er toch een keer uit om overgezet te worden naar de nieuwe kast
Ik ga nog die rotzooi van formfactors doorspitten, en als ik er niet uitkom pak ik de schroevendraaier, lineaal en schuifmaat er maar bij en ga ik maar demonteren en meten, en dan hopen dat ik niets sloop. Ik kan best meten, maar ik ben eigenlijk heel erg lui. (hier gezocht op maten en afmetingen, maar te veel gevonden wat ik niet wilde weten)
ik zoek eigenlijk hetzelfde, zoals Moria al zegt, fouten met het meten zijn snel gemaakt, 2mm ernaast en je bent alweer de lul en aangezien ik een eigen kast ga bouwen van lexaan glas heb ik geen zin om die zooi te verknallen want die zooi is duuuuuuuuuuur
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
hahah, ik heb niet eens een liniaal gebruik in mijn 2U, gewoon mobo rechtzetten en ff aftekenen , beetje boren en huppakee mobo derin. Zo recht al maar kan, hangt gewoon van je steady hand af tijdens het boren I guess
Je kunt misschien ook op de site van de fabrikant kijken, op www.maxtor.com staat bijvoorbeeld over hun DiamondMax VL40 serie dit:
PHYSICAL:
Height: 1.02 in 2.61 cm
Length: 5.78 in 14.70 cm
Width: 4.00 in 10.16 cm
Weight: 1.30 lb. 0.59 kg
edit:
Ding is 4" breed zie ik nu, dus geen 3œ"
Ding is 4" breed zie ik nu, dus geen 3œ"
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Pagina: 1