[BC3] Fans... wil er een paar bij stouwen maaaar

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat voor fan moet ik hebben? dus op hoeveel V-tjes en hoeveel A-tjes? ik wil um gewoon op
m''n mobo prikken, tuurlijk kan ik wel naar
de computerboer gaan maar m''n pa ken ze gratis krijge... (hep op de fan van m''n proc
gegeken maarja daar staat nix op :()

dus, weet iemand dit?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Als je ff mde search gebruikt, dan kun je ontdekken dat de voeding van je pc 12 en 5 volt levert, waar ook 7 volt mee te verkrijgen is.

Aangezien je voeding XXX watt is, kun je daar xxx-huidig gebruik= yyy watt uit trekken en als je ff je calculator erbij pakt, dan kun je het vermogen delen door de spanning, en dan heb je de stroom!

Duidelijk toch!:+

[/edit] zie ook dit
to Tefflar ->HA! [/edit

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Fans zijn standaard 12v. Amperage verschilt flink. Mij Asus A7V133 kan vanaf het moederboard fans tot 4.8a aansturen. (Is veel). Kijk eens in je moederbord boekje wat de jouwe kan. Anders kan je ze gewoon op zo''n HDD/CD-ROM stekker aansluiten.

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
[off topic]
hai mboogie2!
[/offtopic]

7volt is inderdaad te doen. Handig als je fans te veel herrie maken...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kay bedankt, ik zal het boekje van dat mobo es opzoeken...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen