Toon posts:

Matrox fans help....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all... heb een g450 dualhead maar wil mijn icq op mijn rechter monitor en toch links als primary houden hoe doe ik dat want kan hem niet naar de ander slepen omdat icq ff lekker groot denkt te plakken aan mijn linker monitor.,,,,

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

da's een 'bug' in icq, kan niet op 2e monitor... Heeft niks met Matrox te maken.

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:41
Het kan wel met ICQ99. Dan moet je geloof ik CTRL ingedrukt houden en dan kan je hem verslepen.

Verwijderd

Topicstarter
met ctrl kom ik ook op mijn tweede monitor maar hij wil idd niet blijfen naar is dat zeg heeeeel naar,,,,, niets aan te doen dus denk ik,,,,,...???

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
ik heb deze vraag een paar dagen geleden ook gesteld.. er schijnt een vbs-scriptje te zijn die er voor zorgt dat het wel gaat..
check het forum software algemeen en zoek op mijn naam (een dag of 3 /4 geleden)
succes

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Eeuh ICQ checkt of die op de tweede monitor zit of zo? :? Erg onwaarschijnlijke bug...

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:41
Nee hij wil gewoon 'aan de rand plakken' van je eerste monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 15:32 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
ik heb deze vraag een paar dagen geleden ook gesteld.. er schijnt een vbs-scriptje te zijn die er voor zorgt dat het wel gaat..
check het forum software algemeen en zoek op mijn naam (een dag of 3 /4 geleden)
succes
Nou daar heb ik gekeken ( [topic=154580] )
Maar kwam ik ook nix verder mee... dus als iemand nog wat weet .... graag

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
ik kwam er ook niet veel verder mee
had ook niet veel zin om een daar een extra scriptje voor te draaien in de background

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 19:04

Milmoor

Footsteps and pictures.

Kijk eens op www.ultramon.com. Of UltraMon zelf, of iets op hun forums helpt waarschijnlijk wel.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Pagina: 1