Zo jij bent een grote jongen! "ik wil even laten zien hoe geweldig groot en goed ik ben"-syndroom. Wat doe jij met zo''n monitor? Mp3''tjes afspelen? Gebruik ''t apparaat waarvoor ''t gemaakt is, dat vind ik.Op zaterdag 31 maart 2001 00:50 schreef CrazyTaxi het volgende:
wat missen jullie een hoop beeld allemaal, heb een sony W900 staan, kijk dat is nou nog eens een beeldscherm.....ipv dat zielige gedoe met iiyama is the best enzo, als je een echte tweaker ben, neem dan in ieder geval (als je die Sony niet kan betalen, kan gebeuren) een Eizo 17"/19"...! ha
Voor een monitor koop ik een Iiyama 22inch en meer geld voor een monitor vind ik overdreven. Als ik film wil kijken ga ik niet van die CRAP-ASS DiVX ;-) rommel kijken maar koop ik een losse DVDspeler en een fatsoenlijke 82cm flatscreen. Oh... en bij DVD gaat het me voornamelijk om het Dolby Digital geluid. Vergelijk dan ''The Matrix'' maar eens met z''n DiVX ;-) variant. WHAHAHAAA wat een lacher!
Tis toch onvoorstelbaar! Ik wil wel 4 rooitjes uitgeven voor een monitor maar daarna ga ik van die lamgeschopte filmpjes kijken en alleen mp3''tjes spelen. Lekker fijn.
Koop dan een huisbios voor je film en gebruik je pc waarvoor ''t gemaakt is:

Sorry modem-users