Ja, meestal met AOpen cd-rom spelers...Gebeurd dit wel vaker ????
Door een SCSI Plextor reader te gebruiken icm met Philips cdr''s..Hoe kan ik dit voorkomen ?
oh btw, * Neman heeft een AOpen 48x en nog nergens last van...
Ja, meestal met AOpen cd-rom spelers...Gebeurd dit wel vaker ????
Door een SCSI Plextor reader te gebruiken icm met Philips cdr''s..Hoe kan ik dit voorkomen ?
Verwijderd
Deze lay-out hebben meer dan de helft van die drivesOp zondag 18 februari 2001 15:14 schreef benchMarc het volgende:
Staat er in mooie letters: 52x ?
En van links naar rechts:
gat voor koptelefoon
volume
lampje
stuk ruimte open
play/ffw knop
close/stop knop
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ja maar alleen AOpen durft z''n merknaam er niet op te zettenDeze lay-out hebben meer dan de helft van die drives
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Whatever.
Verwijderd
If I agreed with you, we'd both be wrong.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou je computer hem maar niet op het bureau naast je neer zetten, of een metalen plaat ervoor.Op zondag 18 februari 2001 18:59 schreef FoolZero het volgende:
Waarom voel ik me in 1 keer niet meer zo veilig achter mijn pjoetertje?
Zou het komen, door het 52X logo op mijn CDROM?
Verwijderd
Verwijderd
AAARGH nu maak je me dus echt gek. Gelukkig kan ik blind typen, maar het lezen van GoT wordt in 1 keer zo lastig...Op zondag 18 februari 2001 22:00 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Ik zou je computer hem maar niet op het bureau naast je neer zetten, of een metalen plaat ervoor.
Ik ben er al eens een tegengekomen waar een cd splinter half door het frontje was gekomen.
''k werk namelijk op een RMA afdeling waar deze dingen dus allemaal terugkomen.
Heal the internet ...
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
"Luie mensen worden ook moe!"
Heal the internet ...
Verwijderd
D3-Monk
VET !!Op maandag 19 februari 2001 00:34 schreef Evolution het volgende:
Heb geen problemen met uit elkaar spattende cd''s gehad, wel van rondvliegende cd''s
Jaren geleden een cd-speler bij Dunnet gekocht. Na een paar weken ging het laadje van de speler op volle snelheid open en vloog de cd er met een pestgang uit.
Ik terug naar Dunnet. Kan niet zeiden ze bij de Technische Dienst toen ik het probleem vertelde.
Enfin, ze hebben ''m toch getest en direct bij de eerste test kwam de cd er op volle snelheid weer uit, rakelings langs het hoofd van die kerel van de Technische Dienst om vervolgens tegen de muur in stukken te spatten.
Die kerel schrok zich te pletter en stamelde "je hebt toch gelijk" Kreeg vervolgens een nieuwe speler mee, niet meer van hetzelfde merk want daar hadden we beide niet veel vertrouwen meer in.
met als caliber een .Aopen cdrom drive en een zilvere CDROp maandag 19 februari 2001 00:25 schreef FoolZero het volgende:
''Dit is een overval!''
''KIJK UIT!!! Hij heeft een CDROM speler!!!!''
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Oh, ik heb het wel eens bij een klant meegemaakt.Op zondag 18 februari 2001 14:58 schreef Neman het volgende:
[..]
Ja, meestal met AOpen cd-rom spelers...
[..]
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ROFL :D:)Op maandag 19 februari 2001 00:34 schreef Evolution het volgende:
Heb geen problemen met uit elkaar spattende cd''s gehad, wel van rondvliegende cd''s
Jaren geleden een cd-speler bij Dunnet gekocht. Na een paar weken ging het laadje van de speler op volle snelheid open en vloog de cd er met een pestgang uit.
Ik terug naar Dunnet. Kan niet zeiden ze bij de Technische Dienst toen ik het probleem vertelde.
Enfin, ze hebben ''m toch getest en direct bij de eerste test kwam de cd er op volle snelheid weer uit, rakelings langs het hoofd van die kerel van de Technische Dienst om vervolgens tegen de muur in stukken te spatten.
Die kerel schrok zich te pletter en stamelde "je hebt toch gelijk" Kreeg vervolgens een nieuwe speler mee, niet meer van hetzelfde merk want daar hadden we beide niet veel vertrouwen meer in.
Ik ben toch malle pietje niet!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hmmm. Zou dat iets te maken kunnen hebben met het feit dat die uit de Ricoh fabrieken komt?Op zondag 18 februari 2001 18:55 schreef Stiffener het volgende:
Aopen heeft op het geboedt van Cd pslers een rare reputatie..
Die CD-brander-combie met DVD schijnt goedt te zijn.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
D3-Monk
Verwijderd
/me heeft zelf ook altijd Aopen cd spelers en wil niets anders meer.Op zondag 18 februari 2001 14:41 schreef Rop2000 het volgende:
Nieuwe cdromspeler 52X gekocht,spat mn zelfgebrande cd compleet uit elkaar.
Cdromspeler defect en mn backupcd kwijt.
Gebeurd dit wel vaker ???? Hoe kan ik dit voorkomen ? Het is gebeurd tijdens terugzetten van bu dus niet tijdens openen van la oid.
Verwijderd

Powered bij meergranenbrood.
Powered bij meergranenbrood.
Jeetje hoeze oude koeien...Op zondag 06 mei 2001 13:16 schreef weareborg het volgende:
als ik dit allemaal zo lees ben ik toch blij dat ik een asus 50x heb.
echt goed ding. na de plextor 40x de beste naar mijn mening. dat ding vreet echt elke half gare cd.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd
Verwijderd
Gok eens? Volgens mij staat er namelijk duidelijk leesbaar Lite-On op die sticker daarOp maandag 07 mei 2001 16:03 schreef mboogie2 het volgende:
[afbeelding]
Zoiets?
Dat schuine stuk dat uit de achterkant steekt was niet los te krijgen.
Het was een stuk CD dat klem zat tussen de achterkant en de bovenplaat en dat daar van binnenuit doorheen geschoten was.
Overigens weet ik niet wat voor merk dit is, het is een Compaq-OEM.
Sorry modemers>:)
If nothing is written below, I was the last to reply...
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Erg fijn zulke CD-spelers/cd''s. Ik heb gelukkig met een van de eerste aOpen 50x CD-ROM speler geen problemen. Ik heb nu een Plextor, en dat is pas echt een topper. 24x CD-DA. Nog nooit een IDE CD-ROM zo hoog gezien. SCSI RULEZZZZzzz.Op zondag 18 februari 2001 22:00 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Ik ben er al eens een tegengekomen waar een cd splinter half door het frontje was gekomen.
''k werk namelijk op een RMA afdeling waar deze dingen dus allemaal terugkomen.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Ey!! Macarena \o/
Op maandag 07 mei 2001 16:03 schreef mboogie2 het volgende:
[afbeelding]
Zoiets?
Dat schuine stuk dat uit de achterkant steekt was niet los te krijgen.
Het was een stuk CD dat klem zat tussen de achterkant en de bovenplaat en dat daar van binnenuit doorheen geschoten was.
Overigens weet ik niet wat voor merk dit is, het is een Compaq-OEM.
Sorry modemers>:)
Verwijderd
Die aflevering van MB is net zo oud als de topicstartSaNATaN schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:30:
Dit fenomeen gister bij mythbusters gezien.
Het uit elkaar spatten van cd's is va. 52 speed idd mogelijk.
Weet niet meer hoeveel rpm dit is maar bij 52x is het nog wel afhankelijk van het type/merk cd.
Daarna spatten ze allemaal uiteen
De aflevering klopt wel degelijk, u interperteert de resultaten alleen verkeerd. Ik zal het nog een keer uiteen zetten; het doel van Mythbusters isMcKaamos schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:04:
Mjah lekkere harde topicschop
Anyway, om toch maar even wat toe te voegen: mijn neef heeft het gehad met een Aopen 52X en mijn zusje had een barst in een schijfje zitten, eveneens met een Aopen 52X.
En die mythbusters aflevering klopt van geen kanten, aangezien ze een veel hogere snelheid gebruiken om de schijfjes te laten barsten.
Maargoed, ik denk dat het euvel zich voordoet met wat oudere types schijfjes. de huidige kunnen volgens mij allemaal wel 52X aan.
Helaas is die Mythbusters aflevering van wat later datum dan de schijfjes die nog wel eens willen barsten. Vandaar dat ze er geneen stuk kregen bij 52X, en maar ff wat hogere RPM hebben gebruikt.
Dat zijn Kenwood drivers met 3 lasers. Die draaien veel minder hard dan de 52x spelers van AopenJazco2nd schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:19:
Ooit op een pcdumpdag verkochten ze 72x CDromdrives... daarna nooit meer gezien want ze knallen dus uit elkaar door de enorme krachten bij zulke toerentallen..
[ Voor 19% gewijzigd door Glashelder op 10-04-2006 01:58 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
1
| MythBusters - Cell Phone Destruction. Silicone Breasts. CD-ROM Shattering |
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq