Wat gaan ze kosten??
Heb je trouwens al een maitlje gestuurd, wil er wel 1 hebben?
Heb je trouwens al een maitlje gestuurd, wil er wel 1 hebben?
De prijs is zoals het er nu naar uit ziet 325,- af Amsterdam.
Wat voor voeding zit erin? Standaard 300 W of een merk voeding.
In Duitsland bij Listan worden dezelfde kasten verkocht voor 300 DM met 330W enermax voeding.
Misschien ook Enermax voeding, dan is het namelijk interessant.
Koop je de kasten via een bedrijf hier in Nederland, dit ivm garantie.
In Duitsland bij Listan worden dezelfde kasten verkocht voor 300 DM met 330W enermax voeding.
Misschien ook Enermax voeding, dan is het namelijk interessant.
Koop je de kasten via een bedrijf hier in Nederland, dit ivm garantie.
Moet zeggen dat ik ook erg geintresseerd ben, hoewel ik dan frontje met de ''ribbels'' wel iets mooier vind.
Zou idd ook graag willen weten welke voeding er in zit...
Zou idd ook graag willen weten welke voeding er in zit...
Er zit een 300Watt SmartPower voeding in welke AMD approved is en ATX 2.03, de case is op het frontje en 2 extra 5 1/4" openingen na identiek aan de Antec SX1030, het grote broertje dus. Check http://www.chieftec.com/products/scorpio/ta10w.htm
Wanneer krijg je de kasten, dit ivm ophalen in Amsterdam?
De levertijd is ongeveer 2 weken, het gaat alleen door bij voldoende belangstelling. Er is een minimum bestelling van 10 Kasten, op sit moment zijn er 5 belangstellende.
Johnny,
Gisteren heb ik je een mailtje gestuurd als belangstellende voor een kast.
Een collega wil ook zo''n kast, dus nu heb je 7 mensen. Ik hoop dat we snel de 10 halen.
Gisteren heb ik je een mailtje gestuurd als belangstellende voor een kast.
Een collega wil ook zo''n kast, dus nu heb je 7 mensen. Ik hoop dat we snel de 10 halen.
Wezep je staat genoteerd voor 2 kasten en ook ik hoop dat we de 10 snel halen.
Het is afwachten, ik had meer reacties verwacht, maar misschien komt dat omdat mensen niet weten dat Chieftec de Antec kasten maakt.
Kom op jongens haal die kasten samen met ons....
Het is afwachten, ik had meer reacties verwacht, maar misschien komt dat omdat mensen niet weten dat Chieftec de Antec kasten maakt.
Kom op jongens haal die kasten samen met ons....
Chieftec maakt de Antec kasten niet, Chenming maakt Antec en Chieftec kasten.
Verwijderd
Wil ze wel halen in noord Duitsland. Per kast vraag ik f 25,- voor het halen. Kijk voor prijzen (in DM) bij www.pc-cooling.de of bij www.listan.de
Helaas, kan ze niet krijgen zonder voeding. De Enermax is een hele mooie en zeer goede voeding. De SuperPower die er standaard in zit is ehter ook gewoon goed.
Dat ie in DLD goedkoper is is leuk en komt omdat het europese distr. kantoor daar zit.
Reken effe mee:
Antec Bigtower DM 259,- bij PC cooling= 259x 1,13 = 292.67 dan komen de verzendkosten of benzine kosten er nog boven op. Je bent dus duurder uit.
Dat ie in DLD goedkoper is is leuk en komt omdat het europese distr. kantoor daar zit.
Reken effe mee:
Antec Bigtower DM 259,- bij PC cooling= 259x 1,13 = 292.67 dan komen de verzendkosten of benzine kosten er nog boven op. Je bent dus duurder uit.
Tweakers, we hebben nog drie mensen nodig!!
Wat denk je Johnny, gaat het nog door??
IS 7 echt te weinig?
IS 7 echt te weinig?
Ik wil deze kast ook hebben! 
Maar ben zeker te laat.
Wezep: Hoe lang duurde het tot je ''m binnen had?
Maar ben zeker te laat.
Wezep: Hoe lang duurde het tot je ''m binnen had?
Pagina: 1